The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2009
komma ipv punt? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Niet in de formule, wel in de brondata.
Reply
Ga werken joh!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe, dit is werk! Wink
Reply
heb een flauw vermoeden dat het niet tegen jou gericht was ml :wink:..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
dat lijkt me duidelijk :8:

hij is zo gefrustreerd... beetje zielig eigenlijk :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha, die Buurs. Dit had ik even nodig op deze drukke dag Undecided

En het was tegen jullie allemaal gericht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Godzijdank ben je m'n baas niet :-({|= Wink
Reply
Je bent niet echt ontspannen...

Gaat het niet goed op het werk?

Reply
Tegen wie heb je het Buurs? (dit keer maar even een check voordat ik wederom voorbarig hap Wink )
Reply
mindlight Wrote:Tegen wie heb je het Buurs? (dit keer maar even een check voordat ik wederom voorbarig hap Wink )

niet tegen jou :wink:

Reply
Ad heeft meer maandelijkse periodes dan 10 vrouwen bij elkaar tegenwoordig :8:

Mindlight helemaal top...Eerste klant (aan de hand van die lijst) is binnen!
Reply
Haha feli, en graag gedaan!
Reply
Come on Andy!!

Kom net terug en Roddick wint notabene de 1e set. Klasse! =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Klasse Andy. =D>

Never in doubt. :-({|= :-({|=
Reply
Roddick die wint met 6-3 6-2 :o #-o !

Nu Nadal-Potro. even een stukje mee pakken dan maar
Reply
Pfff, ik denk ik ga voor een gokje met Ferrer ipv de logischere Roddick. Zelfs als Nadal nu wint, wordt het maar een matige week. Ellende...
Reply
Nadal pakt de break!
Reply
Blessure behandeling Potro. Onderbeen/pols wat ik kan zien.

Nadal leidt met *3-2. Lekker slapen!
Reply
Zo, prima Rafa. Ik denk dat alleen een Murray op een topdag hem kan verslaan, dus laat Federer maar van hem winnen vanavond.
Reply
4 halve finalisten goed in die ATP challenge. Hop naar de finale Murray def Roddick!
Reply
Ander topic :wink: , maar toch netjes.. :8:
Reply
Prima hoor Roddick...twee man bij de laatste vier is netjes. Wel in mijn ogen de twee underdogs...ga uit van een klassieke finale Federer Nadal...

Vanmiddag kampioen dus zal er weinig van mee krijgen!! :beerbros:
Reply
feli alvast :wink:
Reply
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:Niemand heeft hier iets zinnigs te melden..

Nee, nog geen week gehad waarin ik zo weinig aan mijn team heb aangepast. Hij stond gelijk. Ik weet nog niet of dit een goed teken is. #-o

Musse en ik vullen altijd afzonderlijk van elkaar voor het toernooi de sheet in. Altijd verschillen natuurlijk, maar deze week hadden we exact dezelfde halve finales (nog nooit voorgekomen).
Nadal - Roddick en Murray - Federer.
En ook nog eens allebei Nadal - Federer met Roger als winnaar.
Laten we het hopen. [-o< [-o<
Reply
Wat doen we metde deadline voor Miami? Loting is maandag en de 1e ronde start woensdag om 17.00 uur. Houden we woensdag 1700 uur aan met de kans dat mensen die aan het werk zijn hun team niet aan kunnen passen of zetten we hem op dinsdagavond 22.00 uur? Graag jullie mening

Women's Singles 1st Round (96 draw) / Men's Singles 1st Round (96 draw)*
1: Day Wednesday, March 25 11 am
2: Night Wednesday, March 25 7 pm

Dit verhaal staat ook in het FTM gedeelte
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mag van mij dinsdagavond 22.00 uur.
Reply
Prima Andyyyyyyyyyyyyyy \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Never in doubt :-({|= gewoon alles op de backhand van Federer..GSM :lol:
Reply
Ik zie nu dat Giraldo nog geen 22 punten heeft. Wie o wie kan dat aanpassen? Of kan alleen Mac dat?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Alleen Mac Smile Is bekend.
Reply

Forum Jump: