The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Het grote AH voetbalplaatjes topic!
gittermaster Wrote:dat verdomde psv-logo....

volgens mij heb ik er daar 13 van.. Undecided
Reply
Legion, Fred, Bumme: bedankt! Vandaag kwam het laatste plaatje binnen, het logo van FC Twente. Daarmee is het boek vol, in twee weken tijd.
Reply
Deze hier al bekend?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fr12.nl/index.php?p=dump&bekijk=488">http://www.fr12.nl/index.php?p=dump&bekijk=488</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
05;15uur dit bericht plaatsen is ook niet geheel normaal toch?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:05;15uur dit bericht plaatsen is ook niet geheel normaal toch?

Net voor het slapen gaan....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Bumme Wrote:05;15uur dit bericht plaatsen is ook niet geheel normaal toch?

Was om een nog onbekende reden klaarwakker rond half 5. Ben toen maar een beetje gaan internetten....waarschijnlijk mijn biologisch klokje een beetje in de war door die zomertijd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:mijn biologisch klokje een beetje in de war

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
De mijne is ook in de war. Kon gister na Studio Voetbal de slaap niet vatten en dat terwijl de aflevering weer very boring was. Normaal val ik de laatste tijd als een blok in slaap bij dat programma. En vanmorgen was ik er niet uit te krijgen. Icon_evil
Reply
Peter Wrote:De mijne is ook in de war. Kon gister na Studio Voetbal de slaap niet vatten en dat terwijl de aflevering weer very boring was. Normaal val ik de laatste tijd als een blok in slaap bij dat programma. En vanmorgen was ik er niet uit te krijgen. Icon_evil

dat heeft iedereen nu.

was idd een gruwelijk saaie uitzending. en youri mulder maar net doen alsof hij niet wist wat het verschil is tussen ontslag en non actief.. 8-[

ik vind echt dat het tijd wordt voor andere sidekicks. het is allemaal meer van hetzelfde.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:De mijne is ook in de war. Kon gister na Studio Voetbal de slaap niet vatten en dat terwijl de aflevering weer very boring was. Normaal val ik de laatste tijd als een blok in slaap bij dat programma. En vanmorgen was ik er niet uit te krijgen. Icon_evil

dat heeft iedereen nu.

Vandaar mijn twijfel rondom het al dan niet opstellen van Suarez deze CM-ronde. Die heeft dit tijdsverschil x 7 in de benen zondag. 8-[
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:

dat heeft iedereen nu.

Vandaar mijn twijfel rondom het al dan niet opstellen van Suarez deze CM-ronde. Die heeft dit tijdsverschil x 7 in de benen zondag. 8-[

dan neem je toch anders oper. die moet zich in de kijker spelen voor een engelse club. :razz:
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:

dat heeft iedereen nu.

dan neem je toch anders oper. die moet zich in de kijker spelen voor een engelse club. :razz:

Neh de spits van Roda met een verdediger van Ajax in 1 team gaat nie werken. Wink Zat meer te denken aan Sulejdinges. Die moet toch ooit gaan scoren? Speelt nu als nr. 9 dus krijgt vast zn kansen. Of zit ie door zn vormcrisis op de bank en speelt Cvitadinges weer in de spits? Aissati op 10 en Urby op links lijken me een zekerheidjes iig? :-k
Kheb een Ajax-kenner nodig voordat ik een serieus team kan maken geloof ik. 8-[
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:

dat heeft iedereen nu.

:lol:
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:

dat heeft iedereen nu.

Neh de spits van Roda met een verdediger van Ajax in 1 team gaat nie werken. Wink Zat meer te denken aan Sulejdinges. Die moet toch ooit gaan scoren? Speelt nu als nr. 9 dus krijgt vast zn kansen. Of zit ie door zn vormcrisis op de bank en speelt Cvitadinges weer in de spits? Aissati op 10 en Urby op links lijken me een zekerheidjes iig? :-k
Kheb een Ajax-kenner nodig voordat ik een serieus team kan maken geloof ik. 8-[

een ajakkes-kenner is een contradictio in terminis.

ook hier zitten enkelt gloryhunters.
Reply
waf Wrote:een ajakkes-kenner is een contradictio in terminis.

Zeg Feyenoord-kenner, ben je t met met eens dat Makaay zondag eindelijk weer eens 2 goals gaat maken? :8:
Reply
Peter Wrote:

Zeg Feyenoord-kenner, ben je t met met eens dat Makaay zondag eindelijk weer eens 2 goals gaat maken? :8:

ik ben een feyenoord kenner maar geen yomanda.

ik roep al 5 wedstrijden dat hij eindelijk eens gaat scoren. Undecided
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:

ik ben een feyenoord kenner maar geen yomanda.

ik roep al 5 wedstrijden dat hij eindelijk eens gaat scoren. Undecided

Dan stel ik m maar eens op want hij fietst mn team zo lekker op 0.00M. Hakkuh
Reply

Forum Jump: