Threads: 31
_Tampie Wrote:mindlight Wrote:Hehe geinig is dat inderdaad. Ik heb dat met Clement-Schuettler van 2008 en recentelijk Nalbi-Nadal.
Niets kan natuurlijk in de buurt komen van deze 1R partij, RG 2004.
Dat wordt natuurlijk bepaald door je teamsamenstelling (zie ook Eli's post), ik had daar geen belang.
Threads: 26
Jarkko ... serieus. Wat denk je zelf?
Threads: 118
Elikian Wrote:_Tampie Wrote:Gaudio - Canas.... de wedstrijd waaraan ik de slechtste herinneringen bewaar van TM aller tijden. Nalbandian-Roddick, US Open 2003.
De hele TM top 8 had Roddick, en ik was de enige met Nalbandian. Bijna iedereen had in Nalbandians deel Federer, die door Nalby al vakkundig was gewipt.
Nalbandian speelt vlekkeloos en krijgt in de 3e set matchpoint in the tiebreak. Een of andere OETLUL callt uit vanuit het publiek, Nalbandian helemaal van de kaart en gaat er vanaf tegen Roddick .. GOD WAT WAS IK PISSED!
Dat ik vervolgens 3 maanden later TM win door de bizarre Kuerten-Philippoussis 7-6 6-7 7-6 in Parijs maakt dat niet minder erg. (jammer dat de thread van die partij er niet meer is trouwens (, heb ik nog vaker naar gezocht)
Jij had Roddick ook wel, neem ik aan? Toen maakte je nog niet alleen maar rare keuzes, wat is er gebeurd in de tussentijd :wink: ?
Threads: 118
mindlight Wrote:_Tampie Wrote:mindlight Wrote:Hehe geinig is dat inderdaad. Ik heb dat met Clement-Schuettler van 2008 en recentelijk Nalbi-Nadal.
Dat wordt natuurlijk bepaald door je teamsamenstelling (zie ook Eli's post), ik had daar geen belang.
Dit scheelde 398 CR punten... ik kan er nog boos om worden.
Threads: 21
Hup Jarrko(voor de poll)!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 97
Ik had zoiets met Gaudio-Ferrer op RG 2005, een jaar nadat Gaudio had gewonnen. Hij was voor de editie van 2005 niet bepaald in vorm, maar ik had hem toch, als een van de weinigen. Tegen Ferrer dus, 2-1 in sets en 5-3 voor in de 4e set, die verliest ie nog met 7-5. Vervolgens in 5e set 4-0 voor Gaudio en kansen op 5-0, en die verliest ie met 6-4. Ik ben zelden zo gek geworden van een tennispartij denk ik. Al kwamen de 12 (?) gemiste mps van Calleri tegen Koubek (?) aardig dichtbij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 105
_Tampie Wrote:mindlight Wrote:_Tampie Wrote:mindlight Wrote:Hehe geinig is dat inderdaad. Ik heb dat met Clement-Schuettler van 2008 en recentelijk Nalbi-Nadal.
Dit scheelde 398 CR punten... ik kan er nog boos om worden.
Wacht ff, was dat niet de enige partij uit de eerste ronde die niet afgemaakt kon worden voor de deadline? Stond het niet 2-2 in sets? En won Gaudio toen niet alsnog en won hij zelfs het toernooi? Hij stond toen in m'n team. :8:
Ad Wim Wrote:Ik had zoiets met Gaudio-Ferrer op RG 2005, een jaar nadat Gaudio had gewonnen. Hij was voor de editie van 2005 niet bepaald in vorm, maar ik had hem toch, als een van de weinigen. Tegen Ferrer dus, 2-1 in sets en 5-3 voor in de 4e set, die verliest ie nog met 7-5. Vervolgens in 5e set 4-0 voor Gaudio en kansen op 5-0, en die verliest ie met 6-4. Ik ben zelden zo gek geworden van een tennispartij denk ik. Al kwamen de 12 (?) gemiste mps van Calleri tegen Koubek (?) aardig dichtbij...
Ja die was heerlijk, toen had ik Koubek
Hehe, stond het niet 6-0 5-1 voor Calleri?
Zoiets ja, zelden zoiets meegemaakt. Maar goed, dat ging om niks. Die partij op RG was veel belangrijker...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ja precies, het belang van een partij speelt ook mee, daarom is die RG pot van Tampie wel duidelijk, de US Open pot van Eli ook.
En Nadal-Nalbi dit jaar scheelt ook 910 punten voor het halve veld.
_Tampie Wrote:Jij had Roddick ook wel, neem ik aan? Toen maakte je nog niet alleen maar rare keuzes, wat is er gebeurd in de tussentijd :wink: ? Jaja ik had Roddick ook. Maar iemand die iedereen heeft die uiteindelijk de titel wint of jij alleen, dat maakt nogal wat uit
Threads: 67
mindlight Wrote:Ja precies, het belang van een partij speelt ook mee, daarom is die RG pot van Tampie wel duidelijk, de US Open pot van Eli ook.
En Nadal-Nalbi dit jaar scheelt ook 910 punten voor het halve veld.
Jaaaa dat was pas een lekkere !!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Overdune Wrote:Wacht ff, was dat niet de enige partij uit de eerste ronde die niet afgemaakt kon worden voor de deadline? Stond het niet 2-2 in sets? En won Gaudio toen niet alsnog en won hij zelfs het toernooi? Hij stond toen in m'n team. :8: Wel ooit een partij Hewitt-El Aynaoui geweest in Amerika. Waarbij Hewitt de eerste set verloor. En ik besloot hem nog te laten staan, omdat hij nog wel zou winnen. Maar stond 5-2 achter in de 2e set op de deadline. Ik hem toch maar vervangen door El Aynaoui, net voor de deadline. Hewitt breakt terug, wint de set, wint de partij en wint het toernooi.
Echt, mensen die die nacht NIET opbleven voor de resultaten in de avond hadden toen echt massaal voordeel
Ad Wim Wrote:Ik had zoiets met Gaudio-Ferrer op RG 2005, een jaar nadat Gaudio had gewonnen. Hij was voor de editie van 2005 niet bepaald in vorm, maar ik had hem toch, als een van de weinigen. Tegen Ferrer dus, 2-1 in sets en 5-3 voor in de 4e set, die verliest ie nog met 7-5. Vervolgens in 5e set 4-0 voor Gaudio en kansen op 5-0, en die verliest ie met 6-4. Ik ben zelden zo gek geworden van een tennispartij denk ik. Al kwamen de 12 (?) gemiste mps van Calleri tegen Koubek (?) aardig dichtbij...
Die wedstrijd van Ad kan ik nog goed herinneren! Ik had toen Ferrer of ik had iig geen Gaudio! Die was lekker. De afgebroken partij Gaudio-Canas viel voor mij verkeerd. Ik koos voor Canas. Hoe dat afliep is inmiddels duidelijk. Die finale Gaudio-Coria destijds was trouwens ook hilarisch.
Ik weet ook nog dat ik met Calleri-Koubek voor Koubek was. Het stond sowieso 6-0 5-1 oid. Calleri miste toen legio mps waaronder minimaal 1x 40-0 op eigen service.
Nadal-Nalbi van dit jaar was één groot dieptepunt.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://stevegtennis.com/results/2003/a-indianwells.txt">http://stevegtennis.com/results/2003/a-indianwells.txt</a><!-- m -->
daar hebben we hem .. BAH!
Threads: 67
Youzhny - Troicki op de baan. Allebei kneuzen eerste klas. Hup Youz!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Lopez staat 0-6 tegen Nieminen in de H2H, dit gaat toch niet 1-6 worden hè.
Elikian Wrote:http://stevegtennis.com/results/2003/a-indianwells.txt
daar hebben we hem .. BAH!
Wat een heerlijk sterk deelnemersveld met vele grote namen(oude helden!).
En ook gewoon Vince Spadea in de halve finale hoor.
Hoe het ook zij, altijd leuk om zulke verhalen op te halen. =D>
hup ggl en nieminen
Goh, ik neem nog eens iemand op een "zekere" H2H ](*,)
Threads: 99
mindlight Wrote:Goh, ik neem nog eens iemand op een "zekere" H2H ](*,) Waren ook vaak krappe wedstrijden.
Als hij dan in de weken hiervoor van Cipolla en Schuettler verliest is dit niet eens zo raar.
Haggie Wrote:Youzhny - Troicki op de baan. Allebei kneuzen eerste klas. Hup Youz! =;
Troicki natuurlijk niet!
Maar het gaat allemaal prima tot nu toe.
mindlight Wrote:Goh, ik neem nog eens iemand op een "zekere" H2H ](*,) 6-0 kun je idd wel redelijk zeker noemen, maar Nieminen is zo erg de weg kwijt dat ik het toch niet had aangedurfd...
Maar Lopez presteert ook erg matig de laatste maanden, vandaar dat ik hoopte dat Nieminen bij winst weer een beetje vertrouwen zou hebben. Dit lijkt echter nergens op.
 6-2 6-1
centre court Wrote:Wat een heerlijk sterk deelnemersveld met vele grote namen(oude helden!).
En ook gewoon Vince Spadea in de halve finale hoor.  Brian Vahaly... ik zag die gast op RG 2004 met zo'n typisch Amerikaans sportsjack aan ... met zo van die jaren 80 "FAME" letters met VAHALY op de achterkant .. geweldig!
Elikian Wrote:Jarkko ... serieus. Wat denk je zelf?
Troicki Youzhny *5-2 ...gaat lekker ML
|