The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Barcelona 2009
En Almagro is inmiddels wel verslagen... =D>
Kom op nou Radek!
Reply
wordt het opnieuw een nadal- nalbi Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Met die range bedoelde ik alleen maar dat het nu op een schaal van 0-49 is aangezien het daarboven geen underdog meer is, in plaats van een schaal van 0-100. En op een schaal van 0-49 vind ik 20 nogal wat. Dat was het enige dat ik wilde zeggen met die opmerking.

Ok. Is nu duidelijk. Ik dacht dat je eigenlijk bedoelde dat in het verschil tussen 10% en 30% veel verschil zit (3x zoveel kans) t.o.v. bijvoorbeeld 20% / 40% (2x zoveel kans), en ik vond dat je er niet in slaagde dat goed uit te leggen.

Maar niettemin blijf ik bij mijn punt dat je niet anderen op hun misvattingen moet roepen als je zelf ook denkt dat iemand verliest. Dan kun je altijd wel roepen dat je het goed had voorzien. Tenslotte heb je Rochus ook niet in je team (wat natuurlijk weer heel verstandig is, gezien zijn begrenzing op 45 punten).
Reply
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:Haggie kijk nog maar even goed naar de tussenstand. Na vandaag zou je zo maar zonder team kunnen zitten....

Zou zomaar kunnen.
Almagro is nog niet verslagen (zie gister)..
Maar goed, tot zover heb jij ook nog niemand door!!

Ik durf wel te wedden dat ik meer kwartfinalisten zal hebben dan jij.
Reply
Kijk, dat zijn uitspraken. Kratje pils?
Reply
Overdune Wrote:Kijk, dat zijn uitspraken. Kratje pils?

Heet jij Haggie? :wink:
Reply
nog een bp voor steppie!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en opnieuw gemist ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
bp weggewerkt door Waw op 2-3... kom op Stanislas!
Reply
_Tampie Wrote:
Overdune Wrote:Kijk, dat zijn uitspraken. Kratje pils?

Heet jij Haggie? :wink:

Nee, maar ik bemiddel alleen. Gratis en voor niets. Wink
Reply
Pff, Wawje overleeft de game...mooi moment om nu zelf te breken!
Reply
15-30..
Reply
4-3 stepanek =D>

Reply
En 4-3..Prima radek...Nu dooooor!!!
Reply
Jammer.
Reply
Deuce weer, het gaat maar moeizaam. Ik wil me niet indekken, maar ik heb hier geen goed gevoel bij.
Reply
Gewoon 4-4...Spannend!
Reply
Nou, toch weer gelijk. Nu ff een gamepje vegen Stan!
Reply
Overdune Wrote:Deuce weer, het gaat maar moeizaam. Ik wil me niet indekken, maar ik heb hier geen goed gevoel bij.

Ik heb precies hetzelfde.

Kratje bier is altijd lastig, het is makkelijker 15.49 over te maken dan schaf ik het kratje zelf wel aan.
Reply
Voor dat geld heb je bijna twee kratten...

Hup Stan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Steppie heel makkelijk naar 5-4*. Ik kijk niet, maar Wawje lijkt alleen aan te kunnen klampen.
Reply
Simpele game...nu de break nog!
Reply
Ad Wim Wrote:Voor dat geld heb je bijna twee kratten...

Hup Stan!

11.59 + 3.90 statiegeld, of wacht Haggie tot ik hem leeg heb? :cheers:
Reply
5-5. Allez!
Reply
Aij...Te simpel naar 5-5...Blijf goed serveren Radek!
Reply
Sinds wanneer kan die Stepanek trouwens weer tennissen? Vorige week gewoon duidelijk eraf tegen fucking Lapentti...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is ook het frustrerende..
Reply
de TB is in ieder geval binnen...maar het mag uiteraard ook met een 7-5!
Niet meer weggeven dit Radek...
Reply
Ad Wim Wrote:Sinds wanneer kan die Stepanek trouwens weer tennissen? Vorige week gewoon duidelijk eraf tegen fucking Lapentti...
Lapentti is goed hoor..let maar op vanmiddag!
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Sinds wanneer kan die Stepanek trouwens weer tennissen? Vorige week gewoon duidelijk eraf tegen fucking Lapentti...
Lapentti is goed hoor..let maar op vanmiddag!
Wat, in de dubbel?
Reply

Forum Jump: