The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Hup Hanescu en Ljubo =D>
Reply
Davy overtuigend.

Daar gaat Serra het nog lastig tegen krijgen Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Hanescu en Jo!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Niet te geloven, Benneteau werkt gedurende de set bp's weg, breakt, en serveert het vervolgens uit :eeeek: =D>
Reply
Hetzelfde geldt voor Melzer, ongekend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja precies, zou dit dan een week worden waarin met tradities en patronen wordt gebroken? [-o<
Reply
Nogmaals, ik vind het prima. Finale Melzer-Chardy kan nog altijd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zou perfect zijn! [-o<

Overigens heb ik (dit ter transparantie) mezelf 24 (=10+14) punten gegeven voor GGL, en CC 24 voor Cipolla, n.a.v. de eerdere discussie
Reply
Heb je nog gekeken wat die LLs kregen op de AO? Ook die 10 punten van R1-verlies naast hun qualipunten?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat goed James trouwens!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Heb je nog gekeken wat die LLs kregen op de AO? Ook die 10 punten van R1-verlies naast hun qualipunten?

Yep, zie Dancevic op AO, 24 punten gehad Smile
Reply
Tsonga verdomme...stop met die ue
Reply
Daar is het breakje voor Ivan al =D>
Reply
Hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En alweer de break voor James!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benneteau met een DF in de tb tegen Ivo. Niet zo slim. Maar ach... kubot won een paar dagen terug nog een tb met 7-0 van 'm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is dan weer jammer, maar Ljubicic kan me wel bekoren =D>
Reply
4-3 benne. minibreak 'm nog een x.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Benne verliest zijn servicepunt op 5-5, sommige dingen veranderen nooit ](*,)
Reply
In de 3e set moet Benne fitter zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ljubo speelt top ](*,)
Reply
Koning Ivan Hakkuh
Reply
Lekker jongens!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:Koning Ivan Hakkuh

Notworthy
Reply
hup tsonga hup!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hola Ivan, wat is dit nu voor gekloot ineens
Reply
klasse jo
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima James!

En Ivan, hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prutsers Acasuso en Granollers kosten me alweer de weekscore ](*,) . Het is goed verder deze week. Volgende keer op maandag toch maar wat scherper achter de PC gaan zitten.
Reply
Lekker Jo...Nu door aub!
Reply


Forum Jump: