The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Karlovic wint de TB van Blake. Kohli 3-1 voor tegen Cilic.

Nadal speelt wat met een ballenjongen, oh nee, wacht eens, het is toch Melzer. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ZOmeteen Ferrer-Monaco, belangrijk potje. Winst Ferrer betekent een veelgekozen speler exit, door in de poll, en een goede kans hoog te eindigen deze week als Nadal het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jeetje, de koningin zit zelfs op de tribune. Dan laat Nadal dit potje natuurlijk niet lopen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als jij afhankelijk bent van een winst van Ferrer is dat een positief teken, hij zal dan wel weer falen.
Reply
Ad Wim Wrote:Jeetje, de koningin zit zelfs op de tribune. Dan laat Nadal dit potje natuurlijk niet lopen!
Of hij wordt zenuwachtig Wink
Reply
Lol, die Kohlschreiber, *4-1 en *5-4 voor in de TB en toch verliezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Jurgen, met je serve-volley spel moet je minimaal 6 games binnen kunnen halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en 40-0. Come on!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Simpele game voor Jurgen =D> :lol:
Reply
prima 1e game. Nu meteen Rafa breaken!!!! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
de quotes ook bij betfair :lol:


Nadal 1.02
Melzer 50
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
0-15 :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 15-15
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ik moet even weg helaas.. hup jurgen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
aieaieaieahioooooooooo jurgen melzer hurensohn, jurgen melzer austria wien die scheisse von wien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie, hoelang ben je weg, Jurgen zal jouw support missen!
Reply
alweer terug. Ik hoefde niet mee. :8: COME ONNNNN JURGEN!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
15-30. Nadal is niet sscherp!!!! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Echt wel scherp dus :razz:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Melzer al 8 winners
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
klasse hoor Jurgen! Hou dit vol!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zo ben je 2 min weg en is er ineens een break. Zet dit recht Jurgen!
Reply
Sinds ik kijk heeft Melzer nog geen game gehaald...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sinds ik niet meer kijk idd ook niet.
Reply
Is het al eens voorgekomen dat één speler in één seizoen alledrie de TMS toernooien op gravel wint én Roland Garros?
Reply
Volgens mij niet, en ze hebben dit jaar de kalender zo aan Nadals wensen aangepast om ervoor te zorgen dat hij het dit jaar wel gaat doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij niet, en ze hebben dit jaar de kalender zo aan Nadals wensen aangepast om ervoor te zorgen dat hij het dit jaar wel gaat doen.

Tja, eerlijk gezegd vind ik het niet meer dan normaal dat er tussen Rome en Madrid een week zit. Dat zou ook bij Cincy/Canada het geval moeten zijn imo.
Maar Nadal pakt tussendoor ook gewoon even Barcelona mee.
Reply
Ik vind het ook wel goed ja, maar ze leggen zo wel de rode loper uit voor Nadal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, Melzer gaat hier geen 4 games meer pakken, slaat nu nergens meer op wat ie doet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: