The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Ad Wim Wrote:Ik vind het ook wel goed ja, maar ze leggen zo wel de rode loper uit voor Nadal...

Ja je wil zeggen hij hoeft nu alleen nog maar 27 wedstrijden op rij te winnen om die 5 toernooien te pakken. Hij is gewoon de allerbeste en ik kan er alleen maar respect voor opbrengen dat hij het 27 keer achter elkaar laat zien. Ik denk dat het feit dat ze de TMS toernooien naar 56 draws hebben teruggeschroefd hem ook erg goed uitkomt overigens.
Reply
Jammer en helaas weer deze partij.
Reply
Ik heb er ook wel respect voor en eigenlijk is het legendarisch wat Nadal laat zien op gravel de afgelopen jaren, maar ik snap de tegenstanders wel van deze verandering. Zeker omdat ze het dus bij Cincy en Canada niet doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, dan Davy of Ferrer maar winnen. Zou toch moeten lukken, zou je zeggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach, in het algemeen zijn de veranderingen van de laatste jaren allemaal in het voordeel van de toppers uitgevallen. Gewoon jammer hoe scheef dit de laatste jaren gegaan is.
Reply
Eitje voor Nadal dit. En nu tegen een uitgeputte Kohlschreiber morgen, ook weer een eitje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko - Nadal wordt een belangrijke.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kohlschreiber gaat ook niet meer dan 5 games pakken morgen.

Davy, Monaco en Haaas nog vanavond. Hoezo belangrijk :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ferrer-Monaco wordt op die pisbaan gespeeld. Geen publiek, heel apart licht(is 't nu wel of niet overdekt?) en heel slecht gravel. Rare keuze. Plek zat op CC.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
niet overdekt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker begin David!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahaha, 2 dfs en 2 afzwaaiers, klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu wel heerlijke rally's zeg! Twee spelers die erg aan elkaar gewaagd zijn in de rally.
Reply
Wat een kutgravel daar joh, nu al twee keer deze game een bal die totaal dood valt, en twee keer in het nadeel van Ferrer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bal van Monaco op de lijn, mishit van Ferrer :razz:
Reply
En nu ook al 2 netballen in het voordeel van Monaco, hahaha!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker hoor Monaco =D>
Reply
Jezus, wat speelt die Ferrer slecht zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik schakel net in, maar vind Monaco ook belabberd deze game.
Reply
Tot deze game was Monaco wel goed, maar het was vooral Ferrer die binnen 10 slagen een UE sloeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou ook deze game alleen maar UE van Monaco Icon_evil
Reply
Ik vind Ferrer juist sterk spelen en Monaco bedroevend. :eeeek:
Reply
Tandje erbij van Ferrer nu, maar rijkelijk laat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu dan weer een slechte game met vooral slechte returns, jammer. Maar het kan nog...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch de set voor Monaco, pff, gelukkig maar! Nu doorzetten Juan =D>
Reply
21 UEs voor Ferrer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja dat is erg veel. Hoeveel Monaco?
Reply
12. Hij verdient het ook wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
12 maar? Dan heeft hij wel goed gespeeld die eerste games ja, dat moet dan wel.

Ik ben ff kwartiertje weg, vamos Juan! =D>
Reply
Wat een drama met die Ferrer altijd, hij naait me zovaak. Gewoon een middelmatige speler, en net in Barcelona had ik hem niet. Maar je ziet gewoon dat hij van iedereen kan verliezen.

Dan moet Davy het maar doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: