The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Nog zuurder dat Haas gisteren niet gewoon een van die mps pakte...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Exact Ad, en had Cilic dan ook liever tegen Nadal gezien, die loopt ook maar weer een rondje verder Icon_evil
Reply
Lekker! Davy totaal niet rendabel zo. Nu alleen Monaco en Ljubo er nog uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bevestiging van Davy heb ik nog niet kunnen vinden trouwens, van Kohllie wel.
Reply
Ja, die heeft nu zeker wel een pisloting: bye, Melzer, walkover...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nog zuurder dat Haas gisteren niet gewoon een van die mps pakte...

Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu wel gevonden, wat een kutzooi.
Reply
Op deze manier heb ik er geen zin meer in - adios !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ach, die 90 punten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is een opeenstapeling van enorme frustaties ten opzichte van een deelnemer die week in/week uit wegloopt met een grote portie mazzel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Buurs?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1) Potro tegen geblesseerder Berdych 2) Haas die 2x mp niet pakt tegen zijn Roddick, waarna Roddick een bye krijgt richting kwartfinale. Met 1 kan ik niet leven, maar ik word zo moe van punt 2. Weet je hoeveel punten dat scheelt ten opzichte van elkaar? KUTSPEL !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee die wanker en altijd mazzel hebbende Roffaboy! Icon_twisted
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wie heeft er in godesnaam Roddick dan?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roffaboy natuurlijk. Hij heeft zoveel mazzel dit jaar, echt niet te beschrijven. Hoevaak hij al mensen door heeft gehad die MP's tegen hebben gehad... Beginnersgeluk noem ik het maar...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nou, als ie hier Roddick neemt, zou ik hem niet al te serieus nemen en vlakt dat geluk over een heel seizoen genomen echt wel uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omg. Hoerenspel.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie en Ml mét Davy en zonder Nadal. Dat zijn de mindere berichten dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom begint Verdasco nog niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom begint Verdasco nog niet?

Laat Monaco aub ook niet komen! En Ljubo ook niet!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom begint Verdasco nog niet?

ik neem aan dat alle partijen nu naar cc gaan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een enorme grafdag, je staat op met verlies Haas, Waw gooit een break voorsprong weg, Robredo verliest zoals verwacht, Davy trekt zich ineens terug, Nadal krijgt een bye.

Dead
Reply
van kohl had ik niet veel verwacht, maar wel van davy. Zometeen monaco eraf tegen verdasco en dan is het drama compleet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Voor mij is die partij andersom, als Monaco nu ook nog wint is het echt een rampdag.
Reply
waw, rob, davy, haas allemaal pleitte.. Geloof je toch zelf niet.. Maar ik heb met djoko natuurlijk nog 1000 punten.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Leer mij Davy kennen...zo voorspelbaar dit...Had het nog eerder verwacht

Hup Simon en Verdasco...Dan is het gewoon 1 t/m8 in de kwart...Blijf die Bye belachelijk vinden overigens.
Dan moet Federer Nadal maar pakken in de finale als hij zo eenvoudig verder komt...Verdasco Monaco pas laat van de baan...
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom begint Verdasco nog niet?

Die partij begint vanavond pas om 20.00 uur.
Reply
simon direct naar 2*-0 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:Leer mij Davy kennen...zo voorspelbaar dit...Had het nog eerder verwacht

Hup Simon en Verdasco...Dan is het gewoon 1 t/m8 in de kwart...Blijf die Bye belachelijk vinden overigens.
Dan moet Federer Nadal maar pakken in de finale als hij zo eenvoudig verder komt...Verdasco Monaco pas laat van de baan...

Knap van jou dat je het verwachtte, vraag me toch sterk af op basis waarvan....
En Federer in de finale :lol:
Reply
en 3-0 met goed spel.

maar die kale zou wel weer terugkomen Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: