The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Nee ik denk dat Buurs gelijk heeft en Murray finalist zal worden.
Reply
GSM Verdasco, ga snel slapen jongen, morgen is de wedstrijd van het toernooi!
Reply
Goede pot van Verdasco.

Monaco veel kansen gehad, maar Nando was net iets beter.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja ik vond Monaco echt heel goed eigenlijk. Die trof het niet met zijn loting.
Reply
Klasse Fernando. =D> =D>

Zo is het niet nemen van Monaco gelukkig niet rampzalig geworden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik hoop dat ik morgen hetzelfde kan zeggen over het niet nemen van Nadal, Kuiper [-o< Wink

Maar idd, die 90 punten zijn te overzien.
Reply
Laten we de dag goed afsluiten, met een mooi plaatje van de koning.


Attached Files
.jpg   Ivan_Ljubicic_Ordina2_2007.jpg (Size: 72.27 KB / Downloads: 227)
Reply
Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:Big Grin Ivan is deze week ook voor mij koning Ivan
Reply
kuiper Wrote:Ik mag eigenlijk niet klagen met Nadal en Del Potro. Nu moet hij eigenlijk wel even Murray aan de kant zetten. Ik kan niet zeggen dat ik daar nou zo vreselijk veel vertrouwen in heb. I hope so. [-o<

Same here Kuiper.
Toernooi loopt zoals verwacht met de top 4 als zeer waarschijnlijke halve finalisten alleen hoop ik natuurlijk ook op Potro ipv Murray...
Reply
Mooie keuze hoor herren..Ljubicic. Zou hem never nemen op gravel.
Mijn week komt alleen nog goed als Roger het toernooi wint...Anders is FTM drama na drie redelijke weken.
Reply
O mijn god, wat is dit lekker thuiskomen zeg! Wat een held, die Ljubicic! Laat al die jongens die lachen om jou op gravel en zeggen dat je lelijk speelt, maar mooi schelden en spijt hebben nu.

En Verdasco ook prima, maar dat was natuurlijk never in doubt. Mooi om te zien dat Buurs meerdere malen zegt dat Monaco fanstastisch speelt, maar toch gewoon duidelijk verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy lelijke grafhoer
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quotes kwartfinale TMS: 1,04 1,08 1,09...toch 6 euro voor mijn 5 euro! Het hedendaagse tennis mist wel een hoop spanning hoor tot de halve finale!
Roger als eerste de baan op...al 19x gespeeld tegen Roddick maar nog nooit op gravel...Moet toch simpel in twee sets kunnen.
Reply
djoko - ljubicic
Djoko - Nadal
Djoko - murray

Dit zijn de enige drie partijen die voor mij nog van belang zijn na gister (bijltjesdag)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:O mijn god, wat is dit lekker thuiskomen zeg! Wat een held, die Ljubicic! Laat al die jongens die lachen om jou op gravel en zeggen dat je lelijk speelt, maar mooi schelden en spijt hebben nu.

En Verdasco ook prima, maar dat was natuurlijk never in doubt. Mooi om te zien dat Buurs meerdere malen zegt dat Monaco fanstastisch speelt, maar toch gewoon duidelijk verliest.

Exact, hij speelt ook verre van lelijk natuurlijk, en Tsonga verslaan gevolgd door Simon is gewoon uitstekend Notworthy
3e QF al in een TMS dit jaar, ik ben er erg blij mee, want hij had aangekondigd te zullen stoppen als de resultaten niet beter werden. Ik denk (lees: hoop) dat dat nu nog wel even op zich zal laten wachten.
Reply
Haggie Wrote:djoko - ljubicic
Djoko - Nadal
Djoko - murray

Dit zijn de enige drie partijen die voor mij nog van belang zijn na gister (bijltjesdag)

Djoko-Verdasco wordt dat natuurlijk :-({|=
Reply
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:djoko - ljubicic
Djoko - Nadal
Djoko - murray

Dit zijn de enige drie partijen die voor mij nog van belang zijn na gister (bijltjesdag)

Djoko-Verdasco wordt dat natuurlijk :-({|=
En vervolgens Djoko - Federer....klopt weinig van Hag :wink:
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:djoko - ljubicic
Djoko - Nadal
Djoko - murray

Dit zijn de enige drie partijen die voor mij nog van belang zijn na gister (bijltjesdag)

Djoko-Verdasco wordt dat natuurlijk :-({|=
En vervolgens Djoko - Federer....klopt weinig van Hag :wink:
Ik ben de beroerdste niet :wink:
1 Djoko - Ljubicic
1 Djoko - Verdasco
1 Djoko - Federer
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik kan hiermee leven =D>
Reply
Ik ook...Mail jij ze Hag?... =D>
Reply
Nadal-Djoko en Murray-Federer, zo moet het worden en niet anders !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Nadal-Djoko en Murray-Federer, zo moet het worden en niet anders !

Oké baas!
Over een uurtje wordt er begonnen met de minst leuke partij!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat gaat die Federer zo Roddick hard vegen zeg. Kijk er nu al naar uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer kan op dit moment alleen nog zijn straatje vegen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
als nadal ook op dat straatje ligt is het prima...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:als nadal ook op dat straatje ligt is het prima...

Ik denk dat hij het zelfs met een bezem moet afleggen Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
SB heeft een likje verf gehad?
Reply
bij mij niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja een nieuw lettertype...Ziet er goed uit!
Reply


Forum Jump: