The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
mindlight Wrote:Undecided Undecided

Have fun Kooltje en Buurs [gay]
Die smiley past meer bij jou...Als je dit zonder problemen mist!
Reply
buurs Wrote:ik kijk er niet naar, maar weet natuurlijk wel dat ze meedoet
Das heel normaal hoor Buurs...Niks mis mee
Reply
buurs Wrote:ik kijk er niet naar, maar weet natuurlijk wel dat ze meedoet
Dat is hetzelfde. Met je hond...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nando kom op nou man... ](*,)
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Undecided Undecided

Have fun Kooltje en Buurs [gay]
Die smiley past meer bij jou...Als je dit zonder problemen mist!
Als je dit zonder problemen mist?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik begin iets van de frustraties in de posts van Kooltje te begrijpen Undecided
Reply
mindlight Wrote:Ik begin iets van de frustraties in de posts van Kooltje te begrijpen Undecided
Het is stiekem gewoon een wijf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ik begin iets van de frustraties in de posts van Kooltje te begrijpen Undecided
Leg uit...
Reply
Dit ziet er trouwens beter uit van Nadal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja of een vent die gedwongen wordt naar [gay] dancing with the stars [gay] te kijken Undecided
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik begin iets van de frustraties in de posts van Kooltje te begrijpen Undecided
Het is stiekem gewoon een wijf.
Jij homo...?
Reply
Nee, want dan zou ik daar wel naar kijken. EN zelfs als je een vrouw bent, is het nog lachwekkend als je het kijkt. Tenzij je een proleet bent natuurlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Verdasco deze game weet te houden zie ik het wel positief in, anders is het definitief over.
Reply
mindlight Wrote:Nja of een vent die gedwongen wordt naar [gay] dancing with the stars [gay] te kijken Undecided
Ik zap uit vrije wil..en blijf kijken bij Nicolette..jullie bij Jamai?
Ik schaam mij nergens voor...Erg kinderachtig om zo te reageren trouwens maar dat wisten we al...

On topic: Kom op Nando...heel belangrijk deze game
Reply
Nee, ik blijf de partij Verdasco-Nadal kijken, tv staat verder uit.
Reply
Aij...belangrijke misser op 30 gelijk
Reply
Verdasco gaat weer eens ouderwets choken, dramatische game dit.
Reply
Wat een game ](*,)
Reply
Daar is niks kinderachtigs aan, zeker niet bij/tegen jou. Maar moet je niet naar De Dik voor Mekaar Show kijken? Ook wel iets voor jou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Daar is niks kinderachtigs aan, zeker niet bij/tegen jou. Maar moet je niet naar De Dik voor Mekaar Show kijken? Ook wel iets voor jou.
Ken ik niet..Maar mocht ik daar naar kijken ben ik homo of een wijf of een proleet?
triest figuur ben je...
Reply
Nadal slaat ongeveer alles voor de servicelijn, maar Verdasco heeft gewoon niet de kwaliteit om consequent die ballen weg te slaan. En Kolemans maar denken dat iemand het kon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar is niks kinderachtigs aan, zeker niet bij/tegen jou. Maar moet je niet naar De Dik voor Mekaar Show kijken? Ook wel iets voor jou.
Ken ik niet..Maar mocht ik daar naar kijken ben ik homo of een wijf of een proleet?
triest figuur ben je...
Proleet, maar dat wist ik al.

Wel grappig dat je de ironie hier niet van inziet en dat jij of all people het afkeurt als wij jou stigmatiseren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided Zegt hij nu bij 5-4...
Reply
Dat vind ik inderdaad ook nog het mooiste :lol:
Reply
kooltje Wrote:Undecided Zegt hij nu bij 5-4...
Ook al Alzheimer? Of gewoon simplistisch proberen te scoren a la Buurs? Ik zei het toen ook al namelijk, zoek maar op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar is niks kinderachtigs aan, zeker niet bij/tegen jou. Maar moet je niet naar De Dik voor Mekaar Show kijken? Ook wel iets voor jou.
Ken ik niet..Maar mocht ik daar naar kijken ben ik homo of een wijf of een proleet?
triest figuur ben je...
Proleet, maar dat wist ik al.

Wel grappig dat je de ironie hier niet van inziet en dat jij of all people het afkeurt als wij jou stigmatiseren...

Je moet zelf weten of je mensen stigmatiseert...Jammer dat je daar niet bij inziet dat je daarvoor niet in de positie bent...Je bent zelf geen haar beter...
Reply
Kaatsen, bal verwachten.... Bekend?
Reply
mindlight Wrote:Kaatsen, bal verwachten.... Bekend?
Ik zeg nooit als eerste iets persoonlijks...
Reply
Nee, je generaliseert liever, dat klopt.

Ai, ai, ai, mensen zullen gaan zeggen dat dit een typische Nadal wedstrijd is, maar ik vind het een typische Verdasco wedstrijd.
Reply
5 games op rij voor Nadal, en niet eens met goed spel. Wat is het mannentennis toch vreselijk saai tegenwoordig. Federer was iig nog leuk om naar te kijken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: