The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2009
Ik vind idd een finale die een week duurt zonder dat andere deelnemers iets kunnen ziet van tussenstanden en voorspellingen totaal niet leuk. Dan liever over drie partijen.
Reply
Ad Wim, kan je niet ff een poll van de poll maken en de 3 opties daarin zetten?
3 wedstrijden voor de finale van de poll is idd erg weinig.
Het is dus de keuze of KF, HF en F voor de finale van de poll en dus de 2e week alleen maar interessant voor de finalisten.
Of HF en F voor de finale van de poll, dan loopt dat t/m woensdag of zo.

Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar de optie die Elikian al eerder meldde, dus finale poll = KF, HF en F.
Reply
Is dit gekscherend bedoeld?

Ik denk namelijk niet dat we hiervoor een poll hoeven aanmaken, dat kunnen we toch ook wel met een kleine kern beslissen, zoals we dat altijd doen mbt de regels van de poll?

En nogmaals, mij lijkt het stukken zwaarder wegen dat de deelnemers, en het spel an sich dus, een goede verdeling krijgen en dat er voor de finalisten nog een verschil te maken is, dan dat uitgeschakelde mensen het nog kunnen volgen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja dat fundamentele punt hadden we bij de AO ook al, ik zie dat precies omgekeerd.
Reply
Dat weet ik, en respecteer ik ook natuurlijk, maar ten eerste merk ik dat de (finale van de) poll niet echt gevolgd wordt door mensen die uitgeschakeld zijn. En ten tweede is het gewoon echt niet leuk als je een beetje voor de ranglijst gaat, dat je dan in zo'n belangrijke pollontmoeting zo weinig verschil kan maken. Die hele finale weegt bijv. drie keer zo zwaar als de hele afgelopen week, en dat dan over drie partijen...
Ik ben het er al niet mee eens dat een GS zo zwaar moet tellen, maar dat er dan ook nog zoveel gewicht gehangen wordt aan drie partijen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja relatief telt een GS al zo zwaar niet meer, in vergelijking met eerdere jaren. En zeker bij een GS wordt die finale echt wel gevolgd hoor, dat was juist bij de AO goed te merken.
Reply
mindlight Wrote:Ik vind idd een finale die een week duurt zonder dat andere deelnemers iets kunnen ziet van tussenstanden en voorspellingen totaal niet leuk. Dan liever over drie partijen.
Dat is niet helemaal waar, je mist alleen de KF. De halve finales en finale moet gelijk worden gepolld, zodra die binnen zijn zet ik de tussenstand er op van na de KF en de verschillen in de HF en F.
Reply
Dat is waar, daar had ik even niet aan gedacht.
Reply
Kortom:
Finale poll = KF, HF en F.
Reply
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, ik vind een finale, waarin dus 800 punten te verdelen zijn, over 3 partijen echt niet kunnen. Maar goed, als het merendeel dat wil, dan maar een alternatief. En dan denk ik dat het handig is, dat je pollen over meerdere RG-rondes zo lang mogelijk uitstelt, omdat dat namelijk vaak gezeik en onduidelijkheden oplevert. Dus dan zou ik voor het tweede alternatief gaan.
Finales zijn altijd over weinig partijen en relatief veel punten. Het alternatief is dat de hele 2e week voor 2 spelers was en daar was je zelf op tegen

1eR poll: 1e ronde
2eR poll (KF): 2e + 3e ronde
HF poll: 4e ronde + KF
F: SF en F

zou ik dan doen
Ik ben er nooit op tegen geweest dat de hele 2e week voor 2 spelers is...
En de hele 2e week is ook wat overdreven, de kwartfinales zijn dinsdag en woensdag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De laatste optie, die recht doet aan de argumenten van Ad Wim, vind ik ook de beste oplossing.
Reply
OK, doen we dat Smile
Reply
Ik bedoelde de optie van Mitch. Bedoelde jij dat ook, Elikian?
Telt Q en Q deze week mee? Iedereen heeft deze wedstrijd gepolld?
Reply
Ja dat bedoelde ik ook. En ja, die telt mee. Stond al bovenaan de post van MItch, die wedstrijd was heel dik voor tijd bekend, en iedereen heeft hem ook als dusdanig gepolled.
Reply
Maar die twee opties die Mitch als laatste gaf, zijn niet meer relevant...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs (1) - Andre (5) - Musse - Elikian - Kraai: 26-28-28-21-27
1-1-2-2-1 Troicki - (Q)Kubot
2-2-1-2-1 Tursunov - Clement
1-1-2-1-1 Santoro - C. Rochus
1-1-2-2-1 Korolev - Gimeno-Traver
2-2-2-1-1 M. Gonzalez - Fish
1-2-2-1-2 Ferrero - Ljubicic
1-1-2-1-1 Dabul - (Q)Stakhovsky
2-2-2-1-2 Navarro - Beck
1-2-1-1-2 (Q)Crivoi - (Q)Greul
BV: 10-9-10-10-10

Mist (3) - Kuiper (8) - Mindlight - Juan Zueco - Bocaloca: 28-25-27-26-29
1-1-1-1-2 Troicki - Kubot
2-2-2-2-1 Tursunov - Clement
2-2-1-1-2 Santoro - C. Rochus
2-2-2-1-2 Benneteau - Tsonga
1-1-1-2-1 Korolev - Gimeno-Traver
1-2-2-2-1 M. Gonzalez - Fish
2-2-2-1-2 Ferrero - Ljubicic
1-2-1-2-2 Dabul - Stachovsky
2-2-2-1-2 Navarro - Beck
1-1-1-2-1 Crivoi - Greul
BV: 9-11-12-9-10

Mitch (4) - Centre Court (6) - Chiel-Montagne - Haggie - Raging Bull: 28-28-21-27-28
1-2-2-1-2 Tursunov - Clement
1-2-1-1-1 Santoro - C. Rochus
2-2-1-1-2 Benneteau - Tsonga
2-2-1-2-1 Korolev - Gimeno-Traver
1-2-2-2-2 Garcia-Lopez - Seppi
2-2-2-1-2 M. Gonzalez - Fish
2-1-1-1-1 Ferrero - Ljubicic
2-1-2-2-1 Dabul - Stachovsky
1-1-2-1-1 Crivoi - Greul
1-1-2-1-1 Blake - Mayer
BV: 10-11-10-8-12

Ad Wim (2) - Cruijff (7) - Omyaca - Kooltje - Scholten!: 26-30-29-29-28
2-1-2-2-1 Tursunov - Clement
1-2-2-1-2 Santoro - C. Rochus
1-2-1-1-1 Korolev - Gimeno-Traver
2-1-2-2-2 Garcia-Lopez - Seppi
2-2-1-2-2 Ferrero - Ljubicic
2-2-2-2-1 Dabul - (Q)Stakhovsky
2-1-2-1-2 Navarro - Beck
1-2-1-2-2 (Q)Crivoi - (Q)Greul
BV: 11-10-11-9-11
Reply
Pfff, behoorlijk kansloos dit, wat een drama...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Telt MVA wel mee?
Reply
kooltje Wrote:Telt MVA wel mee?
Als MVA de set waarin ze bezig waren had gewonnen, dan was de wedstrijd nog niet afgelopen geweest, wedstrijd telt dus niet mee.
Reply
Ad Wim Wrote:Pfff, behoorlijk kansloos dit, wat een drama...
En dat in de week (2 weken) dat je 2000 punten te verdedigen hebt. #-o
Reply
Ik zie het nog wel positief in, Dabul en Santoro worden erg belangrijk morgen.
Reply
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Pfff, behoorlijk kansloos dit, wat een drama...
En dat in de week (2 weken) dat je 2000 punten te verdedigen hebt. #-o
Tja, ik weet het. Ik heb ook niet eens het gevoel dat ik het zo slecht heb gedaan, er valt gewoon veel verkeerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het scheelt dat buurs, je grote concurrent, ook nog lang niet zkr is van 'n volgende ronde. Of heb je veel te verdedigen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:het scheelt dat buurs, je grote concurrent, ook nog lang niet zkr is van 'n volgende ronde. Of heb je veel te verdedigen?
Dat staat 1 post er boven.
Krijgt toch iets van een loterij met al die 50-50 wedstrijden.
Reply
hehe
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ook dit ga ik nog weggeven Sad
Reply
Beck en Crivoi zorgen ervoor dat ik nog een heel klein kansje heb volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Beck en Crivoi zorgen ervoor dat ik nog een heel klein kansje heb volgens mij...
Helaas. :cry:
Je staat 3 punten achter Omyaca en met hem heb je nog maar 2 verschillen.
Je staat 1 punt achter Kooltje en met hem heb je geen verschillen meer.
Omyaca en Kooltje zullen je dus voor blijven.
Reply
Spijtig zeg. Ben benieuwd of ik in een andere poule wel door was gegaan. Volgens mij is deze wel heel erg sterk. Zeldzaam dat ik de laatste weken uitgeschakeld wordt in de poule, en dan nu in zo'n belangrijk week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Spijtig zeg. Ben benieuwd of ik in een andere poule wel door was gegaan. Volgens mij is deze wel heel erg sterk. Zeldzaam dat ik de laatste weken uitgeschakeld wordt in de poule, en dan nu in zo'n belangrijk week...
In je eigen poule sta je nu 5e.
In de 1e poule had je gedeeld 3e gestaan (wel verloren op BV)
In de 2e poule had je 4e gestaan.
In de 3e poule had je 5e gestaan.

Dit alles met de duidelijke aanname: TOT NU TOE...
Reply


Forum Jump: