14-07-2009, 05:11 PM
En Kiefer wint!
Die Buurs :lol: \
/
Die Buurs :lol: \

Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Bastad/Stuttgart
|
14-07-2009, 05:11 PM
En Kiefer wint!
Die Buurs :lol: \ ![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
14-07-2009, 05:16 PM
Fognini wel een paar keer gekozen, moet dus ook nog gewoon voor Santoro zijn ook. Hup Fabrice, pak toch nog maar een potje dit jaar op gravel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
14-07-2009, 05:23 PM
Hij pakt de set, beetje vertrouwen CC.
Monaco-Gonzalez is dramatisch.
14-07-2009, 05:29 PM
fabrice een set en een break voor :lol: =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
14-07-2009, 05:37 PM
Mijn god, wat een foutenfestival bij Monaco-Gonzalez zeg, vreselijk...
14-07-2009, 05:49 PM
Santoro is er nog niet, net als in de 1e set de break weer ingeleverd. Helaas zelfs na 30-0...
14-07-2009, 05:50 PM
Maar Kiefer maakt mijn dag al behoorlijk goed \
![]()
14-07-2009, 05:52 PM
En Monaco pakt gelukkig de set ook gewoon, en Kohl is lekker bezig.
14-07-2009, 06:20 PM
Oei, Santoro verliest alsnog de set, nu gaat het moeilijk worden...
14-07-2009, 06:31 PM
Hmm en Monaco verliest ook de set, zonde allemaal.
15-07-2009, 08:49 AM
Golubev - Arguello
Youzhny - PHM................ Youzhny MOET winnen! Sidorenko - Hernandez ...... Hernandez MOET winnen! Schuettler - Hanescu ...... Hanescu MOET winnen! GimenoTraver - Gil..........Gimeno MOET winnen! Phau - Gabashvili Almagro - Safin Robredo - Luczak....... dit zou lekker zijn! Vliegen - Soderling...........Doe 't Vliegen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
15-07-2009, 08:50 AM
Sluit ik me bij aan
![]()
15-07-2009, 09:19 AM
Ad Wim Wrote:Oei, Santoro verliest alsnog de set, nu gaat het moeilijk worden... Bij Monsterachtig valt het nog steeds allemaal goed!
15-07-2009, 10:27 AM
Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.
11uur start :-({|=
15-07-2009, 10:31 AM
Ik zie nu dat ik ook Gimeno heb, hup dan maar. Al heb ik er maar weinig vertrouwen in.
15-07-2009, 10:34 AM
Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in...
15-07-2009, 10:35 AM
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Als Gimeno hier wint, loop ik toch weer punten in of niet dan?
15-07-2009, 10:36 AM
Betfair kijken zit er ook niet meer in zonder geld op deze site..
![]()
15-07-2009, 10:40 AM
Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Op Buurs loop je sowieso weer in, want hij is de laatste tijd flink aan het kloten ![]() Ik verliet gister Berdych bij 2-0 en bp. Kom ik thuis... heeft simpel verloren ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-07-2009, 10:41 AM
buurs Wrote:Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Buurs is ook geen goede manager. Af en toe heeft hij wat ups, maar veel te veel downs. Wordt dit jaar niet eens een 2e of 3e plek.
15-07-2009, 10:43 AM
Wie zei je? :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
15-07-2009, 10:43 AM
Haggie Wrote:Ja oke, op de weekstand ja.Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Maar Gimeno is weer zo iemand die ik niet had gehad als ik Soderling had gehad, dus hup Gil!
15-07-2009, 10:47 AM
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Ja oke, op de weekstand ja.Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Ik vond Gimeno wel geinig spelen woensdag in Scheveningen :wink:
15-07-2009, 11:00 AM
Daarom heb ik hem dus ook niet, wat een drama was dat zeg. Dat ie paar potjes tegen nobodyôs wint in de qualiôs zegt ook niet zoveel.
15-07-2009, 11:01 AM
Ad Wim Wrote:Daarom heb ik hem dus ook niet, wat een drama was dat zeg. Dat ie paar potjes tegen nobodyôs wint in de qualiôs zegt ook niet zoveel. Gelukkig is Gil ook een nobody :lol:
15-07-2009, 11:32 AM
Tot nu toe wel ja :|
15-07-2009, 11:49 AM
Wat is er toch aan de hand met Gil? Hij was erg goed bezig eerder dit jaar, maar nu is het een groot drama...
Hij wint ook gewoon 23 punten, maar slechts 1 game :roll:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|