The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2009
:-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Eli,
Ik vind het allemaal prima, maar volgens mij gaat hier iets niet goed.
Ik sta in de poule bij RG en Scholten!, maar van Scholten! zie ik helemaal geen voorspellingen. Ik vond het al zo vreemd dat jij 14 vermeldde, terwijl ik er maar 13 had.
We hebben nu dus poules van 3, 4, 2 en 4....
Reply
Dan gaat Haggie maar naar die poule.

Buurs (1) - Centre Court (6) - Bocaloca
Ad Wim (3) - Mindlight (8) - Cruijff
Mitch (4) - Raging Bull (7) - Haggie
Mist (2) - Andre (5) - Elikian - Kraai
Reply
Ik zet altijd kruisjes bij de namen in mijn entrylist van de mensen waarvan ik polls zag, en toen ik klaar was en ging kijken wie er miste zag ik dat Bocaloca een kruisje miste, terwijl ik zeker was dat ik van hem een poll had gezien (opvallende avatar midden in de zomer).. dus ging er vanuit dat ik die was vergeten af te kruisen. Blijkbaar had ik zijn kruisje bij Scholten! gezet .. sorry voor de verwarring.
Reply
Buurs (1) - Centre Court (6) - Bocaloca: 9-9-10
2-2-1 Benneteau - Chela
1-1-2 Udomchoke - (Q)
2-2-1 (Q) - Cipolla
BV: 29-30-x

Ad Wim (3) - Mindlight (8) - Cruijff: 11-9-10
2-2-1 Udomchoke - (Q)
BV: 37-32-36
Ad Wim door naar de kwartfinale.

Mitch (4) - Raging Bull (7) - Haggie: 9-12-11
2-1-1 Mayer - Schuettler
1-1-2 Udomchoke - (Q)
1-2-1 (Q) - Cipolla
BV: 33-30-30
Raging Bull door naar de kwartfinale.

Mist (2) - Andre (5) - Elikian - Kraai: 11-8-9-12
2-1-1-1 Mayer - Schuettler
1-2-2-2 Udomchoke - (Q)
2-2-1-2 Spadea - Sela
BV: 27-28-25-30
Kraai door naar de kwartfinale.
Reply
Hehe, sorry Mitch. Door Haggie te verplaatsen gooi ik jou eruit :p
Reply
Volgens mijn berekeningen heeft Boca 10 punten...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
MVA - Q Granollers is gister al gespeeld.

Uitslag is 2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup udomchoke.... Zie Dent geen minimaal 19 aces meer slaan Smile
Reply
Elikian Wrote:Hehe, sorry Mitch. Door Haggie te verplaatsen gooi ik jou eruit :p
Nog niet helemaal.
Als Schuettler wint van Mayer, Udomchoke wint van Levine en Dent minimaal 17 aces slaat tegen Daniel dan ben ik alsnog verder. Makkie toch? :lol:
Reply
Mitch, kloppen de punten van Boca?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jij vliegt eruit op de BV buursje
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Jij vliegt eruit op de BV buursje

dent moet dan 15 aces slaan.

en isner sloeg er maar 15 en dat is toch de echte ace-man...

dus ik heb hoop.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Mitch, kloppen de punten van Boca?


Je bent gewoon bang dat je dr uit vliegt
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
buurs Wrote:Mitch, kloppen de punten van Boca?


Je bent gewoon bang dat je dr uit vliegt

Ik wil er wel op een eerlijke manier uitvliegen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Is toch eerlijk mij meer punten geven zodat jij dr uit vliegt :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik denk dat er veel op dit forum zijn die dat (h)eerlijk vinden :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Had bij Boca onterecht M. Gonzalez een punt gegeven. 10 klopt dus.
Reply
dit wordt vo'lgens mij weer lastig met die verschillende draws. gaan we nu per dag en moet ik morgen dus al pollen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kwartfinale poll = 2e ronde Indianapolis + restant 2e ronde en hele 3e ronde Hamburg
Halve finale poll = kwartfinale Indianapolis + Hamburg
Finale poll = (halve) finale Indianapolis + Hamburg

Dit betekent voor de kwartfinale poll dat de verschillen pas donderdag geplaatst zullen worden nadat men de 3e ronde van Hamburg heeft voorspeld.

En antwoord op de vraag van Ad Wim: Ja, morgen pollen.
Reply
Maar het moeilijke is dat we vanavond laat pas weten wie er in de QF van de poll zitten :-"
Reply
Wat is daar moeilijk aan?
Reply
Mitch Wrote:Wat is daar moeilijk aan?

Ik bedoelde te zeggen dat dat volgens mij het punt van AW was. Door de tijdsverschillen, de diverse draws, en de verschillende speeldagen is het een lastigere week qua tijdstip van pollen.
Reply
mindlight Wrote:
Mitch Wrote:Wat is daar moeilijk aan?

Ik bedoelde te zeggen dat dat volgens mij het punt van AW was. Door de tijdsverschillen, de diverse draws, en de verschillende speeldagen is het een lastigere week qua tijdstip van pollen.
Dat vind ik wel meevallen. Iedereen heeft 's ochtends tot een uur of 13.00 uur de tijd (o.i.g. starttijd Hamburg) om te pollen. Lijkt me toch lang zat.
Van de 10 mogelijke kwartfinalisten (Buurs-CC en Mindlight-Cruijff zijn nog afhankelijk van de BV) heb ik er nu al 4 binnen.
Reply
Nja, en dat is dus anders dan normaal, en is verder geen halszaak inderdaad Smile
Reply
dit gebeurt vaker. een oplossing is volgens mij om een bv te nemen die over een partij op maandag gaat.

heb je mijn pm gehad, mitch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb je PM gehad.
Het maakt niet uit of het over een partij van maandag of dinsdag gaat. De kwartfinales zijn toch pas vanaf woensdag. Alleen Dent - Daniel is als 1e ronde nu pas op woensdag. Tsja en dat wist ik natuurlijk niet op het moment dat ik de poll wegzette.
Reply
Nee precies, daar kon je weinig aan doen.
Reply
dat is waar, maar je wist waarsch wel welke potten er op maandag gespeeld zouden worden. het lijkt me dus handiger dat de bv daarover gaat, mocht je het weten natuurlijk. en dan bij voorkeur over een toernooi in europa, want dat wordt eerder gespeeld.

maar goed, het maakt ook allemaal niet zoveel uit, het lijkt me alleen makkelijker voor jou.
appreciate all the work ofcourse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bogomolov :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: