The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Umag / Gstaad / Los Angeles
hernych gaat er ook al,af, maar dat is gewoon een stomme keuze geweest. zoals ik al eerder zei, had ik constant andreev. tot ik besloot om toch maar wawronka te nemen en andreev leek me dan te duur erbij.

en youzhny heb ik ook 0 vertrouwen in. ik hoopte dat chardy moe zou zijn maar daar lijkt het niet op en dan lijkt me youzhny kansloos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa ik geef Youzhny best een redelijke kans hoor. En dat Hernych eraf gaat kan ik niet heel erg vinden, hoewel ik Andreev totaal niet mag.
Reply
Hup Youzhny, inpakken en wegwezen met die Chardy =D>
Reply
Direct de break voor Chardy, dat is goed kut
Reply
Gevolgd door de break door Youzhny, en nog een break voor Chardy. Wijvenpot voorlopig.
Reply
En ook vandaag valt alles nog goed tot nu toe. Ik heb niks te klagen! Lekker Beck, Chardy, Crivoi, Almagro en Andreev! \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou inderdaad CC, heerlijk die Chardy :lol:
Reply
WTF 't stond 5-2 toen ik dat typte! Naar 5-7 gegaan? ](*,)
Reply
Yep, maar nu alweer 3-0 Chardy
Reply
*4-0 nu weer. Maar ik juich maar niet. Icon_twisted
Reply
hahaha, die youzhny. over hem: kun je hetzelfde zeggen als over phm, maar dan in drievoud. eerst 6 games op rij winnen, en er dan 4 op rij verliezen :lol:

almagro prima trouwens, koning!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In drievoud is wat overdreven, Youzhny speelt tegen een tegenstander die iets kan natuurlijk.

De echte koning op de baan in Umag, en hoe!
Reply
Youzhny terug naar 2*-5 :lol:
Reply
3-5
Reply
Chardy benut zijn zesde matchpoint, 6-3 derhalve. Het blijft moeilijk kiezen tussen twee helden, en deze week helaas de verkeerde gekozen.
Reply
tja, het was uiteindelijk natuurlijk een hele makkelijke keus, maar er kwam meer bij kijken deze week. dat maakt deze weken trouwens we'll leuk.

maar als manager ben ik natuurlijk heel stom om te vertrouwen op phm en youzhny, zeker omdat ik er ook gewoon totaal geen vertrouwen in had. gewoon stomme en verkeerde keuzes gemaakt deze week, wordt schade beperkt houden vrees ik...
Reply
mindlight Wrote:In drievoud is wat overdreven, Youzhny speelt tegen een tegenstander die iets kan natuurlijk.

De echte koning op de baan in Umag, en hoe!
ljubicic-almagro is natuurlijk alleen al affiche genoeg om morgen voor naar umag af te reizen. weet alleen niet of ik het overleef dan...
Reply
Als je gewoon braaf meejuicht voor de koning is er waarschijnlijk niets aan de hand Wink
Reply
Ad Wim Wrote:hahaha, die youzhny. over hem: kun je hetzelfde zeggen als over phm, maar dan in drievoud. eerst 6 games op rij winnen, en er dan 4 op rij verliezen :lol:

almagro prima trouwens, koning!
Dan win je heel veel wedstrijden hoor...Zo niet allemaal
Reply
Stille-week...Ook Hernandez gaat voor hem op de overwinniing af. Alleen Ginepri kwijt.
Reply
kooltje Wrote:Stille-week...Ook Hernandez gaat voor hem op de overwinniing af. Alleen Ginepri kwijt.

Begin jij nou ook al :razz: Na 2 rampweken (gezakt van 5 naar 9) mag ik ook wel eens hoog eindigen. Voorlopig gaat het crescendo maar ja het is pas woensdag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het is zeker een Stille-week ja :lol:
Reply
Hup Ferrer, max 7 games weggeven!
Reply
1e set 6-1 Ferrer.. Prima David!
Reply
pff, troicki heeft iets te veel van zijn prachtige vriendin genoten vannacht...
Reply
Whehe klasse Koellerer, nu doorzetten!
Reply
prima voor de poll dit, maar nu geen gezeik meer david. stond ie 5-3 voor?
Reply
Hij kon hem wel uitserveren net ja. Ferrer zal nog wel winnen.
Reply
Break achter in de tweede set.... ongelooflijk, ik neem aan dat Kollerer zich gisteren helemaal de tyfus gezopen heeft.
Reply
Wel mooi dat Davy overtuigend wint. Als hij eenmaal in het toernooi groeit, is hij niet te stoppen. Ik zeg back to back titles for the Iron Man.
Reply

Forum Jump: