Threads: 21
andre Wrote:Zal dus wel een blessurebehandeling voor Isner zijn geweest, Ball naar de halve finale?
American John Isner survived a left ankle injury to defeat Cypriot Marcos Baghdatis 6-3, 7-6(11), securing his place in an ATP World Tour 250 quarter-final for the second straight week. The 6ââ¬â¢9ââ¬Â Isner sprained his left ankle after losing the point at 10-10 but rallied back to win the final three points for the victory. Baghdatis rushed over the net after he saw Isner go down at the baseline.
"He hit a serve out wide and then he hit a shot behind me," said Isner. "My left foot went the other way. I thought it was worse than it is. I have tomorrow off and I will see how it feels. He is such a class act and a really good guy. That was cool what he did (to come over the net).
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 99
*5-3 Benneteau en dan naar *5-6 :oops: :x ](*,)
Threads: 131
2e mp Daniel!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Gvd klote Fransman... :x
Hoeveel kansen niet benut ](*,)
buurs Wrote:2e mp Daniel! Niks zeggen...alleen dit...Jij bent nog grotere anti-held dan Benneteau
Ik ging net kijken vanaf de tb...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Je was de gehele wedstrijd online :roll:
Hup Hanescu!
centre court Wrote:Hup Hanescu! Ook al een break achter ](*,)
kooltje Wrote:Je was de gehele wedstrijd online :roll:
Ik had de computer aan staan inderdaad en heb het forum als startpagina :wink:
Maar ik was met andere dingen bezig.
Threads: 31
Ook al het forum als startpagina :lol:
En idd, er zijn van die gasten die je gewoon moet mijden. PHM, Benne, MVA, en zo vergeet ik er vast nog een aantal. Je kan een keer een voltreffer hebben, maar 9 van de 10 keer falen ze hard.
Het forum is terug, maar dat is dan ook het enige goede nieuws
- Greul teruggetrokken
- Tursunov opgave
- Hanescu opgave
- Isner blessee
Wat een dramaweek ](*,)
Threads: 97
wees vooral maar gewoon blij dat bagh zo ontzettende drol is dat hij nog verliest en het niet zo ernstig is...
ik zit er weer hoor, hup ferrero!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
4 partijen tegelijk Ad! beetje overzicht of echt maar 1 wedstrijd in het zicht?
Hup JCF en Cuevas!
ik zit hoog in het stadion, godzijdank in de schaduw, en kan zo ook baan 1 en 2 zien.
richt me eerst maar op jcf, omdat die nu het belangrijkst is, maar ga wellicht zo naar de italianen aangezien die beslissend kan zijn voor mijn poll en het we'll een mooie pot wordt waarsch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Bolelli gaat heel goed van start...
Bij Ad twee moeilijke games maar 1-1 op service
Ad Wim Wrote:wees vooral maar gewoon blij dat bagh zo ontzettende drol is dat hij nog verliest en het niet zo ernstig is...
Dat doet niets af aan de 3 opgaves. Dus blij zijn? Nee dat lijkt me overdreven
Tuurlijk Starace =D>
Tuurlijk Bolelli =D>
kiefertje *4-2 voor. belangrijk dat hij deze eruit sleept.
jcf en cuevas direct een break achter.  wel mooi dat bolleli meteen de break te pakken heeft.
Kom op nou Ferrero...Kansloos ad?
pfff, ferrero begint slecht zeg. heel veel ues en had allng kunnen breaken maar staat nu gewoon 4-1 achter.
nog geen partij is goed gevallen bij ftm die ik hier live heb gezien
navarro ook al op verlies, wat een gezeik!
tjonge, 1-5, slaat echt nergens op wat jcf hier laat zien. slaat denk ik we'll 15 ues en durft nu niet eens meer door te slaan.
starace speelt goed hoor, maar ferrero kan we'll 3 niveaus beter.
bolelli ook nog eens van 3-0 naar 3-3, alles gaat mis...
kijk, dat is weer stukken beter juan. opeens loopt het weer en slaat ie nauwelijks fouten en speelt ie starace helemaal van de mat.
ook mooi dat almagro en ferrer net even kwamen kijken, wat woorden riepen en nu weer weg zijn. ze zien dat het goed zit waarsch.
wat een teamspirirt trouwens in mijn ftm-team!
ferrero nu duidelijk beter in de wedstrijd. =D>
lekker dat bolle elli de set pakt, maar cuevas lijkt zo op te gaan geven. stond net lang stil en nu meteen 0-40 op zijn service.
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:wees vooral maar gewoon blij dat bagh zo ontzettende drol is dat hij nog verliest en het niet zo ernstig is...
Dat doet niets af aan de 3 opgaves. Dus blij zijn? Nee dat lijkt me overdreven ik had het over isner. daar mag je vooralnsog blij mee zijn dat bagh zoveel medelijden had.
die andere drie zijn zuur, al zijn er twee totaal niet onverwacht.
Kunnen Almagro en Ferrer weer even naar de tribune komen
poe, dat was nog evenm zweten. maar jcf speelde elke keer fantastisch op de bps maar dramatisch op deuce. eigenlijk was het ook alleen de eerste vier games deze set goed, daarna weer wisselvallig, dus ik heb er nog niet al te veel vertrouwen in.
wawrinka verliest ook nog eens de set van bellucci, die er allang uit had moeten liggen, waar gaat dit over?!
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:wees vooral maar gewoon blij dat bagh zo ontzettende drol is dat hij nog verliest en het niet zo ernstig is...
Dat doet niets af aan de 3 opgaves. Dus blij zijn? Nee dat lijkt me overdreven ik had het over isner. daar mag je vooralnsog blij mee zijn dat bagh zoveel medelijden had.
die andere drie zijn zuur, al zijn er twee totaal niet onverwacht.
Ik zal wel een hoop info gemist hebben, maar na vorige week waren Greul, Tursunov en Hanescu toch wel redelijk onverwacht hoor. Goed, ze kunnen moe zijn, maar zeker bij Tursunov kan ik me dat maar moeilijk voorstellen.
edit: En wil je nu zeggen dat Bagh de wedstrijd aan Isner cadeau heeft gegeven? Dat lijkt me toch sterk.
Het is gewoon een verschrikkelijke kutweek, nja snel vergeten maar en volgende keer weer beter.
|