The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Umag / Gstaad / Los Angeles
mindlight Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:ad is op vakantie, maar post nog steeds het meest van iedereen Undecided

Ad post live vanuit het stadion. Kan ik wel waarderen. Wat ik niet kan waarderen is dat je blijft provoceren, terwijl Ad puur over tennis post.

Kap toch eens met dit irritante gedrag.

Amen!
En richting Ad, ga inderdaad vooral door met stadion verhalen, wordt ook door mij zeer gewaardeerd.

hij vertelt voornamelijk hoe er getennisd wordt en dat kunnen we allemaal zien.

en wie hij met een paal in zijn broek allemaal tegen komt...

ljubicic op de fiets... prachtig verhaal =D>

ik zag verdasco ook een ijsje eten in rosmalel... :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vechten Nico!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

ik zag verdasco ook een ijsje eten in rosmalel... :-({|=[/quote]

getennisd....pfff, weet je zeker dat Verdasco geen eisje at in Rosmalen?
Reply
pff, ik hoor nog steeds we'll de stand van cc, en volgens mij wil ik de stats niet weten, vooral niet de return points en bps...

mooi om een pot tussen zulke intense spelers van dichtbij te bekijken. zit recht achter piles en die voert echt gewoon hele gesprekken met ferrer. blijkbaar is coaching hier niet zo verboden.

ferrer zegt constant dat ie als een drol staat te spelen. volgens mij heeft ie voornl een coach om te zeggen dat hij het best aardig doet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:ad is op vakantie, maar post nog steeds het meest van iedereen Undecided

Ad post live vanuit het stadion. Kan ik wel waarderen. Wat ik niet kan waarderen is dat je blijft provoceren, terwijl Ad puur over tennis post.

Kap toch eens met dit irritante gedrag.

Amen!
En richting Ad, ga inderdaad vooral door met stadion verhalen, wordt ook door mij zeer gewaardeerd.

Ik heb geen beelden van Umag, dus ik kan dat niet zien. Daarnaast zien we Hernandez niet met rackets smijten als er al een stream is, zien we Ljubicic niet fietsen, en ga zo maar door.
Zit nou niet zo te zeuren man, als het je er last van hebt lees je er toch gewoon overheen?
Reply
arco Wrote:hij vertelt voornamelijk hoe er getennisd wordt en dat kunnen we allemaal zien.

getennisd....pfff, weet je zeker dat Verdasco geen eisje at in Rosmalen?[/quote]

quoten is lastig he :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Volgens mij heeft Almagro elke game van ljubo minimaal deuce. grr.
Reply
almagro speelt goed, maar ljubo zal wel winnen...

Reply
o mijn god, waar gaat dit over?! 9 bps gemist al? en ljubo 1 uit 2?
al moet ik zeggen dat ljubo we'll vrijwel altijd goed speelt op doe bps. dat is helemaal irritant omdat ie voor de rest echt niet goed speelt en nico gewoon heer en meester is.

dit is zo fucking frustrerend en zzo onterecht. laat het ajb iig naar een dere set gaan, ik heb we'll zin in een kraker.

denk echt dat nico meer dan het dubbele van de return points heeft gemaakt en sowieso meer punten heeft ondanks dat ie achter staat.
tennis kan zo onrechtvaardig zijn soms. aan de andere kant ook we'll weer knap van ivan, want dit is natuurlijk niet de eerste keer dat het zo gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Totaal aantal punten 77-72 in het voordeel van Ivan, return punten 19-33 achter. Een derde set hoeft van mij niet zo, laat Ivan het klusje nu maar klaren Wink
Reply
Houdt die coach nog steeds vol dat Ferrer lekker staat te ballen Ad? Icon_twisted
Reply
Ik zie nu pas dat er streams zijn idd, toch maar even kijken bij de koning dan.
Reply
Tiebreak, nou Ivan, laat het maar weer eens zien dan =D>
Reply
fout na fout van almagro Undecided

Reply
Wat staat die Mayer nou te klungelen? Van 5*-2 vnaar 5-5 ](*,)
Reply
buurs Wrote:fout na fout van almagro Undecided

Nee man, Ljubicic speelt nu gewoon goed!
Reply
ongelooflijk. zoveel beter zijn en dan zo'n dramatische tb. het kan ook niet anders in zo'n week. was ie maar vast afgelopen.

feli ml.
Reply
snel naar baan 2 ad!!!!

Reply
Dank Ad =D>
Reply
Ja, als Mayer en Massu ook nog zouden winnen blijft de schade vandaag redelijk beperkt.
Reply
massu-ferrer is echt zo'n heerlijke zomeravondwddstrijd. grand stand helemaal volgepakt, mensen op de trappen en overal staand, twee van die zwoegende werktennissers, onverwacht sportief potje, prachtige lange rally's, zo dicht er op en ook nog een kraker. vamos david!
Reply
En ja hoor, Mayer verliest de set alsnog, wat een lachertje Undecided
Reply
kom nou eens op dan ferrer
Reply
prachtig dat ook het hele spaanse kamp is verhuisd hierheen. ferrero, granollers, gimeno, gewoon midden tussen de mensen.

en wat is ferrer tich een beest, hoe laag ie ook constant zit om al die ballen terug te brengen!
Reply
jezus, wat een niveau joh, wist niet dat massu dit nog in zich had. wat is graveltennis toch ook geweldig!

en je scrikt je elke keer kapot als massu twee meter van je af zo'n kreun uitstoot...
Reply
Massu blijft ook gewoon een held, hoe ver hij ook afzakt. Jammer dat hier geen beelden van zijn, had deze pot graag gezien.
Reply
Die Massu wint na jaren armoede gewoon nog een keer van een top 10 speler. Undecided
Reply
Ferrer is al even geen top-10 meer, maar Massu kan gewoon uitstekend tennissen. Gelukkig komt dat er zo nu en dan nog eens uit.
Reply
En Mayer wint alsnog, prima slot van de dag al met al!
Reply
ongelooflijk maar waar, maar het was nog verdiend ook. massu haalde na een dramatische game op 2-3 een ongekend hoog niveau. er was gewoon niks dat ferrer kon doen: clean return winners, alles op de lijn, alles terug hebben, goed serveren.
alleen jammer van de twee backhandfouten van ferrer vanaf 15-30 in de laatste game.

maar wat een week, er lijkt geen einde aan de ellende te komen Confused

ik ga weer de dodenmansrit door de pikkedonkere bergen maken. was weer een mooi dagje met veel close en mooie potjes. helaas weer vrijwel alles negatief voor ftm...
Reply

Forum Jump: