The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2009
Lekker Petz en Odesnik =D> =D>
Reply
Eli, er is volgens mij iets met jouw Avatar. Als ik een pagina open waar jij op hebt gereageerd wordt er gevraagd om een naam en wachtwoord (van hetnet), en jouw avatar verschijnt ineens niet meer...
Reply
Ja dat had ik precies hetzelfde zojuist :roll:
Reply
feli kraai.

gokje voor isner pakte goed uit, maar helaas waren er meer verrassingen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thx Ad
Reply
Server van hetnet ofzo waar ik mijn plaatje had gehost is blijkbaar down ofzo.
Ik heb hem nu ff weggehaald.
Reply
Ahh ok, nice!
Reply
Musse (8) - Cruijff
Ferrero - Robredo
Odesnik - Andreev
Troicki - Gicquel * Telt niet mee

Mitch (4) - Kooltje
Geen voorspelling Mitch, Kooltje door.

Ad Wim (3) - Kraai
Isner - Tsonga
Fish - Petzschner
Andreev - Odesnik

Haggie - Centre Court (6)
BV1: 8 - 10
BV2: 8 - 10
BV1: Sela haalde 11 games.

Halve finales:
Musse (8) - Kooltje
Kraai - Centre Court (6)
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Loting TMS Canada: 18 deelnemers
Quote:< 17 man: 4 poules van max 4, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
17-20 man: 4 poules van min 4, max 5, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
21-23 man: 6 poules van min 3. max 4, waarbij de beste 2, en de 4 beste overigen doorgaan naar de 2e ronde (wo)
> 23 man: 8 poules van min 3, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de 2e ronde. (wo)

Buurs (1) - Musse (8) - Mindlight - Scholten!
Centre Court (4) - Mitch (5) - Juan Zueco - Kooltje - Kraai
Ad Wim (3) - Andre (6) - Kuiper - Haggie - Elikian
Mist (2) - Raging Bull (7) - Cruijff - Chiel-Montagne

Rest zit bij Mitch in de kluis.
Reply
Weer een poule van vijf...hoevaak dat procentueel al gebeurd is...is ongelofelijk!
Reply
Ik ook weer, dat wordt weer knokken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Yup, Ad ook weer had ik al gezien, maar ik ga het niet aanpassen als ik het zie. Als mijn dobbelsteen dit eruit laat rollen, dan is het zo. Anders is het hek van de dam. Zou op zich wel eens interessant zijn om te kijken wie dit het vaaktste heeft gehad dit jaar.
Reply
Als ik het goed heb, ben ik sowieso al 1e in de poule :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als je het dan toch hebt uitgerekend, post dan ook even de tussenstand....
Reply
Ik heb echt een zeldzaam dramatische score volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Als je het dan toch hebt uitgerekend, post dan ook even de tussenstand....

Ik heb 2 punten meer dan ML, Musse en Scholten met nog 1 verschil

Jullie hebben alle 3 Kohlschreiber op winst.

De BV brengt de beslissing voor de 2e plek.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dank!
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb echt een zeldzaam dramatische score volgens mij...
Ik ook, maar voor mij is dat een bekende situatie Wink
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb echt een zeldzaam dramatische score volgens mij...

Gelukkig zit ik dan deze week bij jou.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb echt een zeldzaam dramatische score volgens mij...
Ik ook!
Reply
Mist (2) - Raging Bull (7) - Cruijff - Chiel-Montagne
7-8-6-5


1-1-1-2 Hewitt - (Q)
2-2-2-1 Kohlschreiber - Berdych
2-2-2-1 Troicki - Ferrer


Handmatig gedaan, dus kunnen foutjes ingeslopen zijn Smile

Helaas alweer een vroege exit... Begin van het seizoen ging top, nu echt dramatisch! Sad
Reply
Ad Wim (3) - Andre (6) - Kuiper - Haggie - Elikian 1-3-4-4-3
1 2 2 2 1 Haas - Karlovic
2 2 2 2 1 (Q)Levine - Isner
2 2 2 2 1 Troicki - Ferrer
2 2 1 2 2 Kohlschreiber - Berdych
1 1 1 2 2 Robredo - (Q)Bogomolov
BV: 19-18-18-20-18

(heb alleen wedstrijden met onderlinge verschillen geteld, iedereen had bv Mathieu, dus die partij heb ik geskipt. Totaal aantal punten is dus te laag, maar de verschillen kloppen)
Reply
Slechts 1 goed lijkt me een beetje overdreven...

Edit: ah, ik zie het nu. Wordt lastig, zoals ik al dacht. Op de een of andere manier gaat het bij de grote toernooien constant mis de laatste tijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie mijn subscribt Smile

edit: ah je zag het Wink
Reply
Ad Wim Wrote:Slechts 1 goed lijkt me een beetje overdreven...

Edit: ah, ik zie het nu. Wordt lastig, zoals ik al dacht. Op de een of andere manier gaat het bij de grote toernooien constant mis de laatste tijd.

druk he :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Yup, Ad ook weer had ik al gezien, maar ik ga het niet aanpassen als ik het zie. Als mijn dobbelsteen dit eruit laat rollen, dan is het zo. Anders is het hek van de dam. Zou op zich wel eens interessant zijn om te kijken wie dit het vaaktste heeft gehad dit jaar.

U vraagt, wij draaien, tesamen met nog wat andere zinloze statistieken:

Totaal aantal ingevulde polls: 449
Vaakst gepolled (25x): Buurs, Mist, CC, Elikian, Mindlight

En daar komt dan de gevraagde statistiek, zowel absoluut als relatief:

Top 3 grotere poule absoluut
1. Elikian (15x)
2. Haggie (13x)
3. Chiel Montagne (13x)

Top 5 grotere poule relatief
1. Chiel Montagne (76%)
2. Elikian (60%)
3/4. Kabaggaan/Omayaca (57%)
5. Kraai (55%)
Reply
:lol: =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Opvallend in deze statistiek is dat de mensen die er vaak over klagen (ook dat is in statistiek uit te drukken :razz: ) ontbreken in deze lijstjes.

Als je voor jezelf geinteresseerd bent in jouw positie kan ik deze uiteraard ook posten.

Vanavond zal ik eens een interessantere statistiek uitrekenen, wie is er het vaakst doorgegaan met een score beneden mediaan, en wie eruit met een score boven mediaan.
Reply
Ik ben benieuwd naar Ad en die van mij. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik sta er inderdaad niet bij en klaag wel Smile.

Denk dat het dan toeval is dat de weken dat ik me best doe dan net in een grote poule zit ofzo.
Reply


Forum Jump: