Threads: 26
kooltje Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Wederom poseer je iets als een feit #-o
En als je het een worst is, reageer dan niet...
Ik probeer aan het spel te denken...
Tampie wou bijvoorbeeld mee gaan spelen, maar zal nu afhaken... Ik zie Tampie bijna nooit wat posten dus het lijkt mij belangrijker hoe de echte kern van het forum hierover denkt:
Ad, ML, Buurs, Haggie, Mac, Eli, CC, Stille, Kuiper. Ik ben er volgend jaar sowieso niet meer bij. Dus mij boeit het niet.
Threads: 31
Elikian Wrote:kooltje Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Wederom poseer je iets als een feit #-o
En als je het een worst is, reageer dan niet...
Ik probeer aan het spel te denken...
Tampie wou bijvoorbeeld mee gaan spelen, maar zal nu afhaken... Ik zie Tampie bijna nooit wat posten dus het lijkt mij belangrijker hoe de echte kern van het forum hierover denkt:
Ad, ML, Buurs, Haggie, Mac, Eli, CC, Stille, Kuiper. Ik ben er volgend jaar sowieso niet meer bij. Dus mij boeit het niet.
Ohh? Dat zou ik oprecht jammer vinden, je hebt altijd bijzondere en leuke teams.
Threads: 132
Het is elke keer weer hetzelfde gezeur en gezever. Er staan gewoon wat mensen lijnrecht tegenover elkaar en dan kun je discussies voeren wat je wil, maar dan kom je toch niet tot een gezamenlijke keuze. Dat is wel gebleken, want dit topic is een kopie van discussie deel I, II, III en IV.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Eens Tripple, en ik ga me vanaf heden dan ook terugtrekken uit deze discussie. Heb mijn zegje wel gedaan en zie de uitkomst wel. Wel jammer als er mensen afhaken (om wat voor reden dan ook).
Threads: 118
Ik heb in eerdere discussies aangegeven dat zondag voor mij slecht uitkomt. Het weekend heb ik normaliter voor andere zaken, je ziet mij hier dan ook weinig posten. Maandagavond heeft mijn sterke voorkeur, eigenlijk ook voor TMS toernooien. Ik begrijp wel dat er voor de grotere toernooien uitzonderingen gemaakt worden en schik me die weken dan naar de deadline (immers maar 14 weken), die andere 20 weken heb ik liever de maandagavond. Anders denk ik inderdaad dat ik niet zal spelen.
Threads: 21
Wat is er tegen maandagavond? Ik vind het spel zoals het nu gespeeld wordt meer dan de moeite waard hoor.
Het is idd een nadeel dat er al wat uitslagen bekend zijn en daardoor Buurs weer alle spelers kiest die al door zijn, maar als er bij een vroege deadline managers stoppen hebben je 't precies het verkeerde bereikt imo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 166
Ik heb ook al vaker aangegeven dat het mij echt niet veel uitmaakt. Ik zie het echt als een leuk spelletje en niet als iets heel belangrijks.
Het duidelijkst is in mijn ogen altijd op hetzelfde tijdstip, maakt niet uit welk tijdstip of altijd één uur voor aanvang van de 1e wedstrijd (krijg je wel gezeur met regen, etc.)
Duidelijkheid is het belangrijkst en hopelijk veel serieuze deelnemers.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 53
Mitch Wrote:Als de deadline op maandagochtend komt te liggen, dan vrees ik dat ik niet meer mee zal doen (en mss nog wel meer personen). Op zondag ben ik niet in staat om een team samen te stellen en op maandagochtend heb ik daar ook geen tijd voor, er zal eerst gewerkt moeten worden. Ik stel mn team meestal 's maandagsmiddags rond een uur of 6 samen.
Mijn voorkeur is dus zoals het dit jaar was. TMS en GS voor aanvang 1e wedstrijd, de rest maandag 22.00 uur.
Hier zelfde verhaal, maar dat weet iedereen inmiddels wel
Threads: 131
zoals ik al aangaf past een eventuele deadline van ma 10 uur voor de kleinere toernooien een aantal deelnemers niet...
en toch eigenwijs zijn #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 97
centre court Wrote:Wat is er tegen maandagavond? Ik vind het spel zoals het nu gespeeld wordt meer dan de moeite waard hoor.
Het is idd een nadeel dat er al wat uitslagen bekend zijn en daardoor Buurs weer alle spelers kiest die al door zijn, maar als er bij een vroege deadline managers stoppen hebben je 't precies het verkeerde bereikt imo. Ik heb niet zo heel veel tegen de maandagavond an sich, maar denk dat maandagochtend heel veel voordelen heeft. Zo denk ik dat het spel vele malen leuker wordt als je de deadline elke week voor de 1e partij zet, daar hoor ik helaas maar weinig mensen over. Het is nu een leuk spel, maar er zijn heel veel weken waarin er door de late deadline maar weinig verschil gemaakt kan worden en dan gaat het voornamelijk om de medailles dan om de totaalstand.
En zoals gezegd, wat anderen hebben bij maandagochtend, begin ik te hebben bij maandagavond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
mindlight Wrote:Eens Tripple, en ik ga me vanaf heden dan ook terugtrekken uit deze discussie. Heb mijn zegje wel gedaan en zie de uitkomst wel. Wel jammer als er mensen afhaken (om wat voor reden dan ook). Dit vind ik een beetje flauw. Dit is heel wat anders dan discussies over deadlines. Hier kan gewoon normaal gediscussieerd worden over volgend jaar. Dat zullen we toch moeten doen namelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Eens Tripple, en ik ga me vanaf heden dan ook terugtrekken uit deze discussie. Heb mijn zegje wel gedaan en zie de uitkomst wel. Wel jammer als er mensen afhaken (om wat voor reden dan ook). Dit vind ik een beetje flauw. Dit is heel wat anders dan discussies over deadlines. Hier kan gewoon normaal gediscussieerd worden over volgend jaar. Dat zullen we toch moeten doen namelijk...
Dat is ook zeker zo, en dat moet absoluut gebeuren, maar ik heb mijn standpunten gegeven, en heb daar weinig aan toe te voegen verder. En ben het in dit geval volledig met Buurs eens, als (let op: als!) het een reden voor mensen is om af te haken, lijkt me dat niet de bedoeling
Threads: 99
Als afhaken de andere kant op gaat...lijkt mij toch ook niet de bedoeling.
Ik vind het jammer dat voor de eenvoudigste weg gekozen wordt. Het gaat mij niet om hoe meer zielen hoe meer vreugd maar om de kwaliteit van het spel.
Moet met mensen rekening houden die nooit iets op het forum te vertellen hebben.
Nu laat ik me toch weer verleiden tot een reactie, maar forumactiviteit lijkt me al helemaal geen maatstaf.
mindlight Wrote:Nu laat ik me toch weer verleiden tot een reactie, maar forumactiviteit lijkt me al helemaal geen maatstaf. Daar verschillen we dan van mening.
Ik vind dat zeer belangrijk bij FTM. Het spel is leuk, maar niks aan zonder discussie en aanmoedigingen.
Dat ben ik je eens, maar dat is een beetje het criterium van Kool. Ik vind vooral FTM-activiteit belangrijk en we hoeven ons mijns inziens niet te richten op mensen die af en toe een team maken. Wellicht kunnen we weer wat fanatieke deelnemers strikken elders.
Ik vind er niks aan als ik een naam in die ranglijst zie staan, zijn team zie en verder niks van de man/vrouw hoor. Weinig toegevoegde waarde voor mij inderdaad.
Ja, daar verschillen we inderdaad van mening, de mysterieuze Binaural is nog steeds 1 van mijn grote helden
Daar zit wat in, maar dat is nu ongeveer met de helft van de deelnemers zo. We hebben ervoor gekozen het deelnemersveld uit te breiden en dan krijg je dit. Verder heeft niet iedereen evenveel zin om zich te mengen in de onzin en eindeloze discussies die wij produceren hier, en dat moet je ook respecteren.
Ad Wim Wrote:Daar zit wat in, maar dat is nu ongeveer met de helft van de deelnemers zo. We hebben ervoor gekozen het deelnemersveld uit te breiden en dan krijg je dit. Verder heeft niet iedereen evenveel zin om zich te mengen in de onzin en eindeloze discussies die wij produceren hier, en dat moet je ook respecteren. Respecteer ik ook zeker...
Heb alleen geen zin om me aan hun aan te passen wat betreft de deadlines.
Daar hadden we het in 2010 nog over gehad
Maar goed, dat kan dan eigenlijk niet omdat je natuurlijk de mening van elke deelnemer moet respecteren. En daarin ben jij imo iets te extreem, op deze manier blijf je met zo'n 8 deelnemers over, dat wil je toch ook niet?
Ad Wim Wrote:Maar goed, dat kan dan eigenlijk niet omdat je natuurlijk de mening van elke deelnemer moet respecteren. En daarin ben jij imo iets te extreem, op deze manier blijf je met zo'n 8 deelnemers over, dat wil je toch ook niet? Klopt...
Maar niet iedereen is tegen andere deadlines...Er zullen er zeker ook een aantal voor zijn denk ik.
Threads: 14
Ik vind het eerste voorstel van Kooltje er heel redelijk uitzien (met de opmerkingen die Tampie maakt).
Het belangrijkste argument voor mij in de discussie is het tijdstip waarop de meeste mensen hun team kunnen maken, de kwaliteit van het spel vind ik iets minder belangrijk.
Dan mijn persoonlijke voorkeur: die is voor de overige toernooien (niet GS/TMS) zeker maandag 22.00 uur, omdat dan iets meer over de toernooien bekend is. Daarmee bedoel ik niet de gespeelde partijen, maar de q's en evt. afzeggingen in de tussentijd. Ook komt mij die tijd persoonlijk beter uit. Voor TMS mag de deadline van mij ook op maandag 22.00 uur liggen (uiteraard m.u.v. Miami e.d), maar in maandag 10.00 uur kan ik me ook prima vinden. Voor de GS lijkt me maandag 10.00 uur prima, maar ook 1 uur voor aanvang vind ik prima.
Ik heb nu ook even goed dat schema bekeken en ik blijf het toch lastig vinden. Er zijn zoveel verschillende deadlines, dat je wel heel goed moet nadenken hoe we ervoor kunnen zorgen dat iedereen dit tijdig weet. En dan ben je weer heel veel tijd aan het steken in communiceren, waar ook weer een hoop mis kan gaan...
Threads: 14
Dat zou je kunnen oplossen door:
overige toernooien: maandag 22.00 uur
TMS/GS: maandag 10.00 uur (uitzonderingen voor Miami, Indian Wells en TMS-Cup zijn noodzakelijk)
De paar gespeelde partijen op zondag zijn vaak toch niet de meest boeiende. Alleen bij de AO zijn (vanwege het tijdsverschil) wel veel partijen gespeeld.
Threads: 132
Ik wil ook graag weer een actieve deelnemer worden, maar maandag 22 uur is voor mij niet haalbaar.
Ik blijf erbij. Organisatie samenstellen en deadline standaard uur voordat de eerste wedstrijd gespeeld wordt in de bewuste week.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 118
Altijd maandag 20:00 of 22:00, is dat wat? (IW / Miami / TMC uitgezonderd) Zou voor mij het meest ideaal zijn.
Altijd maandagavond laat lijkt me niet ideaal. De GS en TMSs in Europa moeten echt eerder starten wat mij betreft.
En ik vond het dit jaar prima gaan, maar helaas was ik ongeveer de enige in de organisatie dit dat vond...
Threads: 131
Volgens mij moeten we gewoon op deze voet doorgaan, dus:
TMS/GS op maandag 10 uur met uitzondering van RG/Australian Open/IW/Miami/Shanghai
Roland Garros: zondag 12 uur
Australian Open: zondag 23.55
IW/Miami: donderdag om 16 uur?
Shanghai: ?
De rest op maandag 22 uur.
Geen gezeur en duidelijkheid.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
|