The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Barclays ATP World Tour Finals 2009
Potro speelt wel wat beter nu, wie weet wordt het nog leuk.
Reply
kooltje Wrote:Buurs laffe hond die je bent...

Post verwijderen...

Is ook wel lachwekkend wat je zei:
Potro begint goed...oogt fit en scherp...

Inmiddels 4-0 achter en een blessurebehandeling gehad...

waarom was dat eigenlijk lachwekkend?

hij begon idd goed en ging de lange rally's aan en trok die naar zich toe...

dus hij is fit.
die bloedneus is spanning.

jij begrijpt er zo als altijd gewoon weer niks van, mickey mouse.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En de break ineens, wel mooi dat het eenrichtingsverkeer voorbij is.
Reply
Waarom verwijder je het dan als het een juist bericht was :lol:
Reply
omdat het pas de 1e game was...

beetje voorbarig :wink:

potro nu gewoon de betere.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
SP Murray
Reply
potro van 0-5 naar 3-5 en al 5 sp overleeft.

Reply
Klasse Potro 5*-3 nu, na 2 gemist sp.
Reply
Ik blijf die onderlinge haat ook wel grappig vinden, al zijn ze inmiddels wat subtieler geworden.
Reply
Break Potro voor 2*-0, het wordt zowaar echt leuk.
Reply
Murray krijgt zijn niveau gelukkig weer omhoog in de derde set...Nu volhouden!
Reply
Sjesus Potro, sla anders even je laatste kans weg met een rij DF's ](*,)
Reply
centre court Wrote:R. Federer Groep A 0 in 10150
N. Djokovic Groep B 0 in 7910
N. Davydenko Groep B 0 in 3630

Feli Buurs trouwens. Soderling vs Verdasco. pff.

Het is trouwens Davydenko vs Verdasco

Reply
Hup Fedex zo. Als Federer verder komt dan Murray moet de 3e plek te pakken zijn. Lelijk dat Cornholio zelfde team heeft waardoor ik dus niks aan een gouden medaille heb. Kut Djoko vorige week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Strijd om de 3e plaats: (bijgewerkt na Murray-Potro):

...................................Fed...Mur...Pot...Ver...Nad...Djo...Dav...Sod...Tso
3.Mindlight.......41063.................x......x............x..............................
4.CC...............40992.........x..................................x......x................
5.Haggie..........40666................x.............x.............x.............x........
6.Kooltje..........40548................x....................x.....................x.....x..
7.Arco............40372.................x............................x.....x.......x........
8.Andre...........40316.................x...........................x.....x.......x........

Mindlight heeft met Potro en Nadal de grootste gok genomen. CC kan met Federer zijn 3e plaats veilig stellen (misschien nog richting plaats 2), t.o.v. CC en ML heb ik nog voldoende ruimte om ook een podiumplaats te pakken gelukkig :Big Grin. Kooltje gokt wel heel erg, Arco gaat op save en kunnen we wss ook afschrijven voor de top3. Andre blijft met hetzelfde team als Arco ook teleurgesteld achter. De winst van Murray heeft iig voor een goed begin gezorgd. Nu mag Verdasco stunten tegen Federer!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Anders plaats je dit schema pas even na Fed-Nando, dit is een vertekend beeld lijkt me. Icon_twisted
Reply
Mooi onderling potje voor ons Icon_twisted
Met Nando als winnaar steek ik je al zowat voorbij :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben de enige met Fed dus die moet sowieso verder dan Murray komen. Dan komt 't wel goed. Als ie van Nando verliest kan ik 't sowieso schudden.
Reply
Iemand een idee of dit ergens wordt uitgezonden?
Reply
Gaat lekker met Roger...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Iig betfair zie ik, voor nu wel voldoende
Reply
Roger is echt helemaal nergens, best schrijnend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch netjes het herstel deze game, die staat er volgend jaar gewoon weer hoor.
Reply
Dank trouwens voor het overzicht Hag, erg handig!
Reply
mindlight Wrote:Toch netjes het herstel deze game, die staat er volgend jaar gewoon weer hoor.
Wat heeft die laatste zin ermee te maken?

14 UEs al, in 7 games. Nu al twee keer ontsnapt aan een dubbele break...
Reply
Eigenlijk niets, er wordt op diverse fora gesuggereerd dat Djokovic wellicht een aanval kan gaan doen op die nummer 1 plek volgend jaar, met Nadal zo uit vorm, en Federer die het ook wat kwijt lijkt te zijn, maar ik geloof daar niet in. Was dus eigenlijk niet echt een opmerking richting jouw post maar meer in het algemeen.

Hup Verdasco voor nu uiteraard!
Reply
O, ik denk ook wel dat ie er zal staan, maar het wordt wel elk jaar iets minder. Niet zozeer qua prestaties, maar zeker wel qua niveau. Als je dit nu weer zo ziet, doet het bijna pijn...
En hij is ook niet meer onschendbaar. Het is dat Nadal nu dramatisch is, en we niet weten of die er weer gaat staan, maar daar hangt het op korte termijn wel een beetje vanaf. Djokovic, Potro en Murray zijn er voorlopig nog niet.
Reply
Nee precies, en zolang Federer blijft overtuigen op die GS's wordt het hoe dan ook moeilijk hem van die eerste plaats af te krijgen.
Reply
Ik vind Verdasco ook wel erg goed spelen trouwens.
Reply
Roger zal er toch niet voor gaan zorgen dat ik van 3 naar pak 'm beet 7 ga dalen?
Reply

Forum Jump: