FTM Forum

Full Version: Barclays ATP World Tour Finals 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Barclays ATP World Tour Finals: 200 for round robin win, +400 for semifinal win, +500 for final win
(1500 points for undefeated winner).

M.a.w. er kan nog van alles gebeuren met FTM...
Als je dat maar weet..
Het hangt helemaal van de pouleindeling af of er nog wat kan gebeuren. En we moeten nog even bekijken wat het budget gaat worden.

Wel weer achterlijk dit, de rijken worden steeds rijker zo; een RR-win is gewoon bijna net zoveel waard als een hele toernooiwinst deze week...
Wat is het budget in die week?
Deadline graag voor de eerste wedstrijd!
Budget is gewoon maximaal, neem ik aan, gezien het aantal te behalen punten.
:lol:
Wat vind je daar grappig aan?

Bij een 1000-toernooi is het budget al maximaal.

Dit is een 1500-toernooi.
Wat een logica weer! cry
Aantal spelers misschien Buursje
Laten we gewoon zo'n groot budget nemen dat je iig Federer, Nadal, Murray en Djoko kunt kiezen. Dan kan er niet veel meer misgaan, toch Buurs?
Ad Wim Wrote:Wat een logica weer! cry

Dat is toch logisch?

We relateren de grootte van een toernooi (aantal punten voor de winnaar) toch aan het budget?
centre court Wrote:Laten we gewoon zo'n groot budget nemen dat je iig Federer, Nadal, Murray en Djoko kunt kiezen. Dan kan er niet veel meer misgaan, toch Buurs?

goed plan!

Al denk ik dat het dan zelfs nog lastig wordt :8:
10.000 budget lijkt mij meer dan genoeg.
Jammer weer dat alleen ik, Ad en Buurs hun mening geven.
Anderen gaan na de beslissing pas commentaar geven?

Zondag 22 november begint de eerste patij om 14:15
22 November om 12:00 lijkt mij een mooie deadline?
noem je het budget van jou dan serieus? 10.000? En Ad heeft nog geen mening gegeven, alleen gereageerd op buurs en geen voorstel gedaan. Maar ik denk ook maximaal budget. Buurs zal gaan voor Fedex, Murray en nog wat en Stille moet t met de andere doen
Maximaal lijkt me wat veel, zelfs bij een TMS hebben we dat niet. En Kooltje, discussieer nou eens met een iets minder negatieve ondertoon, die reacties komen echt wel.
Ik wilde dat nog net niet zeggen ML. Ik vind wel dat Kooltje gelijk heeft, betreft er meer mensen mogen reageren, maar tot nu toe geeft alleen Buurs een optie voor het budget.

We moeten gewoon een budget nemen waar Buurs nog mee te pakken is. Net het budget het net toelaat om twee totaal verschillende teams te nemen :wink: !

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet helemaal in zit qua budgetten etc. Maar als je Fedex en Nadal wil zit je al aan ongeveer 20.000 toch?
Nou, dan zal ik ook eens reageren, want ik doe natuurlijk ook nog volop mee voor de prijzen :lol:

Budget maximaal of niet maakt me niet zoveel uit. 10000 is uiteraard veel te laag. 20000-25000 lijkt me wel aardig.
Eerste wedstrijd om 14.15 uur.. waarom dan een deadline op 12.00 uur? Zou gewoon 14.00 uur, dan kunnen de zatlappen van zaterdagnacht ook nog snel even een team samenstellen/wijzigen als ze zondag om 13.00 ur wakker worden.
Qua deadline vind ik ook 14.00uur een betere optie. Die 2 uurtjes later kunnen misschien dat het verschil maken voor de grote twijfelaars of de mensen die graag uitslapen.. :8:
Sluit me wel bij Mitch aan inderdaad, 22.000 budget zou ik voor opteren trouwens, gewoon in lijn met de TMS'en tot nu toe.
Deadline: 14.00uur
Budget: 22.000

Mee-eens!
Waarom ik voor 10.000 ging...Of 1 topper of twee kleinere.
Is wel erg gewaagd voor Buurs zie ik nu. Toch pleit ik voor een laag budget. Federer en nog een goedkopere speler is meer en meer dan genoeg.
Iedereen gaat er vanuit dat alle toppers mee gaan doen. DAt is niet zo!
TMS is toch 22.500 :wink:
Nee toch?
kooltje Wrote:Waarom ik voor 10.000 ging...Of 1 topper of twee kleinere.
Is wel erg gewaagd voor Buurs zie ik nu. Toch pleit ik voor een laag budget. Federer en nog een goedkopere speler is meer en meer dan genoeg.
Iedereen gaat er vanuit dat alle toppers mee gaan doen. DAt is niet zo!

Buurs staat 2500 punten voor. Dan hoeft ie de laatste week niet eens mee te doen. Hoe wil je 2500 punten inlopen met 1 speler?
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Waarom ik voor 10.000 ging...Of 1 topper of twee kleinere.
Is wel erg gewaagd voor Buurs zie ik nu. Toch pleit ik voor een laag budget. Federer en nog een goedkopere speler is meer en meer dan genoeg.
Iedereen gaat er vanuit dat alle toppers mee gaan doen. DAt is niet zo!

Buurs staat 2500 punten voor. Dan hoeft ie de laatste week niet eens mee te doen. Hoe wil je 2500 punten inlopen met 1 speler?

Dat is ook weer waar...Maar als hij dan nog zover voor staat is hij de terechte winnaar.
5 of 6 van de 8 spelers lijkt mij gewoon niet ideaal.
6 kan niet. 5 is max, maar dan mis je top-3 spelers, zo gaat het toch elk jaar bij de masters?
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Waarom ik voor 10.000 ging...Of 1 topper of twee kleinere.
Is wel erg gewaagd voor Buurs zie ik nu. Toch pleit ik voor een laag budget. Federer en nog een goedkopere speler is meer en meer dan genoeg.
Iedereen gaat er vanuit dat alle toppers mee gaan doen. DAt is niet zo!

Buurs staat 2500 punten voor. Dan hoeft ie de laatste week niet eens mee te doen. Hoe wil je 2500 punten inlopen met 1 speler?

ten eerste zal het gat na deze week minder dan 2000 zijn.

en met die ene speler heb je gelijk.
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Waarom ik voor 10.000 ging...Of 1 topper of twee kleinere.
Is wel erg gewaagd voor Buurs zie ik nu. Toch pleit ik voor een laag budget. Federer en nog een goedkopere speler is meer en meer dan genoeg.
Iedereen gaat er vanuit dat alle toppers mee gaan doen. DAt is niet zo!

Buurs staat 2500 punten voor. Dan hoeft ie de laatste week niet eens mee te doen. Hoe wil je 2500 punten inlopen met 1 speler?

Dat is ook weer waar...Maar als hij dan nog zover voor staat is hij de terechte winnaar.
5 of 6 van de 8 spelers lijkt mij gewoon niet ideaal.

Daar dacht ik ook aan. De keuze die je dan moet maken is of Federer nemen of een Simon en Roddick.
Simon heeft mij vorig jaar veel plezier bezorgd bijvoorbeeld. In de loop vd dag zullen wel meer mensen hun mening geven.
Ik vind wel dat aan het begin van het jaar dit had moeten vaststaan.

En nu wordt er wellicht beslist, hoe ik nog kan worden ingehaald...

Ik denk dat we daarom het budget van een TMS/GS moeten aanhouden, dus 22000.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31