22-11-2009, 11:40 PM
hup Nando! Come on! Ga dooor
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Barclays ATP World Tour Finals 2009
|
22-11-2009, 11:42 PM
Het past natuurlijk ook wel in 't seizoen en de laatste weken van Federer. Dat fantastische record op GS's houdt hem echt op de been. Daarbuiten is 't allemaal niet zoveel meer. Vorige week eraf tegen Benne was mss toch wel veelzeggend. Op z'n site zegt ie dat ie erg goed in vorm is maar daar blijkt nog weinig van.
Niets is sterker dan dat ene woord...
22-11-2009, 11:53 PM
Precies, dat bedoelde ik dus ook. Helaas is het puntensysteem zo ingedeeld dat dat ook gewoon genoeg is. Het is redelijk krom en oneerlijk dat je door het spelen van slechts 14 toernooien dik bovenaan kan staan.
En het is natuurlijk ook heel moeilijk om je overal voor op te laden als je alles al gewonnen bent, je al de beste allertijden bent en ook nog eens net vader bent geworden. Daarom denk ik dat het ook zomaar ineens over kan zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
23-11-2009, 12:01 AM
Juist door alles wat hij heeft meegemaakt en bereikt lijkt 't me frustrerend om dan van prutsers te verliezen.
23-11-2009, 12:03 AM
ga verdasco nu geen prutser noemen he :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
23-11-2009, 12:05 AM
Verdasco is idd geen prutser, maar Federer had nog nooit een set van hem verloren, en dan indoors...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
23-11-2009, 12:19 AM
Roger op de rand van de afgrond, 0-30 op 5-5 maar Verdasco slaat een passing een cm uit.
23-11-2009, 12:26 AM
Maar goed, Verdasco is natuurlijk een choker pur sang en geeft vervolgens compleet de set weg. Nu zal Roger nog wel winnen, maar dat zal tegen Murray zeker en Potro waarsch ook anders zijn. Ik ga slapen.
23-11-2009, 12:47 AM
4-0 Roger...Jammer
23-11-2009, 08:35 AM
Wat was Roger de eerste 2 sets slecht zeg :eeeek:
Iedere backhand in de tribune of in het servicevak. Ongelofelijk dat Verdasco hier niet van heeft kunnen profiteren. dieptepunt was trouwens die smash van achteruit bij 6-5 van Verdasco :lol: Ideale baansoort voor Davydenko, denk ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
23-11-2009, 08:39 AM
Ad Wim Wrote:Precies, dat bedoelde ik dus ook. Helaas is het puntensysteem zo ingedeeld dat dat ook gewoon genoeg is. Het is redelijk krom en oneerlijk dat je door het spelen van slechts 14 toernooien dik bovenaan kan staan. Tsja, dat denk ik dus niet, en daar is gisteren ook wel weer een aardig voorbeeld van. Zo overtuigend als een paar jaar geleden is het niet meer, maar er wordt wel gewonnen. En ik dacht juist dat jij wat betreft het puntensysteem qua toernooien een voorstander was? Max 2x 250, 3x 500 etc? Want dat werkt natuurlijk het belang van de TMS en de GS alleen maar meer in de hand.
23-11-2009, 02:11 PM
Wie heeft het gedaan, met welk wapen in welke kamer?
23-11-2009, 04:52 PM
Vamos Rafa!
23-11-2009, 05:04 PM
Rafa zit er echt als de grootste nicht bij..... :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
23-11-2009, 05:05 PM
Haha gepast gekleed kortom :-({|=
23-11-2009, 05:09 PM
SP Soderling :eeeek:
23-11-2009, 05:10 PM
En de set :lol:
23-11-2009, 05:46 PM
Die Nadal, ik dacht dat ie zo graag wraak wilde nemen
23-11-2009, 06:06 PM
mp!
23-11-2009, 06:07 PM
Oei, bal op de lijn van Nadal en weggewerkt.
23-11-2009, 06:09 PM
Lekker Robin...Nu Nadal twee keer winnen tegen Djoko en Davy aub!
23-11-2009, 06:09 PM
Tweede is wel raak. Die Nadal, 2x in een jaar van Soderling verliezen
23-11-2009, 06:10 PM
Mooie koele handshake ook weer, het komt nooit goed tussen die gasten.
23-11-2009, 06:10 PM
Nadal verliezen is niet zo erg, als Soderling maar niet doorgaat. Djoko en Davy moeten hem voorblijven.
23-11-2009, 06:12 PM
Klasse Robin! Vanavond Davy winnen en het is een topstart!
23-11-2009, 06:16 PM
Het gaat nu wel heel lastig worden voor Nadal om nog door te gaan, zeker ook omdat ie in straight sets verloren heeft...
23-11-2009, 06:17 PM
Ad Wim Wrote:Het gaat nu wel heel lastig worden voor Nadal om nog door te gaan, zeker ook omdat ie in straight sets verloren heeft...Afhankelijk van Soderling...Die moet beide winnen en Rafa ook.
23-11-2009, 06:23 PM
Soderling mag er nog wel eentje verliezen, als Djoko of Davy er bijvoorbeeld 3 winnen, en zelfs dat hoeft niet eens.
23-11-2009, 06:25 PM
Ad Wim Wrote:Soderling mag er nog wel eentje verliezen, als Djoko of Davy er bijvoorbeeld 3 winnen, en zelfs dat hoeft niet eens.Als Djoko of Davy er drie winnen verliest Nadal dus nog een keer en ligt hij eruit. |
« Next Oldest | Next Newest »
|