The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Barclays ATP World Tour Finals 2009
Zelfs de dubbele break en de set. Dramatische laatste games van Djoko, pfff...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-3 2-1. Keurig! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Man man man, wat is Djoko slecht zeg. Ik hoop maar dat is z'n A-game vindt straks, anders gaat hij er ook in 2 sets af...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een blokreturn op een zachte 1e service op bp ](*,)
Reply
En weer een gemist return, tjonge jonge, weer 2 bps gemist...
Reply
Denk je dat ie eindelijk weer een goede game speelt, slaat ie 4 UEs vanaf 15-40 :letitallout:
Reply
Jaaaaaaaa, eindelijk!
Reply
prima djoko
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pfff, flink dikke arm toen Djoko ervoor moest serveren. Ontzettend gespannen leek ie, gelukkig maakte Davy de fouten. Hopelijk is Djoko wat ontspannen nu, dan moet ie hem kunnen winnen.

Davy ook al om de fysio gevraagd, maar kreeg alleen maar pillen.
Reply
Djoko brak meteen en heeft inmiddels al 2x halve kansen gehad op de dubbele break. Davy maakt veel fouten nu...
Reply
Hup Djoko denk ik nu maar met Nadal in het achterhoofd. Ik vind het maar lastig met die round robins, maar volgens mij is het voor Nadal het beste als Djoko in vorm is. Dan maar voor plek 2 gaan, met nog 2 overwinningen.
Reply
Djoko is verre van in vorm. En Nadal moet nog 2x winnen, dus ook van Djoko...
Reply
Ik schakel pas net in he, en als Djoko deze pot wint en dus goede uitzichten op de SF heeft, met al 2 toernooioverwinningen op rij, vind ik wel dat je van vorm mag spreken.
Reply
Laat ik het dan zo zeggen, hij speelt verre van goed. Beetje kopie van gisteravond; heel veel fouten in de eerste 1,5 set en daarna werken en overleven. En het is ook nog niet gespeeld...

Los daarvan zou ik denk ik liever willen dat Davy hier wint, vanuit het oogpunt van Nadal.
Reply
Ik geef ook al aan, ik vind het erg lastig met dat round robin, je moet eigenlijk een soort scenario selector in excel bouwen, om mogelijkheden door te rekenen. Zo in mijn hoofd maak ik steeds (domme) denkfouten.

Los van dit alles, ik kijk nu 2 games, en ik vind het wel aardig qua niveau hoor.
Reply
Davy lijkt weer wakker ja, en Djoko is wat ingezakt. Hij speelt veel te safe op het moment en Davy maakt de fouten niet meer die ie eerder maakte. Cruciale game dit.
Reply
Poeh, knappe hold hoor!
Reply
En hij pakt 'm, poeh.
Reply
Maargoed, nu dit toch nog wel even duurt, waarom zeg jij vanuit het perspectief van de Nadal-manager dat Davy dit beter kan winnen?
Reply
Ik zal mijn denkwijze even omschrijven. Gezien de H2H zie ik 1 partij als zeker deze poule, en dat is Djokovic-Soderling, als Djoko deze wint en mijn voorspelling komt uit is het dus:

1. Djokovic 2-6
2. Soderling 2-3
3. Davydenko 1-0
4. Nadal 1-0

Als Davy deze pot wint is het:
1. Davydenko 1-3
2. Djokovic 2-3
3. Soderling 2-3
4. Nadal 1-0

Ik vind het lastig te zien wat voor Nadal gunstiger zou zijn.
Reply
Haha, ik wilde daar net op ingaan.

Nadal moet sowieso 2x winnen, dus ook van Djokovic. Als Djokovic dan hier verliest, is ie sowieso uitgeschakeld en hoeft Nadal nog maar 1 iemand voorbij. Als Djokovic hier wint, krijgt ie vertrouwen etc. en wordt het wel heel lastig om van hem te winnen, en zal ie waarsch ook wel van Soderling winnen.
Reply
mindlight Wrote:Ik zal mijn denkwijze even omschrijven. Gezien de H2H zie ik 1 partij als zeker deze poule, en dat is Djokovic-Soderling, als Djoko deze wint en mijn voorspelling komt uit is het dus:

1. Djokovic 2-6
2. Soderling 2-3
3. Davydenko 1-0
4. Nadal 1-0

1. Davydenko 1-3
2. Djokovic 2-3
3. Soderling 2-3
4. Nadal 1-0

Ik vind het lastig te zien wat voor Nadal gunstiger zou zijn.

Even doorrekenen, Nadal moet zijn 2 partijen winnen, laten we daar eens vanuit gaan. Dan wordt het in beide scenario's:

1. Djokovic 3-6
2. Nadal 3-6
3. Soderling 2-3
3. Davydenko 2-0

1. Nadal 3-6
2. Davydenko 2-3
3. Djokovic 3-3
3. Soderling 2-3
Reply
Maw, Nadal gaat dan dus zeker door, ongeacht de uitslag hiervan.
Reply
Nee, want ik reken hier niet de uitslag van Soderling-Davydenko door. Dat wordt (mits Nadal zijn 2 partijen wint) de sleutelpartij. In scenario 1 moet Nadal zijn partijen dan eigenlijk allebei met 2-0 winnen om door te gaan als Soderling Davydenko verslaat, in scenario 2 niet. Kortom, winst Davy hier is zo gek inderdaad niet.
Reply
Los van die dropshot, toch weer een prima hold, maar het is wel hard werken zeg. Nog maar 1 game...
Reply
mindlight Wrote:Nee, want ik reken hier niet de uitslag van Soderling-Davydenko door. Dat wordt (mits Nadal zijn 2 partijen wint) de sleutelpartij. In scenario 1 moet Nadal zijn partijen dan eigenlijk allebei met 2-0 winnen om door te gaan als Soderling Davydenko verslaat, in scenario 2 niet. Kortom, winst Davy hier is zo gek inderdaad niet.
Aha, ik kon het niet helemaal beargumenteren, maar het gevoel was dan iig goed. Toch vind ik Soderling-Djoko ook echt niet zo NID, misschien dan eerder Djoko-Nadal. Er kan dus nog een hoop gebeuren, wel leuk. Die andere poule lijkt me minder spannend.
Reply
Mij ook inderdaad, hoewel ik nog stiekeme hoop op een stunt van Potro heb, die speelde gisteren wel erg lekker. En vind je ja? Nee Soderling-Djoko zie ik echt als kansloze missie voor Soderling. En Nadal, tsja 2x winnen is natuurlijk al hopen tegen beter weten in...
Reply
0-30, Davy gaat er vol voor.
Reply
O mijn god, toch geen choke hè? Wat een dramabal op 0-15, 0-30 nu...
Reply
Kijk, dat is beter, ga het zelf halen!
Reply

Forum Jump: