Threads: 31
centre court Wrote:Dit zal Nando nu wel weggeven, hij kan niet meer door. Jammer.
5. Verdasco beats Murray in 3 sets with at least two games difference (for instance 6/4 4/6 6/4) : Murray is out, Federer is qualified,
JMDP qualifies and eliminates Verdasco if he wins ... or if he loses in 3 sets but gets at least 2 more games than Federer, which is very hard (for instance 6/4 0/6 6/4 or 7/6 2/6 7/6)
Else Verdasco goes to SF with Federer
Threads: 97
Ik zou willen zeggen dat Verdasco wel duidelijk de zwakste speler is hier, maar dan vergeet ik Nadal natuurlijk even. Hoe demoraliserend zal het zijn voor hem als ie straks 3x verliest en geen set pakt? :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Zag net trouwens even Costa in beeld. Zit je dan, met Nadal en Verdasco in je team :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:Zag net trouwens even Costa in beeld. Zit je dan, met Nadal en Verdasco in je team :lol:
Vergeet ook Ferrer niet, die dit jaar ver is weggezakt, ik zou het niet weten hoor als DC captain op dit moment....
Ad Wim Wrote:Ik zou willen zeggen dat Verdasco wel duidelijk de zwakste speler is hier, maar dan vergeet ik Nadal natuurlijk even. Hoe demoraliserend zal het zijn voor hem als ie straks 3x verliest en geen set pakt? :eeeek:
Ja, dramatisch natuurlijk, hoewel ik in zijn geval denk dat het enkel goed is voor zijn moraal.
Threads: 21
Ik vind Verdasco zeker niet zwak spelen hoor deze Masters. Hij alleen qua niveau de minste, dat zie je ook aan de ranking. Verder maakt ie 't iedereen behoorlijk lastig. Nadal vond ik gisteren ook niet heel slecht, hij is gewoon nog niet op z'n top.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 26
Gelukkig zijn Berdych en Stepanek ook lekker op dreef de laatste tijd. Stepanek gaat nog, maar Berdych.
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:Ik zou willen zeggen dat Verdasco wel duidelijk de zwakste speler is hier, maar dan vergeet ik Nadal natuurlijk even. Hoe demoraliserend zal het zijn voor hem als ie straks 3x verliest en geen set pakt? :eeeek:
Ja, dramatisch natuurlijk, hoewel ik in zijn geval denk dat het enkel goed is voor zijn moraal.
Djoko was gisteren anders ook helemaal nergens meer in de 2e set. Ik moet 't nog zien tussen die 2.
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:Zag net trouwens even Costa in beeld. Zit je dan, met Nadal en Verdasco in je team :lol:
Vergeet ook Ferrer niet, die dit jaar ver is weggezakt, ik zou het niet weten hoor als DC captain op dit moment.... Klopt, maar Ferrer heeft wel al zijn 4 potten op gravel (thuis) makkelijk gewonnen dit jaar, dus dat lijkt me toch wel meer een geschikte kandidaat dan Verdasco, die het thuis heel zwaar had op gravel tegen Beck en zelfs verloor van Kohlschreiber.
Anders ga je gewoon even tennissen ipv misplaatst met je tegenstander te spelen...
Anders break je gewoon een keer...
Murray serveert elke keer goed als 't moet.
Werkt ook een sp weg met een goede service. En we weten wat er met Nando gebeurt als ie een TB moet spelen.
Maar afmaken kan ie niet, 1 uit 10 nu...
Goed, ik moet weg. Kan iemand vanavond even een sms sturen bij interessante ontwikkelingen bij Potro? Verwacht rond 12 uur thuis te zijn
Ik wilde je net hetzelfde vragen...
Maak het eens af man, met dat laffe spel de hele tijd op bp.
Ach Ad. Die TB is in zicht voor Murray, dan komt 't wel goed.
6-5 Nando. :-({|=
Break 'm!
Threads: 131
waar maakt ad zich druk om?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Het publiek is trouwens helemaal niet zo op de hand van Murray, iig niet zoals bij Wimbledon. Eergisteren juichten ze ook al harder voor Federer en nu moedigen ze ook gewoon Verdasco hard aan.
buurs Wrote:waar maakt ad zich druk om? Voornamelijk om jou.
Threads: 67
Win deze wedstrijd nog maar even Verdasco! Fedex wint van Potro en dan is Murray er toch ofniet?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 131
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:waar maakt ad zich druk om? Voornamelijk om jou.
niet nodig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Juist! Goede return! 2-0!
Wat een laffe hond ook die Murray, ga het nou eens zelf halen dan ipv op de fout van Verdasco te wachten.
4-2 in de wissel. Murray brengt wel akelig veel terug, ontzettende Nadal. Verdasco heeft ze er goed op zitten. Maakt voor zijn doen weinig fouten. Hopelijk blijft dat zo als de druk zo hoog wordt.
5. Verdasco beats Murray in 3 sets with at least two games difference (for instance 6/4 4/6 6/4) : Murray is out, Federer is qualified
Verdasco - Murray 4-6 7-6 6-4 is prima :
of zou Fedex dan expres verliezen dan Potro om Murray eruit te knikkeren?
Gaat Verdasco hier nou opeens een TB winnen?
Juist! Aanvallen! 6-4!
|