The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Barclays ATP World Tour Finals 2009
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik ben voor Nando, omdat Ad op onverklaarbare wijze voor Murray is Icon_twisted
En dan zeggen dat je nooit meer op mij reageert, wat een ongelooflijke grap ben je toch, zelfs in de laatste week nog Undecided

Ten eerste heb ik het gecorrigeerd in bijna nooit en ten tweede zie het eens een keer als grap (al zal dat voor jou lastig zijn.... )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray is eindelijk weer een beetje in zichzelf gekeerd, hij moet zijn energie ook sparen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik ben voor Nando, omdat Ad op onverklaarbare wijze voor Murray is Icon_twisted
En dan zeggen dat je nooit meer op mij reageert, wat een ongelooflijke grap ben je toch, zelfs in de laatste week nog Undecided

Ten eerste heb ik het gecorrigeerd in bijna nooit en ten tweede zie het eens een keer als grap (al zal dat voor jou lastig zijn.... )
Dat je geen gevoel voor humor hebt, wisten we helaas maar al te goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is idd echt alleen nog maar serveren nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wanneer slaat die Murray nu weer eens een eerste fout? Die slappe 2e komt er nauwelijks.
Reply
Verdasco is er trouwens sowieso al uit nu.
Reply
Ad Wim Wrote:Verdasco is er trouwens sowieso al uit nu.

Voor z'n moraal is 't wel goed om eens een closepotje te winnen.
Reply
Zeker, en ik kan me ook niet voorstellen dat ie het doorheeft op dit moment.

Zou wel weer typerend zijn als ie zijn 2e top 10-overwinning pakt, en voor de tweede keer tegen Murray.
Reply
centre court Wrote:

voor zijn bankrekening ook
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou, we gaan de TB in, zou Verdasco er opeens 2 op rij kunnen winnen? Murray blijft telkens een stap te laat.
Reply
Serveer aub zo ook in die TB. [-o<
Reply
Eindelijk eens een agressief punt van Murray, als ie dat doorzet, wint ie de TB dik.
Reply
Oei, daar had Murray meer mee kunnen doen.
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:

voor zijn bankrekening ook

Daar moeten wij een Sunday Warmup voor winnen. :8:
Reply
Slice-forehands, dan verdien je het echt niet hoor ](*,)
Reply
Andy Nadal weer op z'n best hoor. :-&
Reply
x
Reply
En Murray levert weer eens een mb in. Nu raakt Verdasco die returns opeens wel trouwens.
Reply
Tuurlijk pak je die laffe 2nd serve aan.
Reply
Verdasco moet ook nog een df slaan natuurlijk...
Reply
Hahahaha, daar is ie al!
Reply
En die stumper slaat weer eens een DF, wat een choker. Nu zal die laffe Murray wel weer 2 eerste services slaan. Icon_evil
Reply
kut dubbele fout
Reply
Wat een dikke armen allebei zeg :|
Reply
Dan moet Murray het toernooi maar winnen!
Reply
En weer zo laf na een 1e service.
Reply
En zo komt die laffe hond er toch weer mee weg. Ach in deze vorm komt ie niet verder dan Fedex. Dan is 't al binnen.
Reply
Pfoe. Toch wel klasse dat Verdasco er vol voor gaat.
Reply
centre court Wrote:En zo komt die laffe hond er toch weer mee weg. Ach in deze vorm komt ie niet verder dan Fedex. Dan is 't al binnen.

Dat zullen we tegen die tijd wel zien Icon_twisted
Reply
Typisch Verdasco weer dit, maar nu gun ik het hem niet.
Reply

Forum Jump: