06-01-2010, 05:52 PM
OMG SICK!!!! Lekker hoor Eli !!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FTM 2010
|
06-01-2010, 05:54 PM
Elikian Wrote:Ik heb daar vorig jaar al een verbeterde versie van gemaakt die ikzelf altijd gebruik: Weer een bookmark erbij in de tennismap :lol: :wink: Thanks, superhandig.
06-01-2010, 06:01 PM
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
06-01-2010, 09:56 PM
:-({|= =D>
06-01-2010, 11:26 PM
Eli =D>
07-01-2010, 01:34 AM
Mooi dat je je aan je woord houdt Mindlight, maar terecht dat je vervolgens de meest nichterige foto hebt uitgekozen. :razz:
07-01-2010, 07:44 PM
Ad heeft zich ingeschreven voor FTM =D>
07-01-2010, 08:02 PM
:cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
07-01-2010, 11:06 PM
buurs Wrote::cry: Ik had wel een applaus verwacht want jij verwacht natuurlijk dat je boven hem eindigt :
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
08-01-2010, 11:40 AM
Waar is kooltje gebleven?
08-01-2010, 12:19 PM
Ik dacht dat ik na 9 jaar tennisspellen online wel was uitgespeeld maar ik plak er toch nog een jaar aan vast. Heb het wel onwijs druk met van alles maar het moet lukken. Bij wie moet ik betalen?
08-01-2010, 12:32 PM
Laatste is nog niet bekend.
Hoe wordt de prijzenverdeling?
08-01-2010, 12:33 PM
Dat houden we wmb gewoon net zo als vorig jaar.
08-01-2010, 02:17 PM
mindlight Wrote:Dat houden we wmb gewoon net zo als vorig jaar. En hoe was dat?
09-01-2010, 04:25 PM
Wie doen er dit jaar admin?
09-01-2010, 08:15 PM
Arco, OD en ik . Tampie, ik kom terug op dat prijzengeld, weet ik niet uit mijn hoofd
10-01-2010, 12:17 PM
Ik mag jullie het heugelijke nieuws mededelen dat er zich een 4e Baakenees heeft ingeschreven voor FTM. The Player is een jeugdige sportfanaat die een poging wil wagen in de tenniswereld =D>
10-01-2010, 12:49 PM
Mooi, dan hebben we inmiddels iedere man uit Baak in de leeftijdscategorie 15-30 te pakken! =D>
10-01-2010, 01:10 PM
Als je een speler koopt blijft het budget hetzelfde staan en loopt het niet naar beneden als je iemand koopt (was vorig jaar wel zo)
Toen kon je precies zien hoeveel je nog over had. Ik moet vandaag team maken, morgen hele dag cursus en door naar Wieler Zesdaagse dus ik hoop dat het opgelost is
10-01-2010, 01:28 PM
Dat was vorig jaar ook zo, als de voorgaande week nog bezig was. Zodra de resultaten bekend zijn van de finales worden deze erin gezet en is dit verholpen. Tot die tijd moet je maar even de moeite doen op submit te drukken.
10-01-2010, 01:33 PM
Ok maar de finales zijn al een uur of 7 bekend
10-01-2010, 01:35 PM
Volgens mij moet Chennai nog beginnen.....
11-01-2010, 01:36 PM
Jammer dat Monfils en Nalbi wegvallen, dat maakt de FTM-week iets minder interessant. Maar er zijn alsnog lastige keuzes genoeg. Geweldig dat we nu zo'n 30 deelnemers hebben, moet ik m'n ambitie van top 10-klassering mss toch even bijstellen :wink:
11-01-2010, 01:55 PM
Ik ga voor het podium. Top 5 kan ik ook wel tevreden zijn, daarbuiten is beneden mijn verwachting.
Niet echt een interessante eerste week, kwestie van geen steken laten vallen. Waar moeten de centen nou heen?
11-01-2010, 02:04 PM
Even geduld Tamp . Komt goed.
11-01-2010, 02:19 PM
Gezien mijn motivatie en tijdgebrek, ben ik tevreden met een plek in de top 5.
11-01-2010, 02:45 PM
Ben van de partij...Aan het einde van het seizoen ben ik er altijd even helemaal klaar mee, maar nu weer vol goede moed. Momenteel erg druk maar team van vanavond kan ik alvast maken.
Ik ga gewoon voor de eerste plaats. Hangt van het verloop af of ik met een top drie plaats tevreden ben. Succes allemaal!
11-01-2010, 06:37 PM
buurs Wrote:Gezien mijn motivatie en tijdgebrek, ben ik tevreden met een plek in de top 5. mooie doelstelling
He i’m back, koploper FTM 2018!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|