The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb / Santiago / Johannesburg
Veic was heer en meester en domineerde. Bij 3-1 voor Veic en 15-0 smakte hij tegen de grond. Kreeg direct een medical, speelde nog wel effe verder maar hij bewoog vervolgens slecht en wilde waarschijnlijk geen risico nemen ofzo. Hij kon nota bene voor de set gaan serveren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een kans voor Kavcic op setpoint
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
waarom komen wij dan goed weg? Een wedstrijd kan nl nog kantelen toch?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tuurlijk kan dat maar Ivo had echt niets te vertellen en ik had nog maar willen zien of hij had om had kunnen draaien. De papieren voor Veic waren een stuk beter. Ik zag op een gegeven moment een dropshot van Ivo die een meter voor het net stuiterde en een forehand die zowat de umpire raakte. Zonde dit want tegen Sidorenko zal hij er wel weer staan. Daarna is het eindpunt voor hem bereikt.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hey Hag het is bijna Riba time !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Joao Souza Hakkuh
Reply
Dat is toch de linkshalf van Belenenses? :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Souza. Toch belangrijke pot. Winnaar kan 90 punten pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zoals verwacht is Souza in de eerste set never in doubt geweest :-({|=
Reply
mindlight Wrote:Zoals verwacht is Souza in de eerste set never in doubt geweest :-({|=

2e set ook niet uiteraard :-({|=
Reply
Klasse Riba! Je blijft een held Icon_evil
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop! Lekker Souza.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waar komt die Souza ineens vandaan.. Dead
Reply
Nou, zo verrassend is dat niet hoor. Die jongen klopt al bijna een jaar aan de deur, nu komt het er eindelijk uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laten we niet overdrijven, hij verloor vorig jaar ook 7 eerste ronde potjes (gravel) op rij op challenger niveau, en heeft maar 1 finale in een challenger gehaald.

Anderzijds, de eerste maand van dit jaar boekte hij zeer aardige resultaten, dus in die zin is het zeker niet verrassend.
Reply
Tja, als we het vergelijken met iemand als Bogdanovic, waarvan hier geroepen wordt dat ie de top 100 gaat halen...

En ik zeg ook niet dat ie meteen top 100 gaat halen, maar hij stond ongeveer het hele vorige jaar binnen de top 200 en wint regelmatig van veel hoger gerangschikte jongens. In die zin vind ik dit niet verrassend, in zo'n veredelde challenger als dit toernooi. Alleen de constance mist nog een beetje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha ik was niet bezig met vergelijken natuurlijk, ik reageerde op het hele jaar aan de deur kloppen. En zoals je hierboven kon lezen vind ik het ook allesbehalve verrassend, ik vond hem in deze partij de favoriet.
Reply
En over Bogdanovic, ik hoop niet dat hij er in iedere discussie over een challengerjongen bijgehaald gaat worden. Ik weet dat het een vrij gewaagde uitspraak was, maar dat lijkt me toch niet van invloed op uitspraken over andere gasten.
Reply
Dat ga ik ook niet doen, maar als jij zegt dat ik overdrijf, kan je de bal terug verwachten natuurlijk.

En met aan de deur kloppen bedoelde ik dus niet de top 100 halen, maar wel een keer de stap maken naar ATP en een rondje winnen. Zeker in de SA-swing. In die zin verbaast me deze kwartfinale dus niet, en dat was mijn antwoord op Scholten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan legde ik het aan de deur kloppen wat anders uit dan jij het bedoelde vermoed ik. En dat ik een gewaagde uitspraak mbt Bogdanovic gedaan hebt weet ik inmiddels wel, laten we maar afwachten wat daarvan komt (al wordt het lastig nu zonder sponsor)
Reply
Zonder talent, bedoel je.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa, zonder talent sta je niet in de top-200, dat lijkt me duidelijk. Sterker nog, Bogdanovic heeft positie 108 behaald in het verleden.
Reply
kom op ferrer ga is tennisen
Reply
5-2 ferrer =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker david!
Reply
Lekker Ferrer en Petje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Becker mn enige troef er ook uit, dit is echt een dramaweek.
Reply
Ljubo gaat zo weer keurig een TB binnen harken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vlak Lacko niet uit hoor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die geef ik geen kans deze TB tegen de koning. Als het al een TB wordt.
Reply


Forum Jump: