The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb / Santiago / Johannesburg
En toch vind ik Ljubo indoor, in eigen land en met zo'n loting voor 1400 euro een mustpick.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ok dat wist ik niet.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:En toch vind ik Ljubo indoor, in eigen land en met zo'n loting voor 1400 euro een mustpick.
Ik ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ook.
Reply
Kom op Jantje en Crazy Dani! :eten:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ook....
Maar dan verliest hij ineens een tb als ik hem heb ](*,)
Reply
Lol die idioot is gewoon te volgen op de stream. Eens kijken hoe hij zich in zo'n wedstrijd gedraagt waarin ie zwaar wordt weggetikt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Ik verwacht ook dat Schwank wint, anders had ik Acasuso wel genomen. Wat CC al zegt : hij raakt al zo lang geen bal meer goed. Het is een gok die hard afgestraft kan worden maar dan kan me in ieder geval niet verweten worden dat ik laffe keuzes maak. He Buurs ?

:crazy:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb net wat artikelen uit de Crazy Dani Fanshop gekocht. Interesse? Check <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://magento.artworx.at/koellerer/damenbekleidung.html">http://magento.artworx.at/koellerer/dam ... idung.html</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Cilic :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hopen dat Ivo wat beter in vorm is dan gisteren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Karlovic begint de wedstrijd met het missen van 6 bps in de 1e servicegame van sidorenko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
7-6 Karlo =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ai, er lijkt iets aan de hand met acasuso.

tot 2-2 2e set niet in de problemen.
toen stond het scorebord 5 minuten stil en hij wordt daarna 2x achter elkaar gebroken....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en acasuso geeft inderdaad op Undecided

STILLE-WEEK!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:-({|= Buurs is helemaal geobsedeerd!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
:wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
16e in de week met 11 man over, jij nog 13 man over. Echt Stille week Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Oh wacht er staan nog een aantal spelers op IN die al out zijn. Maar dan nog.. Ik ga pitten. Hup Bellucci, hup Monaco
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker Schwank, ontzettende must-pick!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit kan weleens een dure opgave zijn :|
Reply
lekker Acasuso, ongelooflijke kut pick
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Precies, en zonde van mijn geld.
Reply
Pffff nou Gonzo...Je moet nu winnen daar...Iig de finale tegen Monaco aub.
Verder helaas geen Cilic genomen, wel logisdch maar deze man wordt steeds beter en gaat mijn Karlo vandaag niet meer dan 6 games gunnen...
Reply
Prima Bellucci. Ook nog eens dramatisch aan het spelen, dus dat moet Schwank kunnen winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe kan dit, ad heeft bellucci en hij wint.
Er gaat hier iets fout =D>
Reply
Heeft ie bij mij afgekeken =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
haha ik dacht dat je had gevraagd of hij ze team wou geven zodat jij die spelers niet nam :-k
maar het blijkt toch een aardige keuze te zijn
Reply
Ja we hebben het nu maar eens andersom gedaan Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
laat het tennis maar snel beginnen verveel me dood
Reply


Forum Jump: