The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb / Santiago / Johannesburg
buurs Wrote:
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Zoals je zult begrijpen, boeit dit spel me bijzonder weinig momenteel. Ik heb er ook nog helemaal niet naar gekeken. Doe ik om 2145 wel, en dan klik ik wat aan. Wellicht helpt dat.

Hij zal er dus wel uren mee bezig zijn geweest Big Grin

dank u.
Buurs in de bocht weer hoor. Bedankt voor het quoten. Zeg eens grote vriend, waar staat dan dat ik 'zomaar wat aanklik' zoals jij suggereerde?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs is altijd zo stil is aangevochten wordt....Waar ben je nou?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
"en dan klik ik wat aan"

dat suggereert toch niet echt dat je erover na gaat denken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En om op je opmerking terug te komen, het spel boeit me nog steeds vrij weinig maar het is altijd wel leuk als je voorspellingen van tevoren uitkomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:"en dan klik ik wat aan"

dat suggereert toch niet echt dat je erover na gaat denken.
Dat klopt, maar dat is iets anders dan 'zomaar wat aanklikken'. Want dat suggereert dat ik maar iets zou doen, en dat is natuurlijk niet zo. Ik heb veel minder opgezocht dan normaal en niks berekend. Gewoon eerst de in mijn ogen must-picks aangeklikt en gekeken wat ik over hield. En dat kon in tien minuten ja en het kwam allemaal precies uit, zeker toen Luczak leek te gaan winnen van Starace vlak voor de deadline.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat doet Troicki hier nou weer!
Lekker David!
Reply
Ad Wim Wrote:En om op je opmerking terug te komen, het spel boeit me nog steeds vrij weinig maar het is altijd wel leuk als je voorspellingen van tevoren uitkomen.

Dat het je niet boeit, kan ik me voorstellen.
Slechter kun je het jaar niet beginnen.
Knap dat je nog doorgaat.
Als je nu iedere week gemiddeld gaat scoren, dan ga je ook echt wel in de top 10 eindigen.
Daarvoor is de rest te wisselvallig.

Nu hopen dat je voorspellingen eens een keer vaker uitkomen, dan 1x per kwartaal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik kreeg tranen in mijn ogen van de 1e alinea maar de 2e alinea is toch weer een 'ouderwetse' Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jeetje buurs, wat een sympathieke post. Ik hou ook van jou!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jeetje buurs, wat een sympathieke post. !

Zo ben ik :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Jeetje buurs, wat een sympathieke post. !

Zo ben ik :8:

:crazy:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
David is klaar. Robert moet morgen ook nog lukken en dan mag ie knallen tegen Monfils.
Lacko-Petzschner is een pot tussen twee mooie tennissers, weinig voorkeur daar. Doe dan toch maar de leeftijd en dus Lacko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Schwank en Bellucci vond ik trouwens hele erge must-picks.

Ik heb ze ook zeker overwogen. Schwank won vorige week een challenger dus ik twijfelde aan zijn fitheid. Verder vertrouwde ik erop dat Acasuso dit stukje zou gaan opvegen, dus nam ik Bellucci niet die ik wel de kwart zag halen.

Dus hele erge mustpicks vind ik wat overdreven, maar zeker logische keuzes.
Reply
Dat zei ik al eerder, ik zag in Acasuso dus geen bedreiging vanwege zijn dramatisch vorm en vond daarom sowieso Schwank een hele erge must-pick. Die jongen slaat de ene na de andere challenger binnen de laatste maanden en is keihard op de weg terug naar de top 50. Voor dat geld moet je hem dan volgens mij hebben.
En Bellucci heeft de kwaliteit om zo'n toernooi te winnen. Sterker nog, hij won de laatste drie graveltoernooien waar ie aan mee deed. Dus voor 1000 moet je hem dan hebben volgens mij, verreweg de favoriet in dat stuk om 90 punten te halen. Dus eigenlijk ook gewoon een must-pick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjezus Buurs, wat een dramatische post weer. Het halve deelnemersveld even wegzetten Undecided
Reply
Wat een dramatisch niveau ook weer bij Cilic-Karlovic. Karlo slaat 15 aces, maar verliest toch de set. Hij lijkt zijn goede niveau van de eerste weken weer helemaal kwijt deze week. Elke return of rally ging onderin het net of een meter uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
WTA-potje bij Marchenko-Melzer; 9 breaks in 17 games Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahaha, wat een wijven. Melzer van 3-1 1e set naar 3-6. Dan 6-0 3-1, dan weer 3-3, dan 5-3, dan 5-5 cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan 7-5 Melzer, wat een grap dit zeg. 13 breaks in 27 games...

Souza wint intussen dik van Martin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat zei ik al eerder, ik zag in Acasuso dus geen bedreiging vanwege zijn dramatisch vorm en vond daarom sowieso Schwank een hele erge must-pick. Die jongen slaat de ene na de andere challenger binnen de laatste maanden en is keihard op de weg terug naar de top 50. Voor dat geld moet je hem dan volgens mij hebben.
En Bellucci heeft de kwaliteit om zo'n toernooi te winnen. Sterker nog, hij won de laatste drie graveltoernooien waar ie aan mee deed. Dus voor 1000 moet je hem dan hebben volgens mij, verreweg de favoriet in dat stuk om 90 punten te halen. Dus eigenlijk ook gewoon een must-pick.

Het vertrouwen dat ik in Acasuso had, rechtvaardigt voor mij het niet kiezen van Bellucci en Schwank. Dat dit vertrouwen achteraf onterecht is, is jammer. Daar zit ik dus mis. Hoewel hij wel voorstond 7-6 2-2 bij de opgave, dus zoals buurs zou zeggen een kwestie van overmacht.
Reply
Het grappige is dat de weekwinst vooral gaat tussen de 2 deelnemers die het laagst staan op de ranglijst (van de 30 met team).
Reply
Stille is natuurlijk ook een kanshebber op de weekwinst.
Reply
Anders wint Ferrer ff in 2 setjes van Devvarman maar verliest ie daarop in 2 sets van fucking robert.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het lijkt wel een verkochte match. Ik heb de hele 2e set gezien. Ferrer was echt schandalig slecht !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
andre Wrote:Stille is natuurlijk ook een kanshebber op de weekwinst.

Ik denk dat RenRew hem pakt. Die heeft met Monfils en Cilic de beste papieren denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
2-1 Monfils 3e set. Lopez pakt de 2e met 6-1. hup feli
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een super TB speelde Lopez zeg! Bedankt Feliciano
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha Robert-Lopez als finale van een atptoernooi op HC. Lopez is super, Robert had beter Ferrer kunnen zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
melzer mist 3 bps Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar breakt dan toch. Melzer speelt echt goed vandaag, Cilic valt tegen. Komop nou Marin. Ik ben van je afhankelijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: