The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

ABN Amro forumdag
ik heb gezegd, dat het 50-50 was dat ik zou komen.

het programma moet gewoon de moeite waard zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
iemand nog met de trein via den bosch morgen? Wink
Reply
Gister wel Mac Smile

Was gister overigens een topdagje, vooral de partij van Tipsarevic - Mayer maakte een hoop goed. Was wel een saai publiek zeg.. tsjonge.. Kon amper een klapje vanaf..
Reply
Ik heb die partij niet gezien, maar was Tipsa inderdaad heer en meester zoals ik hier las?
Reply
Hoe laat spreken we nou bij de kassa's af?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Ik heb die partij niet gezien, maar was Tipsa inderdaad heer en meester zoals ik hier las?

Nou zo heb ik de partij absoluut niet meegemaakt.. Heb eigenlijk geen enkele keer gedacht dat Tipsarevic de partij zou gaan winnen... Vaaf het begin was Mayer sterker in de rally's...
Dit was voornamelijk de gehele 1e set het geval.. 2e set was iets gelijkwaardiger, maar had ook Mayer zeker zijn kansen... 3e set ging uiteindelijk naar mijn mening gewoon terecht naar Mayer.. Al heb ik nog voor Tipsa staan schreeuwen aangezien ik hem had met unibet Smile .. Mocht helaas niet baten....
Reply
waarschijnlijk had Ad weer een gekleurde bril op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Hoe laat spreken we nou bij de kassa's af?

Geen idee, Utrecht/Baak is afhankelijk van mogelijke files/vertragingen.
Reply
mindlight Wrote:Ik heb die partij niet gezien, maar was Tipsa inderdaad heer en meester zoals ik hier las?
haha, je bent zo goed in quoten zag ik, haal maar eens terug waar ik dat zei dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uhh, ik interpreteerde het zo.

Cruijff, ik geloof dat ik het anders moet vragen. Verdiende Tipsa te winnen? Omdat hij meer aanviel en duidelijk fitter en beter was?
Reply
mindlight Wrote:Uhh, ik interpreteerde het zo.

Cruijff, ik geloof dat ik het anders moet vragen. Verdiende Tipsa te winnen? Omdat hij meer aanviel en duidelijk fitter en beter was?

Nogmaals.. ik heb echt geen moment het gevoel gehad dat Tipsa de wedstrijd er nog uit zou slepen. Ook niet ondanks zijn Matchpoint..

Tipsa was ook veel tijd aan het rekken bij de wisselsen opslagbeurten... Heeft ook nog 2 rackets gebroken, waarvan de 2e met een Warning...
Reply
Jammer van dat publiek dan, terwijl het een lange, spannende wedstrijd was...
Reply
Ja idd.. Heb 1 x het publiek mee kunnen krijgen met het klappen voor het Mp voor Tipsa.. Verder keek iedereen alleen maar onze kant op als we met z'n 4-en stonden te klappen...
Reply
Dat zou morgen niet anders zijn, ondanks de afwezigheid van Haggie.
Reply
Tja, dan heb ik blijkbaar een andere wedstrijd gezien dan Cruijff. Ik had zeker eind tweede set en halverwege 3e set het idee dat Tipsa ging winnen. En nogmaals, hij was degene die vanaf de tweede set aanvallend speelde en veel meer winners sloeg. En dat Mayer vermoeid was, dat was duidelijk te zien, daar had de commentator het ook over. Hij sloeg ook veel meer hele gekke UEs, wat ie in de 1e set niet deed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja goed, dat kan altijd Adje.. Heb persoonlijk echt geen moment gehad.. Vooral in de rally's was hij duidelijk de mindere ...
Reply
Ik hoorde inderdaad ook later op Sport1 (via internet) dat Mayer de verdiende winnaar was, dus vandaar ook de vraag.
Reply
Als je wint, is het altijd verdiend. En ik vond ook wel dat Mayer verdiende te winnen, want hij speelde vrij goed over de hele wedstrijd, vooral in de 1e set. Maar vanaf halverwege tweede set was Tipsa degene die de punten maakte en Mayer die voornamelijk terug bracht en zorgde dat ie geen fouten maakte. Daar hou ik niet zo van, dus ik vond Tipsa de betere tennisser. En hij was dus duidelijk fitter, Mayer zei het zelf nog in het on-court interview dat ie erg moe was in de derde set.
Reply
Ad Wim Wrote:Als je wint, is het altijd verdiend. En ik vond ook wel dat Mayer verdiende te winnen, want hij speelde vrij goed over de hele wedstrijd, vooral in de 1e set. Maar vanaf halverwege tweede set was Tipsa degene die de punten maakte en Mayer die voornamelijk terug bracht en zorgde dat ie geen fouten maakte. Daar hou ik niet zo van, dus ik vond Tipsa de betere tennisser. En hij was dus duidelijk fitter, Mayer zei het zelf nog in het on-court interview dat ie erg moe was in de derde set.

Dergelijke verschillende opvattingen zullen er altijd zijn. Je kan ook zeggen dat Haase de betere was omdat hij bij vlagen heerlijk aan het beuken was en Robredo alles terugbracht - niet zo'n heel goed voorbeeld eigenlijk. Maar dat is lullig voor de Santoro's van de ATP-tour want dan winnen ze nooit verdiend Undecided
Reply
Dat zeg ik dus, als je wint is het altijd verdiend. Het gaat er alleen om wat je van de speelstijl vindt ja. En Mayer speelde gisteren als Nadal een paar jaar geleden, daar hou ik niet van.
Reply
Waar we het nog helemaal niet over hebben gehad; volgens mij kunnen we aardig het programma inschatten voor morgen.

Eerste ronde die morgen nog gespeeld worden:
Monfils-Rochus
Berrer-Clement
Troicki-Melzer
Baghdatis-Blake
Davydenko-Lopez

Dat zijn fucking ongeveer de mooiste potjes van de hele 1e ronde, ze zijn iig allemaal leuk!

Dus waarsch zitten er hier vier van in het dagprogramma, ze zullen Monfils of Davy wel naar de avond tillen, en waarsch nog een tweede ronde en dan hoop ik heel erg op Soderling-Sijsling.

Wat een topprogramma! Hakkuh
Reply
Monfils-Rochus: Gael met FTM, en garant voor spektakel
Berrer-Clement: Volgens ML is Berrer een aantrekkelijke speler
Troicki-Melzer: Held Melzer, waarschijnlijk marathonpartij tegen Troicki
Baghdatis-Blake: Spreekt voor zich!
Davydenko-Lopez: Davy eruit zien gaan zou een droom zijn
Soderling-Sijsling: Sodie met FTM, Sijsling nieuwe nationale held, beter kan niet
Reply
ik denk dat ik ook kom.

ik heb namelijk rochus, berrer, melzer, blake....

dat worden veel belangen :razz:

Reply
Haha, ik zie nu pas dat jullie het hier gisteravond al over gehad hebben :razz:
Reply
haggie moet wel komen.

ik wil strijd!!!!!!

Reply
Scholten! Wrote:Monfils-Rochus: Gael met FTM, en garant voor spektakel
Berrer-Clement: Volgens ML is Berrer een aantrekkelijke speler
Troicki-Melzer: Held Melzer, waarschijnlijk marathonpartij tegen Troicki
Baghdatis-Blake: Spreekt voor zich!
Davydenko-Lopez: Davy eruit zien gaan zou een droom zijn
Soderling-Sijsling: Sodie met FTM, Sijsling nieuwe nationale held, beter kan niet

perfect!

ik heb berrer, melzer (een van m'n grootste twijfelpunten) en blake! Verder ga ik heel hard schreeuwen voor lopez, rochus en igor natuurlijk!
Reply
Wat FTM btreft zou ik moeten juichen voor Troicki, maar dat kan ik held Melzer niet aandoen. Lopez moet idd ook gesteund worden. Iemand nog een Spaanse vlag?
Reply
ik heb bijna heel rotterdam opgekocht :8:

Reply
De helft is er morgen al uit.
Reply
Davy is natuurlijk al een prachtige speler, maar ook nog mijn troef deze week. Zal niet heel leuk worden tegen Lopez, maar toch leuk om te zien.

Verder is Berrer een persoonlijke favoriet en kan het leuk worden tegen Clement. Baghdatis-Blake wordt ook een show en Troicki en Melzer zijn ook wel leuke spelers om naar te kijken, en kunnen ook behoorlijk falen.
Reply

Forum Jump: