Threads: 97
buurs Wrote:ik maak maar een geintje joh.
het interesseert me niks.
ik had gister geen zin om een team te maken en dat is nu wel te zien :8: Same here, weer in 10 min gedaan. Dat is ook wel te zien aan Lorenzi, niet echt een slimme keuze, Ginepri ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
centre court Wrote:Ja ik weet 't Ad. Maar ik zie altijd die Indoorkoning Ljubo nog voor me. Met zo'n loting was ie normaal gesproken gewoon halve finalist. Dan wil ik 'm voor dat geld hebben. Maar ik had beter op mijn blauwe ogen moeten vertrouwen, die zagen vorige week al dat het over is met hem. Tja, hij speelt nu echt nog minder dan vorige week tegen Lacko. Met dit spel wint ie niet eens een pot in Bergamo deze week.
Maar schrijf hem niet te vroeg af en Benneteau is nou ook niet de beste afmaker...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 118
centre court Wrote:Ja ik weet 't Ad. Maar ik zie altijd die Indoorkoning Ljubo nog voor me. Met zo'n loting was ie normaal gesproken gewoon halve finalist. Dan wil ik 'm voor dat geld hebben. Maar ik had beter op mijn blauwe ogen moeten vertrouwen, die zagen vorige week al dat het over is met hem.
Same here... je vreest toch dat hij ineens weer wel die indoorkoning is als je hem laat liggen, maar nu hij er door Benne kansloos vanaf wordt geveegd weet je dat je gruwelijk fout zit en 1450 in de sloot hebt geflikkerd.
Prima Benne. Nu Hajek-De Bakker, kan een leuk potje worden. Hup Thiemo!
Threads: 31
Benneteau
Matig potje bij De Bakker. Hajek valt me flink tegen.
Hajek is een gave gast in de challengers, maar niet voor niets LL hier.
Dat is waar, maar toch 83 van de wereld en indoor volgens mij het beste.
Nee klopt ook wel, maar dit is niet het podium waar je veel van hem mag verwachten.
Threads: 67
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:ik maak maar een geintje joh.
het interesseert me niks.
ik had gister geen zin om een team te maken en dat is nu wel te zien :8: Same here, weer in 10 min gedaan. Dat is ook wel te zien aan Lorenzi, niet echt een slimme keuze, Ginepri ook niet.
Loop eens beide niet zo te zeuren!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 131
kom je morgen niet, heggie?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ginepri in Amerika is nooit een domme keuze natuurlijk :8:
Hij had volgens mij weer schouderproblemen en Berankis is ook geen makkie. Maar de ronde erna natuurlijk wel.
Thiemo speelt matig trouwens, slecht potje.
Threads: 23
Vooralsnog allemaal belabberde potten in Rotterdam, maar da's morgen wel anders :8:
Haha, wat een geluk voor Thiemo. Hajek van 40-0 naar bp tegen.
Schitterende dropshot, ook al raaktie het net nog!
En een mooie rally voor de break! Gekke pot.
=D> Lekker Thiemo, fijne rally ook.
Threads: 131
ik moet snel naar huis.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Prima stream van de NOS, hulde =D> =D>
Goed gezien van Thiemo dat die bal uit was: 6-5
Haha, Thiemo zit wel alles mee zeg.
Ik vind het niet best wat Thiemo laat zien, over het algemeen. Er zitten aardige punten tussen, maar ook lelijke mishits zeg.
_Tampie Wrote:Ik vind het niet best wat Thiemo laat zien, over het algemeen. Er zitten aardige punten tussen, maar ook lelijke mishits zeg.
Nu kan het nog, volgende ronde zal het beter moeten!
Je moet die Hajek gewoon laten lopen. Als ie al een paar passen moet zetten, maakt ie een fout. Baan is trouwens ook vrij traag.
Break voor in de tweede nu, nou mag hij het niet meer weggeven.
=D> Lekker!
Threads: 21
Wel een slechte keuze zeg om De Bakker niet te nemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
|