The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
Pff break JCF alweer. ](*,)

Gelukkig lijkt Cuevas te gaan winnen.
Reply
Nee hoor llodra, ginepri en luczak kwijt + straks Schwank en wie weet Granollers en misschien nog wel eentje
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ahh, ik moest refreshen, excuus. Dat doet mijn eigen score ook weinig goeds trouwens zie ik nu Wink
Reply
heb straks nog kubot, granollers, russell, bellucci en haas nog
Reply
Granollers vind ik een vreemde pick, Kubot zie ik ook niet winnen (Hernandez heeft de rare gewoonte vaak 1e rondes te winnen), Russell ook maar een rare pick tegen Fish (hoewel dat wel kan), en Bellucci en Haas zie ik als favorieten inderdaad.
Reply
Kom op nou Cuevas man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Granollers speelde vorige week niet zo slecht en Zeballos raakt ze momenteel niet goed. Kubot is 50-50. Russell speelt redelijk tot goed momenteel en kan best winnen tegen Fish. Je moet gokken
Reply
En daar is Schwank terug Undecided
Reply
Hehe Cuevas is eindelijk klaar
Reply
Stille Wrote:En daar is Schwank terug Undecided
Undecided ?
Reply
Mooi Cuevas, nu ook door. Lekker Schwank!

Russell vind ik ook wel een luek pick, Fish is wisselvallig en Russell goed op dreef. Granollers vind ik te link en Kubot ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kohlschreiber mag ook wel eens gaan tennissen trouwens.
Reply
Klopt dat het link is. Ik neem altijd een team met een paar favorieten, een aantal must picks en een paar gokjes (spelers die weinig gekozen gaan worden)
Reply
Kap eens met die DF !
Reply
Stille Wrote:Granollers speelde vorige week niet zo slecht en Zeballos raakt ze momenteel niet goed. Kubot is 50-50. Russell speelt redelijk tot goed momenteel en kan best winnen tegen Fish. Je moet gokken

Zeballos raakt ze niet goed? Nja hij verliest vorige week van Kubot, ok dat is niet best, maar voor de rest waren het HC partijen dit jaar, en vorig jaar heeft hij laten zien uitstekend in Zuid-Amerika uit de voeten te kunnen. Granollers is een drol die niet veel kan, en een blessure van MVA vorige week nodig had om die ronde te winnen. Waarbij dient te worden aangetekend dat MVA imo nog een grotere drol is dan C. Rochus Wink

Dan Russell, hij speelt redelijk tot goed? Ok hij won een ATP match dit jaar (van Amritraj), en een challenger, maar op ATP niveau stelt hij tot zover gewoon weinig voor. Fish daarentegen speelde dit jaar al een SF op HC, die hij maar nipt verloor.

Kubot-Hernandez kan ik achteraf gezien (d.w.z. na het zien van de H2H) wel inkomen.
Reply
Man man man, van 40-15 naar de break tegen, met 2 dfs...
Reply
Granollers speelde vorige week een hele goede pot tegen Gonzo (2x 6-7) dus wie weet is de vorm weer aan het komen

We zien het allemaal wel, Schwank geeft weer een game weg met louter fouten. Ik ga pitten voordat ik met afstandsbedieningen ga gooien
Reply
De vraag die zich ineens bij me aandient is: Zou MVA dit jaar eigenlijk uberhaupt nog eens een potje gaan winnen? De beste man heeft sinds Wimbledon 3 potjes gewonnen, in 20 pogingen.
Reply
Ja als ie ergens Sluiter loot
Reply
Nog 1 game kijken dan maar
Reply
Nou nou, aardige bal om er 3-3 van te maken in ieder geval.
Reply
Hop, weer de break, nu maar eens houden dan.
Reply
En ja hoor de break terug. Wat een fantastisch punten zaten er bij. Een knal van een forehand op 0-15 en op 30-40 een streep van een backhand langs de lijn
Reply
Maar nu weer 0-40, wat vreselijk is dit zeg...
Reply
Haha ik was al aan het lachen voor ik mijn post plaatste, maar jouw reactie maakt het sterker Ad, wat een absoluut drama inderdaad :lol:
Reply
mindlight Wrote:Ja, dat maakt het inderdaad nog een stukje erger, plus dat wij allebei geen backup in dat stukje hebben. Schwank hoort trouwens (voor mij) in het rijtje Andreev, Hanescu, Kohlschreiber. Die jongens presteren werkelijk altijd in de weken dat ik ze niet heb, en als je ze hebt gaat het mis.

Dit maakt het wel af Undecided. Fucking Ram!
Reply
En ook Kohl verliest de set in de TB, ik moet echt gaan slapen...
Reply
Kohlschreiber verliest 1e set van Ram :Big Grin
Reply
Hehe er waren tijden dat ik echt zou ontploffen van woede, maar lachen werkt toch beter. Wat een gekloot overal zeg.
Reply
Ineens kan Schwank wel serveren?
Reply

Forum Jump: