The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
Lekker Querrey, never in doubt!
Nando ook easy!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
jongens er gaat wat mis bij de punten, er staat dat Djoko al heeft gewonnen van Mayer maar die hebben nog niet gespeeld. Als ik het goed heb.
Laat het me ff weten of ik gelijk heb :razz:
Reply
Ze hebben inderdaad nog niet gespeeld, en zullen dat ook niet gaan doen....
Reply
oh oke, wat is er aan de hand dan met mayer Icon_question
Reply
Hup Davy en Youz vandaag!
Daarbij HUP BENNETEAU... STUNTEN MAAR KEREL!
Reply
roffaboy Wrote:oh oke, wat is er aan de hand dan met mayer Icon_question
Heeft al opgegeven vanwege een dijbeenblessure.
Reply
Monfils-Youznhy wordt wel erg belangrijk! Ik heb er vertrouwen in Gael!
Soderling moet Benneteau gewoon pakken, niet meer en niet minder.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
roffaboy Wrote:jongens er gaat wat mis bij de punten, er staat dat Djoko al heeft gewonnen van Mayer maar die hebben nog niet gespeeld. Als ik het goed heb.
Laat het me ff weten of ik gelijk heb :razz:

:cry: Leuk vanavond denk je Djokovic te gaan kijken.....
Reply
Een beetje een foutje om Andreev en Cuevas niet te nemen. Al die spelers van mij in Brazilië moeten nog de 2e ronde spelen en zullen minder fit zijn tijdens de halve finale.
Reply
Klote uitslagen, maar wel verwacht. Hup Youzhny.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamos Juan Carlos Ferrero!

En Monfils natuurlijk!
Reply
Ad Wim Wrote:Klote uitslagen, maar wel verwacht. Hup Youzhny.
Reply
Hup Soderling straks!
Reply
Ben niet gerust op Soderling. Benneteau is in vorm en deed het vorig jaar ook goed in Rotterdam.
Reply
Ik vind Soderling ook niet best tot nu toe. Djoko-Davy zal de finale wel worden. Daar heb ik vrede mee mits Djoko de finale dan wint en Soderling en Monfils wel de halve finale halen.
Reply
Benneteau is een drol, daar moet Soderling echt in twee sets overheen klappen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soderling wordt elke wedstrijd beter, Benneteau moet ie idd kunnen oprollen. Daarna waarschijnlijk wel kansloos tegen Davy.
Reply
centre court Wrote:Ik vind Soderling ook niet best tot nu toe. Djoko-Davy zal de finale wel worden. Daar heb ik vrede mee mits Djoko de finale dan wint en Soderling en Monfils wel de halve finale halen.

Beaam, Monfils en Soderling voor 180 is op zich prima, en Davy graag niet voor 500. Mocht Monfils of Soderling toch boven de 180 scoren is het helemaal prima.
In Costa is Andreev een linke en gaat Kohl of Verdasco de finale halen, maar mag die zeker niet winnen!
Reply
Hahaha, Benneteau heeft Roger Federer-schoenen Undecided

Soderling begint prima.
Reply
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hop, 5-0 in een kwartier. Benneteau 5 punten gemaakt :lol:
Reply
soderling zo goed of benne geblesseerd?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hahahaha, 6-0. 5 punten gemaakt de hele set. Benneteau is en blijft toch een van de grootste lachertjes op de tour cry
Reply
buurs Wrote:soderling zo goed of benne geblesseerd?
Niks aan de hand met Benne. Soderling speelt op zijn niveau, maar Benne is gewoon lachwekkend slecht.
Reply
daar zit je dan in ahoy bij een bagger duel. Wat is julien slecht zeg!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En dan slaat Soderling opeens 3 ballen op precies dezelfde plek 1 cm uit en is het bp uit het niets...
Reply
Ad Wim Wrote:Hahahaha, 6-0. 5 punten gemaakt de hele set. Benneteau is en blijft toch een van de grootste lachertjes op de tour cry

Lach maar, toch een stuk stabieler dan die andere Franse "helden".
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Hahahaha, 6-0. 5 punten gemaakt de hele set. Benneteau is en blijft toch een van de grootste lachertjes op de tour cry

Lach maar, toch een stuk stabieler dan die andere Franse "helden".

"helden" idd..
Reply
Wiens helden dan? Ik heb geen Franse helden, ik vind het bijna allemaal drollen. Behalve Santoro, maar die speelt niet meer.
Zeker omdat ze allemaal in staat zijn gewonnen partijen weg te geven en wel eens zulke bagels om de oren krijgen.
Reply
Laten we het dan maar gemakshalve houden op Franse helden (definitie: helden van de Fransen) in het algemeen. Jongens als Chardy zijn natuurlijk stukken dramatischer. Benneteau kan op een goede dag gewoon heel veel, zoals hij bijvoorbeeld bewees in zijn pot tegen Fed een maand of 2,5 geleden.
Verder is iedereen buiten de top-15 in staat partijen zo weg te geven en een bagel om de oren te krijgen.
Reply

Forum Jump: