15-02-2010, 11:05 PM
Net na de deadline klopt er altijd wel meer niet, maar dat wordt snel hersteld altijd. Even geduld. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FTM 2010
|
15-02-2010, 11:05 PM
Net na de deadline klopt er altijd wel meer niet, maar dat wordt snel hersteld altijd. Even geduld. :8:
15-02-2010, 11:06 PM
mindlight Wrote:Mac, de spelers in het groen kloppen geloof ik niet helemaal. Zo heb ik Kendrick, maar is hij niet groen. Bij ons is Kendrick ook de enige die niet in het groen staat.
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
mindlight Wrote:Mac, de spelers in het groen kloppen geloof ik niet helemaal. Zo heb ik Kendrick, maar is hij niet groen. centre court Wrote:Net na de deadline klopt er altijd wel meer niet, maar dat wordt snel hersteld altijd. Even geduld. :8: Klopt inderdaad CC, de spelerstatus van Kendrick stond niet goed, is nu opgelost. Mac hoeft niet in actie te komen ditmaal :8:
Moeilijkste week tot nu toe (los van de AO). Hup Ferrer en Steppie.
16-02-2010, 01:21 AM
Zo moeilijk vond ik het eigenlijk niet. Vrijwel iedereen aanklikken in Memphis, een paar geplaatste spelers in BA en wat je overhoudt in Marseille. Weinig echt moeilijke keuzes, want de dure jongens in de kleine toernooien zijn bijna allemaal onzeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-02-2010, 08:58 AM
Een verschrikkelijke week.
Dan maar minder budget of zelfs een verplichting inbouwen om je spelers procentueel gelijk over de toernooien te verdelen. (Dus een budget per toernooi ipv per week.) Als ik nu een goede week heb zitten alle Memphis managers nog in de buurt terwijl ze bijna geen enkele kueze op het tennis hebben gebaseerd.
16-02-2010, 10:46 AM
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-02-2010, 03:04 PM
Kooltje, de poll is een ideaal spel voor jou. Lekker per wedstrijd voorspellen wie er wint.
Dit is een spel dat gaat om punten en budget.
16-02-2010, 03:11 PM
centre court Wrote:Kooltje, de poll is een ideaal spel voor jou. Lekker per wedstrijd voorspellen wie er wint.Dit is ook ideaal voor mij. Heerlijk een team maken en de hele week ieder toernooi volgen om te kijken of mijn verwachtingen uitkomen. Veel leuker om Kendrick tegen Gulbis te volgen als je maar 1 van beide spelers hebt namelijk. Of Petschner - Kohl of Nieminen - Isner...............
16-02-2010, 03:14 PM
kooltje Wrote:centre court Wrote:Kooltje, de poll is een ideaal spel voor jou. Lekker per wedstrijd voorspellen wie er wint.Dit is ook ideaal voor mij. Heerlijk een team maken en de hele week ieder toernooi volgen om te kijken of mijn verwachtingen uitkomen. Ik zie jouw probleem niet geloof ik. Met het budget wat jij hebt bespaard op die dubbele picks, kon je toch weer andere spelers kopen? Dus nog meer wedstrijden te volgen, en kans op meer punten? Dat anderen voor "zekere punten" gaan, en jij voor het grootste aantal punten is toch de charme van dit spel? Gewoon een stukje strategie waarmee je speelt, en ook dat zorgt (even refereren aan de andere draad) voor verschillen. Het zou dramatisch zijn als je verplicht een deel van het budget overal moet investeren.
16-02-2010, 03:18 PM
Ik snap zijn probleem ook niet zo. Ik ben toch met Gulbis-Kendrick ook duidelijk voor Gulbis? 7 om 25 keer gekozen.
Wees toch in godsnaam blij dat er managers zijn die erg punten-gericht zijn, daardoor krijg je juist verschillen.
16-02-2010, 03:23 PM
centre court Wrote:Ik snap zijn probleem ook niet zo. Ik ben toch met Gulbis-Kendrick ook duidelijk voor Gulbis? 7 om 25 keer gekozen.Jij hebt ook wel een opvallende shift gemaakt. Niet heel lang geleden gaf jij ook behoorlijk af op zulk soort teams. Maar sinds je blijkbaar gezien hebt dat het werkt, verdedig je het zelfs. Ik weet nog heel goed dat je jaren geleden altijd over die kleintjes als Kendrick zei dat het drollen waren die goed waren voor challengers en zeker zouden verliezen van ATP-spelers. En je nam ze dus ook nooit bij destijds TM. Als er dan een stunt kwam van zo'n kleintje en hij was redelik vaak gekozen, was de wereld te klein, zo'n grote verrassing was het. Hoe anders is het nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-02-2010, 03:29 PM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Ik snap zijn probleem ook niet zo. Ik ben toch met Gulbis-Kendrick ook duidelijk voor Gulbis? 7 om 25 keer gekozen.Jij hebt ook wel een opvallende shift gemaakt. Niet heel lang geleden gaf jij ook behoorlijk af op zulk soort teams. Maar sinds je blijkbaar gezien hebt dat het werkt, verdedig je het zelfs. Jij hebt toch ook meegekregen dat het spel veranderd is qua puntentelling enz?
16-02-2010, 03:38 PM
Haha, dan zou je juist voor de grote jongens moeten gaan :lol:
16-02-2010, 03:43 PM
Ad Wim Wrote:Haha, dan zou je juist voor de grote jongens moeten gaan :lol: Welke grote jongen heb ik niet die ik wel zou moeten hebben dan?
16-02-2010, 03:44 PM
Ik heb het toch helemaal niet over deze week.
16-02-2010, 04:10 PM
Nee, ik heb het over jouw hele tactiekshift.
16-02-2010, 04:15 PM
Maar kijk naar Stille, die pickt over het algemeen niet op rendabele gasten, en eindigde daar vorig jaar 2e mee. Het is niet per definitie een winnende tactiek, wel een minimaal top-10 tactiek. Goed, als je dat leuk vindt, be my guest, ik vind het allemaal wel prachtig al die tactieken door elkaar.
16-02-2010, 04:20 PM
mindlight Wrote:Maar kijk naar Stille, die pickt over het algemeen niet op rendabele gasten, en eindigde daar vorig jaar 2e mee. Het is niet per definitie een winnende tactiek, wel een minimaal top-10 tactiek. Goed, als je dat leuk vindt, be my guest, ik vind het allemaal wel prachtig al die tactieken door elkaar.Wat is er nou prachtig aan de Buurs/CC tactiek... Als Buurs iedere week een team kiest met ook weleens een verrassende speler of een op het oog minder rendabele speler dan zou ik respect hebben voor zijn tenniskennis. Want zijn prestaties zijn top, maar met deze tactiek dwing je bij mij weinig respect af wat betreft tenniskennis. Dan zal de simpele reactie zijn (die Buurs nu ook zeker gaat geven) wat boeit mij het wat jij van mijn tenniskennis vindt? Omyaca vond ik een mooie winnaar met af en toe gedurfde keuzes...Dat kan ik van buurs zeker niet zeggen.
16-02-2010, 04:26 PM
En dat is dus exact wat Ad Wim al de hele tijd roept. Het zou ook allemaal zo erg niet zijn, maar de ene week worden de kwaliteiten van speler 1 opgehemeld, een week later weer spelers 2, en in de derde week is speler 1 juist niets meer, omdat die net tegen speler 3 moet die Buurs toevallig heeft.
Kortom, dat je dit spel rekenkundig benadert is niets mis mee natuurlijk, het leent zich er zelfs bij uitstek voor. Maar het gedraai rondom spelers in een team maakt het soms wat irritant
16-02-2010, 04:33 PM
kooltje Wrote:mindlight Wrote:Maar kijk naar Stille, die pickt over het algemeen niet op rendabele gasten, en eindigde daar vorig jaar 2e mee. Het is niet per definitie een winnende tactiek, wel een minimaal top-10 tactiek. Goed, als je dat leuk vindt, be my guest, ik vind het allemaal wel prachtig al die tactieken door elkaar.Wat is er nou prachtig aan de Buurs/CC tactiek... Volgens mij heb ik vaak genoeg gedurfde keuzeââ¬â¢s. Vorige week had ik Llodra, Rochus (1e ronde tegen Monfils), Blake. Deze week heb ik bijvoorbeeld Andreev en Ferrero.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-02-2010, 04:59 PM
Ad Wim Wrote:Nee, ik heb het over jouw hele tactiekshift. Ik geef toch aan dat zo'n gast als Kendrick deze week gewoon een mustpick is waar je 2 jaar geleden in zo'n 7-toernooitje niks aan hem had.
16-02-2010, 05:01 PM
als je kendrick niet hebt, dan snap je er geen ruk van.
16-02-2010, 05:02 PM
6-1 JCF
5-4 Bohli
16-02-2010, 05:14 PM
centre court Wrote:En ik zeg dus dat jij een paar jaar geleden zo'n Kendrick in een 4-toernooi niet had genomen.Ad Wim Wrote:Nee, ik heb het over jouw hele tactiekshift.
16-02-2010, 05:17 PM
gegarandeerde punten, waar nog kans op meer.
Terwijl je in BA of marseille een duurdere rukker zou moeten nemen, en hij zou nog eens moeten winnen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
16-02-2010, 05:18 PM
Bocaloca Wrote:gegarandeerde punten, waar nog kans op meer. je snapt het dus wel een beetje. nu nog de uitvoering.
16-02-2010, 05:22 PM
uhuh da klopt
:beerbros:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
16-02-2010, 05:29 PM
Toch leuk dat iedereen het over de keuzes van Buurs, Ad Wim, CC en noem maar op heeft, maar de naam van de koploper wordt niet genoemd. Niet dat dat verder wat uitmaakt, ik ga de FTM toch niet winnen, ik doe namelijk maar wat en ik ga nog maar zat maandagavonden missen waardoor ik mijn team vanaf maandagmiddag een uur of 5 niet meer kan wijzigen.
Maar voor dit moment :nanana: |
« Next Oldest | Next Newest »
|