Threads: 131
waarom heb je X-men wel op winst bij de poll?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 325
hmmm ik ben niet erg origineel deze week
1, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 19, 30, 31, 36
Threads: 67
buurs Wrote:waarom heb je X-men wel op winst bij de poll?
De poll was ik vergeten, die heeft Scholten ingevuld. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
buurs Wrote:17 uur is de match der giganten! :eten: :beerbros:
voor maar liefst 20 punten! :excited:
Haggie Wrote:buurs Wrote:17 uur is de match der giganten! :eten: :beerbros:
winnaar van deze pot wint natuurlijk het toernooi :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 21
Hup Xavier!
Niets is sterker dan dat ene woord...
buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:17 uur is de match der giganten! :eten: :beerbros:
winnaar van deze pot wint natuurlijk het toernooi :eten:
Loop ik dan weer 250 punten uit? :excited:
Threads: 328
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 97
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ad, waarom heb je in hemelsnaam Ljubicic en Troicki? :lol: Tja, zo kan ik jou ook 10 soortgelijke vragen stellen. Waarom heb jij Montanes, Cuevas, Bellucci en Ferrer in een kwart? Waarom heb je Martin-Monaco en Andreev-Crivoi. Dat is allemaal nog veel safer en lachwekkender dan ik.
We zullen het zien, ik geef Ljubo wel een aardige kans op de volgende ronde. Volgens mij kun je beter zulke gasten nemen die al 45 punten hebben dan onzekere gasten als Malisse, Gulbis, Blake en Fish.
ljubicic speelt al weken dramatisch en wint met moeite van een LL.
Troicki moet tegen Djoko.
Beide absoluut niet rendabel, als ze de volgende ronde niet winnen.
Ik heb dat hele grut in mexico gekocht, omdat de meesten allemaal van elkaar kunnen winnen.
En voor relatief weinig geld moet je daar gewoon alle kwartfinalisten hebben.
Die zijn dan ook allemaal 2x zo rendabel als Troicki/Ljubicic (op verdasco/gonzo na).
wat betreft gulbis heb je gelijk.
toch kon ik hem voor dat geld niet laten liggen, gezien de vorm van haas.
fish heb ik bijna altijd in amerika en hij is titelverdediger. ik hoop dat hij iig de kwart haalt.
malisse is een gokje, maar ik vond hem vorige week erg goed.
blake wint vaak van karlo en vorige week was hij er dichtbij.
en ze kosten natuurlijk allemaal geen drol.
Bij deze dus een aantal gratis tips voor een volgende keer :wink: Juist als je iedereen kiest daar, wordt de helft natuurlijk minder dan 2x zo rendabel als Troicki. De halve finales zijn moeilijk te voorspellen, maar gasten als Cuevas, Martin, Crivoi en Chela kunnen er allemaal 1e ronde uitliggen en zie ik echt niet veel verder komen dean de 2e ronde.
En Ljubo wint iig wel, Tsonga is ook maar matig de laatste tijd en van Llodra kan iedereen winnen. Heb wel even getwijfeld vanwege zijn prijs en vorm, maar liever hem dan een hoop andere onzekere gasten.
Troicki leek me voor 45 zekere punten al bijna rendabel en Djoko is ook slecht dit jaar. Troicki verliest wel voor 90% zeker, maar als ie wint, komt ie ook in een keer heel ver waarsch.
En heb je Gulbis, Fish, Blake, Nieminen en Malisse de laatste tijd gezien? Die kunnen ook allemaal in de 1e ronde verliezen en zijn zeker niet zomaar favoriet voor de kwart- of halve finale. Vorige week had je niemand in Marseille, terwijl er toen maar 1 500 was. Waarom heb je nu dan wel een hoop in Delray Beach?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ad, waarom heb je in hemelsnaam Ljubicic en Troicki? :lol: Tja, zo kan ik jou ook 10 soortgelijke vragen stellen. Waarom heb jij Montanes, Cuevas, Bellucci en Ferrer in een kwart? Waarom heb je Martin-Monaco en Andreev-Crivoi. Dat is allemaal nog veel safer en lachwekkender dan ik.
We zullen het zien, ik geef Ljubo wel een aardige kans op de volgende ronde. Volgens mij kun je beter zulke gasten nemen die al 45 punten hebben dan onzekere gasten als Malisse, Gulbis, Blake en Fish.
ljubicic speelt al weken dramatisch en wint met moeite van een LL.
Troicki moet tegen Djoko.
Beide absoluut niet rendabel, als ze de volgende ronde niet winnen.
Ik heb dat hele grut in mexico gekocht, omdat de meesten allemaal van elkaar kunnen winnen.
En voor relatief weinig geld moet je daar gewoon alle kwartfinalisten hebben.
Die zijn dan ook allemaal 2x zo rendabel als Troicki/Ljubicic (op verdasco/gonzo na).
wat betreft gulbis heb je gelijk.
toch kon ik hem voor dat geld niet laten liggen, gezien de vorm van haas.
fish heb ik bijna altijd in amerika en hij is titelverdediger. ik hoop dat hij iig de kwart haalt.
malisse is een gokje, maar ik vond hem vorige week erg goed.
blake wint vaak van karlo en vorige week was hij er dichtbij.
en ze kosten natuurlijk allemaal geen drol.
Bij deze dus een aantal gratis tips voor een volgende keer :wink: Juist als je iedereen kiest daar, wordt de helft natuurlijk minder dan 2x zo rendabel als Troicki. De halve finales zijn moeilijk te voorspellen, maar gasten als Cuevas, Martin, Crivoi en Chela kunnen er allemaal 1e ronde uitliggen en zie ik echt niet veel verder komen dean de 2e ronde.
En Ljubo wint iig wel, Tsonga is ook maar matig de laatste tijd en van Llodra kan iedereen winnen. Heb wel even getwijfeld vanwege zijn prijs en vorm, maar liever hem dan een hoop andere onzekere gasten.
Troicki leek me voor 45 zekere punten al bijna rendabel en Djoko is ook slecht dit jaar. Troicki verliest wel voor 90% zeker, maar als ie wint, komt ie ook in een keer heel ver waarsch.
En heb je Gulbis, Fish, Blake, Nieminen en Malisse de laatste tijd gezien? Die kunnen ook allemaal in de 1e ronde verliezen en zijn zeker niet zomaar favoriet voor de kwart- of halve finale. Vorige week had je niemand in Marseille, terwijl er toen maar 1 500 was. Waarom heb je nu dan wel een hoop in Delray Beach?
cuevas en chela zijn samen goedkoper dan ljubicic. als ze beide winnen en dat lijkt logisch, dan moet ljubo al van tsonga winnen.
daarnaast verloor chela steeds nipt van monaco.
en troicki is absoluut niet rendabel. Zal deze week niet bij de top 35/40 horen.
ik heb vorige week gulbis, blake, nieminen en malisse idd gezien.
als ze deze week hetzelfde niveau halen, dan halen ze allen de halve finale.
en dat ik nu wel spelers in het kleinste toernooi heb, heeft er natuurlijk mee te maken dat er geen toppers meedoen.
Dat laatste is natuurlijk inschatten. Kijk naar wat de finale was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
het maakt ook niet uit, Ad.
iedereen heeft zijn eigen denkwijze.
dat maakt het alleen maar leuker.
ik weet alleen nog wel, dat je vorig jaar ook een tijdje op "mijn" manier je teams hebt samengesteld.
Ad Wim Wrote:Dat laatste is natuurlijk inschatten. Kijk naar wat de finale was.
toch zou benneteau in delray beach 1 van de duurste spelers zijn geweest.
en je verwacht minder snel dat benneteau van monfils, tsonga en soderling zou winnen (vooraf) dan dat malisse nu van chardy en fish/russell, karlo en haas zal winnen.
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Dat laatste is natuurlijk inschatten. Kijk naar wat de finale was.
en je verwacht minder snel dat benneteau van monfils, tsonga en soderling zou winnen (vooraf) dan dat malisse nu van chardy en fish/russell, karlo en haas zal winnen. Monfils, Tsonga en Soderling waren allemaal niet fit.
En in DB zijn er gewoon 12 gasten die zo het toernooi kunnen winnen, maar er tegelijkertijd ook in de 1e ronde uit kunnen liggen, daarom heb ik dat toernooi maar gemeden.
buurs Wrote:het maakt ook niet uit, Ad.
iedereen heeft zijn eigen denkwijze.
dat maakt het alleen maar leuker.
ik weet alleen nog wel, dat je vorig jaar ook een tijdje op "mijn" manier je teams hebt samengesteld. Als het niet uitmaakt, moet je me ook niet uitlachen om mijn keuzes. En ik heb vrijwel nooit dezelfde teams als jij, omdat ik het leuk vind om elke week een paar gokjes te nemen.
Threads: 5
Had even gehoopt op Serra, maar die illusie is al weer weg gevaagd.
Gelukkig Phau en Dev Varman gewoon door, hoewel de meesten deze 2 wel hebben. Deze week zal wel weer een week worden van de kleine verschillen.
Robredo had geen partij aan de (vermoeide?!) Benneteau.
Tipsarevic heb ik niet met FTM, maar had wel op hem gegokt met Unibet, eindelijk weer eens een licht puntje in mijn gok-carriere..
Blue White Army!
Threads: 23
Ik had ook ingezet op Tipsa en Devvarman. Belangrijke pot wordt Chardy-Malisse. Dat moet laatstgenoemde toch wel gaan winnen. Heb net als buurs het idee dat Gulbis, Blake en Malisse ver gaan komen. Nieminen lijkt me wat te voorbarig.
The Player Wrote:Had even gehoopt op Serra, maar die illusie is al weer weg gevaagd.
Gelukkig Phau en Dev Varman gewoon door, hoewel de meesten deze 2 wel hebben. Deze week zal wel weer een week worden van de kleine verschillen.
Tipsarevic heb ik niet met FTM, maar had wel op hem gegokt met Unibet, eindelijk weer eens een licht puntje in mijn gok-carriere..
kom nou niet meteen als gokverslaafde hier over, player ..
Baak is zo'n rustig, vredig, katholiek dorpje :wink:
Threads: 328
Hoe kan dat als jullie daar wonen? :beerbros:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 166
Haggie Wrote:The Player Wrote:Had even gehoopt op Serra, maar die illusie is al weer weg gevaagd.
Dan wordt The Player mijn kameraad. Gokken hoort bij het leven zeg ik altijd. :lol: Ik zet vanavond nog geld in op Lee, hij pakt vanavond een medaille.
Natuurlijk geen gouden, maar wel zilver of brons.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Anders mist Llodra even een 3-0 en een 6-4 in de TB #-o
En verliest hem ook nog na 5 dramatische returns op rij. Maar van deze Tsonga wint Ljubo wel.
Llodra geeft op
kuiper Wrote:Haggie Wrote:The Player Wrote:Had even gehoopt op Serra, maar die illusie is al weer weg gevaagd.
Dan wordt The Player mijn kameraad. Gokken hoort bij het leven zeg ik altijd. :lol: Ik zet vanavond nog geld in op Lee, hij pakt vanavond een medaille.
Natuurlijk geen gouden, maar wel zilver of brons.
Daar heb ik ook op in gezet! :eten:
10km schaatsen: Lee in de top3
IJshockey heren: VS wint
Giant Slalom heren: Ligety top 3
4x5 hill large skie: VS wint
Freestyle skien cross woman: David, O , topfavorietje winnen!
:eten:
Wat ik ook niet zo goed snap, is waarom Florian Mayer maar zo weinig gekozen is. Die had ik wel gehad als ik meer geld in DB had geinvesteerd.
Threads: 118
Hij verliest de tb en kapt er meteen maar mee.
_Tampie Wrote:Hij verliest de tb en kapt er meteen maar mee. Alsie had gewonnen, was ie zeker doorgegaan. Ongunstig voor Ljubo dit, maar Tsonga was wel echt slecht.
Threads: 21
Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Hij verliest de tb en kapt er meteen maar mee. Alsie had gewonnen, was ie zeker doorgegaan. Ongunstig voor Ljubo dit, maar Tsonga was wel echt slecht.
Hoe wil je dan de vorm van Ljubo typeren?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 118
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Dat laatste is natuurlijk inschatten. Kijk naar wat de finale was.
en je verwacht minder snel dat benneteau van monfils, tsonga en soderling zou winnen (vooraf) dan dat malisse nu van chardy en fish/russell, karlo en haas zal winnen.
Ja in Delray Beach moet je wel investeren. Als je ervan uit gaat dat Haas niet ver komt, is Karlovic met 1195 de duurste en de rest onder de 1000. Vergelijk het met de 4 duurste van vorige week in Marseille, dan kun je voor dat geld nu zo'n beetje heel Delray Beach kopen.
|