Threads: 97
Maar daar gaat het dus niet puur om. Het gaat om inschatten hoe ver ze komen. En het lag voor de hand dat die top seeds niet ver gingen komen in Marseille. Dan worden andere gasten rendabel.
In DB is het totaal niet te voorspellen, ik weet niet of je daar dan juist in moet investeren. Het lijkt me beter dat je je geld legt, waar je het meeste vertrouwen in hebt. Volgens mij kun je dan DB beter links laten liggen, zeker omdat het ook nog eens het goedkoopste toernooi is.
Mooi voorbeeld is dat ja, Karlo kan hier zomaar winnen maar ook van Petz verliezen. En zoiets hebben Blake, Russell, Malisse en Gulbis ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 2
Ad Wim Wrote:Wat ik ook niet zo goed snap, is waarom Florian Mayer maar zo weinig gekozen is.
Idd, de weg naar de SF ligt vrijwel open imo. Becker/Korolev/Nieminen moet ook te doen zijn voor hem.
Edit: Neh laat maar, Gulbis komt al in de finale :
Ad Wim Wrote:Die had ik wel gehad als ik meer geld in DB had geinvesteerd.
Same here, moest tussen F.Mayer en Becker kiezen en ben voor Becker gegaan.
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Threads: 21
Ad Wim Wrote:Wat ik ook niet zo goed snap, is waarom Florian Mayer maar zo weinig gekozen is. Die had ik wel gehad als ik meer geld in DB had geinvesteerd.
Wees dan maar blij dat die foute keuze niet afgestraft wordt. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 5
Alles gaat tot nu toe perfect!
Alleen Gil heeft verloren in Acapulco. Maar Kubot, Greul, Andreev, Cuevas en alle andere die ik heb zijn gewoon door. Deze week zit er wel een top klassering in voor mij schat ik zo :excited:
Blue White Army!
Threads: 23
The Player Wrote:Alles gaat tot nu toe perfect!
Alleen Gil heeft verloren in Acapulco. Maar Kubot, Greul, Andreev, Cuevas en alle andere die ik heb zijn gewoon door. Deze week zit er wel een top klassering in voor mij schat ik zo :excited:
Haha, is allemaal nog maar afwachten natuurlijk, maar Greul en Kubot leuke keuzes, vooral die laatste :wink: Kubot heeft zeker kans tegen Verdasco. Die Cuevas mazzelde gister wel heel erg...
Jaa ik zag geen heil meer in hem (respectievelijk Cuevas), maar toch pakte hij nog de match.
In Alcapulco heb ik alleen Verdasco en Hanescu niet, de rest heb ik wel. Zul je zien dat Verdasco het toernooi gaat winnen... Hoewel me dat sterk lijkt
Blue White Army!
In Acapulco ging ineens een hoop mis gisternacht. Als Verdasco niet de halve finale haalt vind ik het al goed, jammer dat ie dan gisteren alsnog won. Nu maar hopen dat Kubot hem pakt.
Threads: 118
centre court Wrote:In Acapulco ging ineens een hoop mis gisternacht. Als Verdasco niet de halve finale haalt vind ik het al goed, jammer dat ie dan gisteren alsnog won. Nu maar hopen dat Kubot hem pakt.
Greul en Hanescu moeten er direct van af, Verdasco mag zelfs de halve halen, is geen ramp. Eerder eruit is alleen maar beter uiteraard. Direct eruit nu zou prachtig zijn, ook omdat Kubot maar 4x gekozen is.
Threads: 67
die Gil gaf het gister natuurlijk zelf uit handen. Balletje. Ferrer was ook weer sterk, daar irriteer ik me aan. Ik heb vertrouwen in Belucci, het moet maar. Toch ben ik niet ontevreden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Melzer-Cilic al aangepast! =D>
Nu Flo-Leo nog. :wink:
Threads: 31
Ai, die heb ik vanochtend gemist. Doe ik gelijk even
Threads: 131
kuiper Wrote:Ik kan trouwens deze week niet meer op een normale manier een team maken, ik moet er nu gelijk weer vandoor en ben waarschijnlijk na tienen thuis.
Maar Musse neemt de honneurs volledig waar en maakt deze week ons team.
Dus als het deze week wel goed gaat dan alle eer aan MUSSE.
Hoe is het bevallen, dat MUSSE je team heeft gemaakt? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 166
buurs Wrote:kuiper Wrote:Ik kan trouwens deze week niet meer op een normale manier een team maken, ik moet er nu gelijk weer vandoor en ben waarschijnlijk na tienen thuis.
Maar Musse neemt de honneurs volledig waar en maakt deze week ons team.
Dus als het deze week wel goed gaat dan alle eer aan MUSSE.
Hoe is het bevallen, dat MUSSE je team heeft gemaakt? :8:
Prima, alleen hij heeft wel veel pech. Murray was natuurlijk een grote gok die als hij het toernooi gewonnen had heel goed had uitgepakt. Helaas voor hem verliest hij notabene van Tipsa.
Ik had het vast niet veel beter gedaan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Mja.. achteraf wel een domme keuze. Het verschil moet toch ergens gemaakt worden, alleen doet Murray dat niet... #-o
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
balen voor jullie dat murray nog te weinig ritme had.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ad, waarom heb je in hemelsnaam Ljubicic en Troicki? :lol: Tja, zo kan ik jou ook 10 soortgelijke vragen stellen. Waarom heb jij Montanes, Cuevas, Bellucci en Ferrer in een kwart? Waarom heb je Martin-Monaco en Andreev-Crivoi. Dat is allemaal nog veel safer en lachwekkender dan ik.
We zullen het zien, ik geef Ljubo wel een aardige kans op de volgende ronde. Volgens mij kun je beter zulke gasten nemen die al 45 punten hebben dan onzekere gasten als Malisse, Gulbis, Blake en Fish.
ljubicic speelt al weken dramatisch en wint met moeite van een LL.
Troicki moet tegen Djoko.
Beide absoluut niet rendabel, als ze de volgende ronde niet winnen.
Ik heb dat hele grut in mexico gekocht, omdat de meesten allemaal van elkaar kunnen winnen.
En voor relatief weinig geld moet je daar gewoon alle kwartfinalisten hebben.
Die zijn dan ook allemaal 2x zo rendabel als Troicki/Ljubicic (op verdasco/gonzo na).
wat betreft gulbis heb je gelijk.
toch kon ik hem voor dat geld niet laten liggen, gezien de vorm van haas.
fish heb ik bijna altijd in amerika en hij is titelverdediger. ik hoop dat hij iig de kwart haalt.
malisse is een gokje, maar ik vond hem vorige week erg goed.
blake wint vaak van karlo en vorige week was hij er dichtbij.
en ze kosten natuurlijk allemaal geen drol.
Bij deze dus een aantal gratis tips voor een volgende keer :wink: Juist als je iedereen kiest daar, wordt de helft natuurlijk minder dan 2x zo rendabel als Troicki. De halve finales zijn moeilijk te voorspellen, maar gasten als Cuevas, Martin, Crivoi en Chela kunnen er allemaal 1e ronde uitliggen en zie ik echt niet veel verder komen dean de 2e ronde.
En Ljubo wint iig wel, Tsonga is ook maar matig de laatste tijd en van Llodra kan iedereen winnen. Heb wel even getwijfeld vanwege zijn prijs en vorm, maar liever hem dan een hoop andere onzekere gasten.
Troicki leek me voor 45 zekere punten al bijna rendabel en Djoko is ook slecht dit jaar. Troicki verliest wel voor 90% zeker, maar als ie wint, komt ie ook in een keer heel ver waarsch.
En heb je Gulbis, Fish, Blake, Nieminen en Malisse de laatste tijd gezien? Die kunnen ook allemaal in de 1e ronde verliezen en zijn zeker niet zomaar favoriet voor de kwart- of halve finale. Vorige week had je niemand in Marseille, terwijl er toen maar 1 500 was. Waarom heb je nu dan wel een hoop in Delray Beach?
leuk om dit soort voorspellingen van Ad altijd weer terug te lezen :razz:
Het komt wel erg mooi uit dat ik precies mn werkweek van school heb in de week van de Davis Cup.
Vijf dagen naar Rome en drie naar Florence. Wel kut dat er een busreis van 24 uur aan voorafgaat, maarja je moet er wat voor over hebben :razz:
Heb er enorm veel zin in en gelukkig is het daar weer wat beter met het weer. :8:
Mooi tripje. Veel plezier Musse, maar niet teveel zuipen! :wink:
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ad, waarom heb je in hemelsnaam Ljubicic en Troicki? :lol: Tja, zo kan ik jou ook 10 soortgelijke vragen stellen. Waarom heb jij Montanes, Cuevas, Bellucci en Ferrer in een kwart? Waarom heb je Martin-Monaco en Andreev-Crivoi. Dat is allemaal nog veel safer en lachwekkender dan ik.
We zullen het zien, ik geef Ljubo wel een aardige kans op de volgende ronde. Volgens mij kun je beter zulke gasten nemen die al 45 punten hebben dan onzekere gasten als Malisse, Gulbis, Blake en Fish.
ljubicic speelt al weken dramatisch en wint met moeite van een LL.
Troicki moet tegen Djoko.
Beide absoluut niet rendabel, als ze de volgende ronde niet winnen.
Ik heb dat hele grut in mexico gekocht, omdat de meesten allemaal van elkaar kunnen winnen.
En voor relatief weinig geld moet je daar gewoon alle kwartfinalisten hebben.
Die zijn dan ook allemaal 2x zo rendabel als Troicki/Ljubicic (op verdasco/gonzo na).
wat betreft gulbis heb je gelijk.
toch kon ik hem voor dat geld niet laten liggen, gezien de vorm van haas.
fish heb ik bijna altijd in amerika en hij is titelverdediger. ik hoop dat hij iig de kwart haalt.
malisse is een gokje, maar ik vond hem vorige week erg goed.
blake wint vaak van karlo en vorige week was hij er dichtbij.
en ze kosten natuurlijk allemaal geen drol.
Bij deze dus een aantal gratis tips voor een volgende keer :wink: Juist als je iedereen kiest daar, wordt de helft natuurlijk minder dan 2x zo rendabel als Troicki. De halve finales zijn moeilijk te voorspellen, maar gasten als Cuevas, Martin, Crivoi en Chela kunnen er allemaal 1e ronde uitliggen en zie ik echt niet veel verder komen dean de 2e ronde.
En Ljubo wint iig wel, Tsonga is ook maar matig de laatste tijd en van Llodra kan iedereen winnen. Heb wel even getwijfeld vanwege zijn prijs en vorm, maar liever hem dan een hoop andere onzekere gasten.
Troicki leek me voor 45 zekere punten al bijna rendabel en Djoko is ook slecht dit jaar. Troicki verliest wel voor 90% zeker, maar als ie wint, komt ie ook in een keer heel ver waarsch.
En heb je Gulbis, Fish, Blake, Nieminen en Malisse de laatste tijd gezien? Die kunnen ook allemaal in de 1e ronde verliezen en zijn zeker niet zomaar favoriet voor de kwart- of halve finale. Vorige week had je niemand in Marseille, terwijl er toen maar 1 500 was. Waarom heb je nu dan wel een hoop in Delray Beach?
leuk om dit soort voorspellingen van Ad altijd weer terug te lezen :razz: Bedankt ja, mooi om te zien dat ik Ljubo goed voorspeld had en ook Malisse, Blake en Nieminen ook. Die drie konden allemaal in de 1e ronde verliezen en alleen Malisse doet dat, Nieminen mazzelt er doorheen en Blake gaat er hard af in de QF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
:lol:
met ljubo had je gelijk, al hoort ook hij niet bij de 20 meest rendabele spelers (gevoelsmatig), dus zo'n geweldige keuze is het nu ook weer niet.
malisse had je gelijk, zoals ik al eerder zei.
maar blake is ongeveer net zo rendabel als ljubo, dus zo slecht was die keuze niet en om nou te zeggen dat blake er hard af gaat.... :-k hij pakt een set....
en met nieminen zit je toch ook fout?
hij is zo'n beetje de meest rendabele speler van de week....
en met fish ga je natuurlijk ook compleet de mist in, net als met f. mayer en giraldo.
en het niet kiezen van jcf is ook weer een dure.... :eten:
Kijk eens goed, ik heb Ferrero wel.
ferrer bedoel ik.
ik wist dat je 1 van de 2 niet had.
het missen van jcf had ik logischer gevonden, dan ferrer.
ferrer heeft alleen vorige week gespeeld.
Threads: 31
En de boel is geupdate. Feli Woerdie met het goud =D>
Feli Woerdie. En feli Tha Player met je eerste podiumplek! =D>
Prima weekje. Feli the Player en natuurlijk Woerdie met goud.
Woerdi gefeliciteerd. Aan de ene kant ben ik zeer tevreden met mijn zilveren plak, maar als Karlo nou gewoon had gewonnen had ik de laatste 10 punten ook goed gemaakt en was ik op het hoogste schavot beland. Maar toch bedankt voor de felicitaties!
Blue White Army!
Threads: 118
Ad Wim Wrote:Weer iemand voorbij trouwens \/
Vreemd, als hij een plaatsje (of 2) is gezakt dan hoeven we het niet te horen .
Hoe kan Ad in godsnaam zakken? :o
|