The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2010
op deze grijze dag heb ik weer enorm van jullie genoten cry :waf: :/\
B&B "even uitwaaien"
Reply
Grijze dag? Als ik buiten had gewerkt zou ik zonnebrand nodig gehad hebben :oops:
Reply
koud en grijs hier ML maar een grote grijns maakt het er toch vrolijker op :Big Grin
B&B "even uitwaaien"
Reply
In het Oosten ook de hele dag heerlijk zonnig. Vanavond en morgen heerlijk discussieren over de gekozen tactiek!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prachtige dag inderdaad.
Reply
De deadline is verstreken en direct pakt Anderson MP. ML-week :8:
Reply
Alleen Mac is leeg, niets aan de hand dus Buurs.
Reply
mindlight Wrote:De deadline is verstreken en direct pakt Anderson MP. ML-week :8:

Notworthy Notworthy me2
Reply
mindlight Wrote:Alleen Mac is leeg, niets aan de hand dus Buurs.

gelukkig maar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Moet jij niet naar je bezoek? Of is die uit ellende al vertrokken? Undecided
Reply
ik heb in een paar minuten tussendoor mijn team gemaakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat was met die q's wel duidelijk ja. Maar ik bedoel meer inmiddels, of was het, sorry man, de deadline is geweest, ik zet je d'r uit. :-&
Reply
Hij krijgt 't toch weer voor mekaar om die paar q's die al door zijn te nemen. Undecided
Volgens mij gaan ze weinig rendabel zijn, eerste rondes leveren weinig op.
Reply
Toch nog een hoop managers voor de gratis punten van de qualies gegaan. Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Hopelijk krijgen de veelgekozen qualies een lastige loting.
Reply
Er zitten best een paar aardige quali spots bij natuurlijk, en ook een aantal jongens die op HC best wat kunnen. Een groot aantal punten zal het niet worden voor die gasten, maar dat hoeft ook niet voor die prijs, 1 ronde winnen is genoeg.
Reply
centre court Wrote:Toch nog een hoop managers voor de gratis punten van de qualies gegaan. Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Hopelijk krijgen de veelgekozen qualies een lastige loting.
Juist omdat de 1e ronde vrij weinig oplevert, lijken me die qualis gunstig. Die hebben namelijk al 22 punten voor nog geen 500 euro. Daar moeten jouw Blake en Gasquet twee rondjes voor winnen.
En bijna elke q-spot is gunstig, dus best een goede kans dat ze een rondje winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat klopt en heb ik me achteraf wat op verkeken misschien. Aan de andere kant zijn de qualies zo matig dat ze ook niet zomaar van gasten als Nalbi, Zeballos, Llodra, Beck en Moya winnen.
De q's die tegen elkaar of bijv Hernandez loten hebben geluk. Als dat maar niet Phau, Lu en Young worden dan.
Reply
Zeballos, Llodra, Beck en Moya zijn ook zo onzeker als de pest en kan elke quali van winnen. Nalbi niet, maar hoe fit die is weet ook niemand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:In het Oosten ook de hele dag heerlijk zonnig. Vanavond en morgen heerlijk discussieren over de gekozen tactiek!
[gay]
Reply
:Big Grin
Reply
Ik heb het speelschema inclusief sluitingstijden inmiddels ook op FTM gezet onder regels.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/ftm/regels.php">http://www.competitieteam.nl/ftm/regels.php</a><!-- m -->

iedereen kan nu dus altijd de sluitingstijd van de database zelf opzoeken en daar rekening mee houden mocht hij onverhoopt visite krijgen.
Reply
Klasse Mac. =D>
Reply
Dan pakt de visite maar zelf wat te drinken.
Het bier staat in de garage en daar is ook nog wel ergens wat fris te vinden.
Reply
andre Wrote:Dan pakt de visite maar zelf wat te drinken.
Het bier staat in de garage en daar is ook nog wel ergens wat fris te vinden.

tip:

Walking fridge!
[Image: Heineken%2520Walking%2520Fridge%25203.jpg]
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:Mooi moment om Buurs flink klop te geven de komende weken!

:eten:

Nu al meer dan 700 punten, dat wordt 1000+ op gasten die Roddick, Soderling of Ljubo in de finale krijgen. Hij haalt 413 punten op een 1000 toernooi. Undecided
Voorlopig even geen last in de top van Dennis Buurs.
Reply
Na het snelle uitvallen van Davy en Djoko redden Roddick en de oude Ljubo de week nog een beetje.
Een finale Rod-Lju zou helemaal wel mooi zijn, maar die verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Van Ljubo verwacht ik niet dat hij Nadal gaat pakken. Roddick lijkt me 50-50. Die moet toch eigenlijk wel winnen om Scholten niet teveel te laten uitlopen.
Reply
kuiper Wrote:Een finale Rod-Lju zou helemaal wel mooi zijn, maar die verwacht ik eerlijk gezegd niet.

\Big Grin/ \Big Grin/
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
\Big Grin/

Ljubo winnen please.
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:Mooi moment om Buurs flink klop te geven de komende weken!

:eten:

Nu al meer dan 700 punten, dat wordt 1000+ op gasten die Roddick, Soderling of Ljubo in de finale krijgen. Hij haalt 413 punten op een 1000 toernooi. Undecided
Voorlopig even geen last in de top van Dennis Buurs.
Waar is buurs eigenlijk? :lol:

Het mooiste is nog dat ie nu de deadline de schuld geeft, terwijl ie zelf ooit eens heeft gezegd dat het vervroegen van de deadline wel gunstig voor hem zou zijn, omdat ie dan een voordeel zou hebben op iedereen Undecided
Reply

Forum Jump: