The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Miami 2010
17 ue van Nadal tegenover 11 winners.
Reply
Nalbi wint de TB maar Nadal sleept deze er nog wel uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk ook dat Nadal nog gaat winnen, Nalbi zal het fysiek wel (te) zwaar gaan krijgen. Toch goed om te zien dat hij weer terug is. Een set winnen tegen een matige Nadal is toch ook prima.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Petzschner lijkt me al een hele lastige voor Soderling.

Petzschner houdt zelf volgens mij ook wel van snelle banen. Die sliceballen van hem zijn idd niet ideaal voor de lange achterzwaai van Soderling. Laten we hopen dat ie 't al tegen hem moeilijk krijgt.
Dat eerste klopt, maar op een goede dag is ie bijna niet te breaken en retourneert ie ook goed.

Maar deze baan is wel meer geschikt voor Soderling en hij zal ook wel winnen en ver komen hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Ik denk ook dat Nadal nog gaat winnen, Nalbi zal het fysiek wel (te) zwaar gaan krijgen. Toch goed om te zien dat hij weer terug is. Een set winnen tegen een matige Nadal is toch ook prima.
Dat is zo, maar Nadal is wel echt slecht hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja het is ongehoord hoe Nadal staat te spelen, hetzelfde geldt voor Murray en Djoko deze weken. De afgelopen jaar zo ongenaakbare top 4 toont grote tekenen van verval. Van Federer verwacht ik eigenlijk ook geen toernooiwinst, dus gaat er weer een outsider mee aan de haal.
Reply
nadal helaas weer dicht bij het niveau van eind vorig jaar. Ben benieuwd hoe hij het op gravel gaat doen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Finale Cilic-Roddick????
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Baghdatis gaat het ver schoppen. Roddick heeft (helaas) een hele goede kans.
Reply
Ik heb gisteren de hele partij van Cilic gezien. Die staat ze weer als vanouds te raken. Wordt een spannend potje tegen Marcos
Reply
By the way : heb hele partij van Chardy ook gezien. Wat een ontzettende knuppel zeg! Sinterklaas is nog ver weg maar wat een cadeautjes gaf hij een ook geen goede Almagro zeg. 10 DF, dat is 2 1/2 serve game

Over een min of 15 begint Karlovic-Ferrer. Hup Ferrer, Ivo moet out !
Reply
Zoals Nalbi nu speelt vind ik het echt wel weer genieten. Hup David (FTM week is toch al niets)!
Reply
Nalbi gaat dit ook winnen vrees ik. Nadal heeft de topvorm nog steeds niet gevonden
Reply
Layani ziet het een keer verkeerd (al was het geen overrule).
Reply
Daar heeft ie de laatste tijd wel vaker last van Big Grin
Maar blijft een held !
Reply
Huh? Noem eens wat voorbeelden dan? Volgens mij zit hij vrijwel altijd goed.

Nalbi nu wel met een paar fouten trouwens.
Reply
Gevolgd door weer ouderwetse Nalbi punten. Heerlijk =D>
Reply
Vorige week in Miami. Ik weet niet welke partij het was. Ik geloof zaterdag. Tot 2x toe zelfs in 1 wedstrijd. Bal wordt ingegeven, hij overruled en bleek ie 2x in te zijn. En In Rotterdam bij Soderling-Benneteau ging ie ook een keer flink in de fout
Reply
Zo mijn Buurs uitspraak gaat werken... (tegen je FTM speler gokken)
Reply
Ai, de break voor Nadal. Idd mooi om Nalbi weer terug te zien. Toch zeg ik paar kilootjes eraf en hij is nog beter.
Reply
Klasse Rafa. Hup Ferrer.
Reply
Stille Wrote:Vorige week in Miami. Ik weet niet welke partij het was. Ik geloof zaterdag. Tot 2x toe zelfs in 1 wedstrijd. Bal wordt ingegeven, hij overruled en bleek ie 2x in te zijn. En In Rotterdam bij Soderling-Benneteau ging ie ook een keer flink in de fout

Hmm ok allemaal potten die ik niet heb gezien. Maar ok, dan kan die mythe de kast in.
Reply
Door deze lange partij wordt het wel erg laat om nog een stuk van A Rod te zien. Eerst speelt Caroline nog
Reply
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Vorige week in Miami. Ik weet niet welke partij het was. Ik geloof zaterdag. Tot 2x toe zelfs in 1 wedstrijd. Bal wordt ingegeven, hij overruled en bleek ie 2x in te zijn. En In Rotterdam bij Soderling-Benneteau ging ie ook een keer flink in de fout

Hmm ok allemaal potten die ik niet heb gezien. Maar ok, dan kan die mythe de kast in.

Maar hij blijft gewoon de meest relaxte umpire. Als je dan die chaggo Lars Graf net bij Chardy zag
Reply
Zag ik daar Scud?
Reply
Ohh ik keek even niet. Maar inderdaad, Graf of Anderson zijn stukken minder relaxed.
Reply
mindlight Wrote:Ohh ik keek even niet. Maar inderdaad, Graf of Anderson zijn stukken minder relaxed.

Ik denk dat je Armstrong bedoeld. Ik vind Norm Cryst ook irritant
Reply
Armstrong ja haha
Reply
Check Eurosport :-"
Reply
Ferrer =D>
Reply

Forum Jump: