The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2010
Jammer kuip.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik dacht dat de motivatie juist was gestegen naarmate het seizoen vorderde, maar het heeft natuurlijk vooral te maken met de gemiste week. Das begrijpelijk...
Reply
Scholten! Wrote:Ik dacht dat de motivatie juist was gestegen naarmate het seizoen vorderde, maar het heeft natuurlijk vooral te maken met de gemiste week. Das begrijpelijk...

Nadal hebben deze week was de druppel na zijn sterkte klim terug naar de top! Deze 'lekke' band kon hij niet meer verteren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tijdens de eerste persvoorlichting als interim-manager wilde Musse niet veel kwijt:

"Ik vind het erg jammer dat Kuiper stopt als manager van team-Kuiper, maar dit is eveneens mooie kans om mijzelf te laten zien met het oog op volgend seizoen. Ik voel de druk al wel op mijn schouders, aangezien ik meteen aan de bak mag tijdens het TMS-toernooi in Rome"

Het lijkt dus zeker dat Musse team-Kuiper zal verlaten aan het eind van dit seizoen en op zoek zal gaan naar een nieuwe ploeg om te gaan managen volgend jaar.
Het is dan ook onduidelijk hoe de spelers van team-Kuiper hierop zullen reageren.
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Jammer dat je ermee stopt Kuiper, zeker omdat ik denk dat je nog alle kans hebt op een goede klassering, zelfs na deze week. Uit deze tegenslag zou je juist meer motivatie moeten halen en er niet de brui aan geven. Ik ben met een paar gemiste weken zelfs een keer vijfde geeindigd geloof ik. Nu heb ik er ook al een of twee gemist, maar ben ik verder ruk Wink, dus dan houdt het snel op.
Reply
Overdune Wrote:Jammer dat je ermee stopt Kuiper, zeker omdat ik denk dat je nog alle kans hebt op een goede klassering, zelfs na deze week. Uit deze tegenslag zou je juist meer motivatie moeten halen en er niet de brui aan geven. Ik ben met een paar gemiste weken zelfs een keer vijfde geeindigd geloof ik. Nu heb ik er ook al een of twee gemist, maar ben ik verder ruk Wink, dus dan houdt het snel op.

Het is niet alleen van afgelopen week, maar ik had al vaker aangegeven dat ik elke maandag mij er weer moest tot zetten om een team te maken. Samen met Musse kwam die er altijd wel, maar ik was niet fanatiek genoeg meer. Tevens heb ik op maandag altijd vergadering van de voetbal en er komt nu een belangrijke periode aan. Wij promoveren waarschijnlijk naar de hoofdklasse en we zijn nu bezig om volgend jaar daar ook een hoofdklasse waardig team neer te zetten.
Maar ik zal FTM zeker wel zijdelings blijven volgen en Musse zet mijn team wel door.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Vanavond thuis tegen Stevo. Bij winst komt de hoofdklasse heel dichtbij.
Reply
Jammer Kuiper dat je stopt.

Wie weet gaat het weer "kriebelen" als musse meedoet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
andre Wrote:Vanavond thuis tegen Stevo. Bij winst komt de hoofdklasse heel dichtbij.

Winst is zeker noodzakelijk. We moeten hierna ook nog 2x tegen de koploper FVC. Volgende week donderdag thuis en de laatste wedstrijd uit. Dus zelfs een kampioenschap zit er nog in, echter prioriteit blijft toch promotie. We moeten dan bij de eerste 3 eindigen.
Vanavond voor de wedstrijd nog een gesprek met een potentiele nieuwe speler (met hoofdklasse ervaring!)
Reply
Hoogeveen - Stevo 6-2 \Big Grin/ \Big Grin/
Reply
WTF is dat voor reus in het goal man Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:WTF is dat voor reus in het goal man Big Grin

Je bedoelt onze reserve keeper. :lol: :lol: Die is inderdaad 2.15 meter.
Reply
kuiper Wrote:Hoogeveen - Stevo 6-2 \Big Grin/ \Big Grin/

en de 2e set?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Hoogeveen - Stevo 6-2 \Big Grin/ \Big Grin/

en de 2e set?

Die duurde heel lang en daar heb ik nu nog steeds hoofdpijn van. :wink:
Reply
:lol:

Reply
kuiper Wrote:
Bocaloca Wrote:WTF is dat voor reus in het goal man Big Grin

Je bedoelt onze reserve keeper. :lol: :lol: Die is inderdaad 2.15 meter.

IDD de rest lijken wel kaboutertjes
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Klopt het dat Buurs op dit moment een team heeft van 9 man, waaronder Hanescu, Seppi en Chardy?
En Haggie x (niet te veel zeggen) man zonder de genoemde 3?
Reply
wtf...

hoe kun je dat zien?

Reply
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je de scores van de verschillende weken optelt, kom je bij jou op 18155 uit. Je hebt echter 18350 in de totaalstand. Het verschil komt waarschijnlijk door de punten van de nieuwe ronde die al meegeteld zijn. En op 195 punten kom je op de genoemde manier.
Reply
Als je een beetje logisch nadenkt is dit ook wel te raden. Ik kan geen enkel ander team zien, dus volgens mij zit André je een beetje uit de tent te lokken Buurs. Wink

Edit: ok, toch niet dus.
Reply
waarom worden alle spelers dan ook niet gewoon op 0 gezet?

Reply
Ad Wim Wrote:Undecided

zit je weer mis he :wink:

Reply
Dit is altijd al zo geweest, en is weinig aan te doen. Als wij het verzoek krijgen om de spelers die al door zijn ook zo aan te geven voor de deadline, is dit het gevolg.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Undecided

zit je weer mis he :wink:
Nee hoor, ik vind het gewoon heel grappig. Vooral omdat jij je er zo over verbaast.
Reply
Het maakt ook helemaal niet uit. Ik ga echt niet ineens Chardy in mijn team opnemen omdat Buurs hem heeft (of in ieder geval had op het tijdstip van de laatste puntenupdate?).
Reply
443E over hebben maar weigeren om spaghettivreters als Volandri of Bolelli te kopen, kijk dat zijn principes Mitch. =D> Wink
Reply
Kut. Was afgelopen week weinig op het forum en wist niet dat de deadline op 10 uur lag. Klikte vanochtend zomaar wat aan. Nu dus met Murray in m'n team Undecided
Reply
Het zijn wc's, dus ze leveren idd nog niet eens de 10 troostpunten op.

Scholten met Murray :eeeek:
Reply
Overdune Wrote:443E over hebben maar weigeren om spaghettivreters als Volandri of Bolelli te kopen, kijk dat zijn principes Mitch. =D> Wink
Van het weekend in een dronken bui mn team geselecteerd. Gisteren kampioen geworden en vandaag vrij... Dan zijn dit de gevolgen. Maar ik er mee leven !! :excited:
Reply

Forum Jump: