Threads: 53
Scholten! Wrote:Kut. Was afgelopen week weinig op het forum en wist niet dat de deadline op 10 uur lag. Klikte vanochtend zomaar wat aan. Nu dus met Murray in m'n team
Meen je dat? Pff blij dat ik vanmorgen alvast wat spelers aangeklikt had, anders had ik helemaal geen team gehad ..
Threads: 900
Waarom 10 uur als de eerste wedstrijd pas 13 uur begint?
Threads: 118
Threads: 53
Ja dat is waar.. ik heb er gewoon niet op gelet.. Absoluut mijn eigen fout, maar goed.. Staat gewoon een teampie gelukkig..
Threads: 67
cruijff Wrote:Scholten! Wrote:Kut. Was afgelopen week weinig op het forum en wist niet dat de deadline op 10 uur lag. Klikte vanochtend zomaar wat aan. Nu dus met Murray in m'n team
Meen je dat? Pff blij dat ik vanmorgen alvast wat spelers aangeklikt had, anders had ik helemaal geen team gehad ..
Same here, had een mailtje nog wel even fijn gevonden eerlijk gezegd!
Weinig op 't forum geweest.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Hup Djoko dan maar! :-({|=
Threads: 23
Murray vraag me nu af waarom ik 'm even heb aangeklikt. Maar goed, dit soort dingen gebeuren me elk jaar. Heel spijtig, maar onoverkomelijk als je bepaalde periodes weinig op het forum zit.
Threads: 328
13 x Bolelli die afgelopen woensdag bij 0-6 0-3 opgaf wegens een polsblessure...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Djoko wint dit toernooi. Haggie heeft hem namelijk
Threads: 166
Haha, als ik nog had mee gedaan had ik weer geen team gehad.
Ik zie dat Musse gisteren alvast een voorlopig teampje gemaakt heeft. Hij zei nog tegen mij, ik kom notabene precies op 0 nul uit. Ik zei tegen hem dat het belachelijk was dat hij nu al een team had gemaakt, na de uitslagen van vandaag moest het team toch weer op de kop. #-o
Maar goed dat hij niet zo veel naar zijn vader luistert. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 23
Er zijn dus veel managers die niet van de deadline wisten, maar de meer fanatiekere managers wisten blijkbaar dat de deadline bij TMS's vast op 10 uur lag. Dus het is niet anders...
Threads: 131
kuiper Wrote:Haha, als ik nog had mee gedaan had ik weer geen team gehad.
Ik zie dat Musse gisteren alvast een voorlopig teampje gemaakt heeft. Hij zei nog tegen mij, ik kom notabene precies op 0 nul uit. Ik zei tegen hem dat het belachelijk was dat hij nu al een team had gemaakt, na de uitslagen van vandaag moest het team toch weer op de kop. #-o
Maar goed dat hij niet zo veel naar zijn vader luistert. :lol:
Volgens mij heeft hij een goed team staan.
Stukken beter dan vorige keer :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 97
Wees blij dat je iig nog een team hebt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 14
Volgens mij is er op het forum niet speciaal over de deadline gecommuniceerd.
Het ligt al sinds het begin van het seizoen vast, ik vind het wel prettig dat er nu duidelijkheid is. Volgende week weer ma 22.00 uur en in Madrid bij de volgende TMS ma. 10.00 uur.
Threads: 97
Ik moet zeggen dat ik er ook niet bewust aan gedacht heb, maar meestal zet ik zondagavond wel even een conceptteam neer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 118
Monte Carlo verraste het me nog wel; nu niet meer.
Ieder jaar is Rome een Buurs-week, dus dit jaar komt het ook goed! :8:
Ik heb hier ooit als enige Volandri gehad, toen hij Federer versloeg.
Ik had Stepanek toen hij Fed versloeg.
Ik had als enige geen Nadal toen hij 1e ronde verloor
En dit jaar heb ik als enige Gulbis :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 105
Ik heb als enige Lopez, die gaat dat stukje opvegen. :8:
Threads: 21
Starace in de finale dan maar als 't toch een Buursweek moet worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
buurs Wrote:Ieder jaar is Rome een Buurs-week, dus dit jaar komt het ook goed! :8:
Ik weet 100% zeker dat ik ook Volandri had toen ik van Fedex won.
By the way : het wordt weer een topweek. Leuk die JCF en die Chela. Heb tot noe 0-6 3-6 en 2-6 0-4
centre court Wrote:Starace in de finale dan maar als 't toch een Buursweek moet worden.
Gulbis - Starace/Giraldo :-({|=
Threads: 31
Stille Wrote:buurs Wrote:Ieder jaar is Rome een Buurs-week, dus dit jaar komt het ook goed! :8:
Ik weet 100% zeker dat ik ook Volandri had toen ik van Fedex won.
By the way : het wordt weer een topweek. Leuk die JCF en die Chela. Heb tot noe 0-6 3-6 en 2-6 0-4
Klopt, maar toen zag Buurs jou als figurant.
Dit jaar ook weer en terecht want Stille bakt er helemaal niets van
Threads: 21
Gulbis verliest gewoon van Fedex.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Nadal / Djoko finale
Threads: 166
Haggie Wrote:Nadal / Djoko finale
Dat hoop ik voor Musse. Heeft hij gelijk een redelijk goede week om mee te beginnen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Weet iemand ook of je ergens je ww kunt aanpassen?
Ik ga vanavond op vakantie en denk dat het me niet gaat lukken een team te maken.
Dan wil ik mijn inloggegevens naar iemand smsen.
Moet je Mac mailen, moet ik ook jaarlijks een keer doen
oké.
dan kan ik dus eventueel mijn huidige inloggevens naar iemand smsen en dan later nieuwe inloggegevens naar mac mailen.
Ik ga er natuurlijk alles aan doen om een team te maken, maar we gaan naar een klein plaatsje in Zuid-West Frankrijk.
Ik weet niet of daar internetcafés zijn.
Zou je kunnen doen inderdaad, maar jou kennende ga je desnoods 300 kilometer afleggen om alsnog dat team te kunnen maken
|