The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2010
Zoals ik al zei, ga ik er alles aan doen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Zoals ik al zei, ga ik er alles aan doen :8:

Je hebt het over Frankrijk, dat kan echt geen probleem zijn lijkt me.
Misschien zal er geen internetcafé zijn, maar je kan toch gewoon ergens aanbellen? Bonjour je suis Dennis Buurs, et je veux creer mon equipe a votre PC. C'est tres important, ou tout les figurants peuvent me passer!
Reply
:lol: =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Notworthy Undecided Undecided
geniaal
Reply
Undecided Undecided Undecided
Reply
=D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Maar Buurs , jij hebt toch internet op je telefoon? Ik zit morgen, zondag en maandag in mijn 2e vaderland en maak mijn team dan op de handy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
site van atp draait niet erg goed op de telefoon en bij zo'n tms wil ik graag wel even de hth oa uitzoeken bij een aantal confrontaties.

maar ik kan idd altijd wat aanklikken via de telefoon, alleen dat blijkt niet zo'n succes te zijn (IW en Miami heb ik het op deze manier moeten doen). :8:

Reply
Die H2Hs weet je inmiddels toch wel (globaal) uit je hoofd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Die H2Hs weet je inmiddels toch wel (globaal) uit je hoofd?

klopt, maar er zijn altijd hth die verrassend zijn en die ik niet weet.

ik zie nu dat internet op de mobiel 6 euro per 100 kb kost :crazy:

1x de site van ftm kost dus zo 15/20 euro....

daarom toch maar naar een internetcafé zoeken.... Sad

Ik ben trouwens wel benieuwd naar die telefoonrekening van Ad tijdens het toernooi van Umag vorig jaar...

Reply
Zoals ik toen ook al zei, ik heb een vriendin met een goede baan met goede secundaire voorwaarden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zoals ik toen ook al zei, ik heb een vriendin met een goede baan met goede secundaire voorwaarden.

Dat weet ik.
Mijn abonnement wordt ook tot een bepaald bedrag betaald, maar daarom ben ik wel benieuwd naar de rekening.
Ik denk zelf minimaal € 250.

Reply
Dat zou best kunnen ja, al wordt het volgens mij eerder in MBs berekend en denk ik dat het 6 euro per MB is.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat zou best kunnen ja, al wordt het volgens mij eerder in MBs berekend en denk ik dat het 6 euro per MB is.

ik dacht ook dat het per mb is.
op de site van telfort staat per 100kb...

ik zal het nog eens uitzoeken.

Reply
Ad Wim Wrote:Zoals ik toen ook al zei, ik heb een vriendin met een goede baan met goede secundaire voorwaarden.

:nono:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Buurs, het is echt niet zo duur. Ik zit regelmatig in buitenland op de site van FTM. Als je vodafone hebt raad ik ook vodafone passport aan, dat scheelt flink in de kosten.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
er moet ook een optie zijn om tijdens het browsen geen afbeeldingen mee te downloaden. Als je dat aanzet is FTM geen zware site. Sowieso een goeie tip dus om verkeer te besparen in het buitenland.
Reply
dat is idd een goede tip, maar hoe doe je dat?

Reply
instellingen van je telefoon waarschijnlijk. Zul je waarschijnlijk even de handleiding in moeten duiken ik weet ook niet waar dat precies zit.
Reply
Ik krijg net een gestresste stille vanuit oostenrijk aan de lijn dat zn team volledig anders is dan hij ingevoerd had. Geloof ik best aangezien nu Roddick in z'n team staat Wink.

Anyway hij gaat mij zo snel mogelijk z'n goeie team mailen, wat mij betreft geen probleem als ik dat nog vervang gezien het feit dat hij er zo snel bij is en er nog geen wedstrijden zijn begonnen.
Reply
same here :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Waarom staat Querrey bij FTM in de 2e ronde? Die heeft de 1e ronde toch verloren van Munoz-De La Nava? :-k
Reply
Schrale troost op deze dag is dat als Almagro verliest van Soderling dat ik weer voor goud op ga. Dan moet Verdasco zijn volgende ronde wel winnen en knakker als GGL en Hanescu niet al te ver komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een wildcard die de eerste ronde verliest is 0 punten toch?
Reply
centre court Wrote:Schrale troost op deze dag is dat als Almagro verliest van Soderling dat ik weer voor goud op ga. Dan moet Verdasco zijn volgende ronde wel winnen en knakker als GGL en Hanescu niet al te ver komen.
Dat zijn wel erg veel variabelen. Zo kunnen nog heel veel mensen goud winnen op dit moment...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Schrale troost op deze dag is dat als Almagro verliest van Soderling dat ik weer voor goud op ga. Dan moet Verdasco zijn volgende ronde wel winnen en knakker als GGL en Hanescu niet al te ver komen.
Dat zijn wel erg veel variabelen. Zo kunnen nog heel veel mensen goud winnen op dit moment...

Tsja dat zeg je nu Almagro heeft gewonnen en GGL een dubbele break voorstaat. Beide waren geen favoriet, als ze ook beide hadden verloren was 't al bijna zover geweest. Dan had Verdasco van Melzer moeten winnen en Hanescu moeten verliezen van Murray.

Maargoed... nu heb je gelijk en wordt 't erg lastig. Jammer. Als Verdasco maar 360 punten haalt heb ik een heel redelijke week.
Reply
Ik zag het niet eerder en jij bent degene die voorbarig is. Iets met een huid en een beer...
Reply
Zou ik mijn bronzen medaille (gedeelde 3e plek) ook mogen ontvangen? :8:

Reply
Het is nog best lastig om een team te maken, veel verschillen in punten zullen er niet komen maar wellicht wel wat verschillende teams.
Reply
buurs Wrote:Zou ik mijn bronzen medaille (gedeelde 3e plek) ook mogen ontvangen? :8:
Als je je adres PM't zal ik hem opsturen.
Reply

Forum Jump: