12-07-2010, 10:22 AM
Ik had dit van de week aal naa Mac gevraagd maar ik denk dat ie op vakantie is (geen reactie ontvangen). Best vaag idd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FTM 2010
|
12-07-2010, 10:22 AM
Ik had dit van de week aal naa Mac gevraagd maar ik denk dat ie op vakantie is (geen reactie ontvangen). Best vaag idd
12-07-2010, 10:25 AM
gister was ik met andere dingen bezig. als ik tijd heb zal ik er even naar kijken.
12-07-2010, 10:32 AM
werd veroorzaakt doordat de database al open was op het moment dat het vorige toernooi nog bezig was. Daardoor zijn extra punten van de week ervoor nog niet verwerkt.
Op een gegeven moment was er ophef over het feit dat je aan de totaalpunten kon zien of iemand bepaalde spelers in zn team had. Daarom had ik een simple if'je ingebouwd dat hij de totaalscore niet uitrekent op het moment dat de database open is. Dit is even het nadeel. Ik heb nu eenmalig even het if'je eruit gehaald maar ga hem nu gelijk weer terugzetten. Ik zal er nog een keer een mooie oplossing voor vinden maar dan weten jullie dat de totaalscore niet kan kloppen als de database open is.
12-07-2010, 10:38 AM
Duidelijk! Top Mac
12-07-2010, 11:14 AM
Ok Mac, nu snap ik hem Bedankt voor de uitleg
02-08-2010, 10:47 PM
De punten van Stuttgart/Bastad kunnen nog verwerkt worden. Gelukkig waren het kleine toernooien zodat het verlies niet al te groot is.
Dan kunnen we volgende week weer starten. Dan moet ik me nog wel even verdiepen in het tennis van de laatste weken. Voor mij geldt dat ik het toch veel minder volg zonder FTM.
02-08-2010, 11:10 PM
Done. Feli Scholten met je tweede weekwinst en Raging Bull en Mitch met zilver en brons. =D>
03-08-2010, 08:35 AM
Ik zeg schrappen dit seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
03-08-2010, 09:08 AM
Niet te snel opgeven Ad Wim. Het kan nog best goed komen tegen PAOK.
04-08-2010, 09:50 PM
Schrappen dit seizoen? Dat lijkt me toch niet.
Goed te zien dat de website terug is trouwens! Ik ga weer verder vakantie vieren.
04-08-2010, 10:48 PM
Ik had toch verwacht dat jij het sarcasme er wel van in zou zien en er zeker niet serieus op in zou gaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-08-2010, 01:16 PM
Ik mis Marchenko bij de qualis.
09-08-2010, 10:56 AM
Dat is dan wel de enige. Dat vind ik nog wel meevallen na zo'n lange periode van leegte.
09-08-2010, 11:01 AM
Wellicht in deze periode op vakantie en de mailtjes van de organisatie niet meegekregen. Wel jammer, hij stond er goed voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
09-08-2010, 11:45 AM
Inderdaad zonde. Zo wordt het Baak wat wel weer makkelijker gemaakt
Ik speelt vanaf nu alles of niets en ben voor een groot team gegaan met weinig toppers. Hopen dat Rafa het ook op hc goed gaat doen. Gonzo troef zal er wel direct afgaan tegen Monfils
09-08-2010, 06:14 PM
centre court Wrote:Wellicht in deze periode op vakantie en de mailtjes van de organisatie niet meegekregen. Wel jammer, hij stond er goed voor. Zeker zonde, maar stel dat hij wegging toen de site eraf lag, dan kun je er natuurlijk niet vanuit gaan dat de site nog steeds offline is als je terugkomt. Maar mss was er een andere reden.
13-08-2010, 01:55 PM
Ben inderdaad met vakantie gegaan rond de storing.Naar een bestemming(bleek ter plekke), zonder internet!
Jammer,nu kijken of ik me nog motiveren voor het volgende toernooi.
13-08-2010, 02:10 PM
Zuur idd. Jammer dat het een Masters is ook. Maar de verschillen zijn klein in de top, dus ik zou nog niet opgeven, zeker met nóg een Masters voor de deur en daarna de US Open.
20-08-2010, 11:04 PM
Weekwinst is nu erg dichtbij.
Alleen verlies van Baghdatis en Federer en toernooiwinst van Roddick kan nog roet in het eten gooien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-08-2010, 01:12 PM
Weekwinst is binnen en mijn favoriete plek in de totaalstand :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-08-2010, 09:01 PM
Feli Buurs. ik heb eindelijk eens een top 10 positie in de week en direct zilver
De stand klopt momenteel niet want ik zou er totaal 35067 moeten hebben. Het zal wel te maken hebben met de overgang van de ene naar de andere week
22-08-2010, 09:19 PM
thxs stille.
als het goed is ga ik naar de 2e plek.
23-08-2010, 10:06 PM
Lol. Ik heb een team met 6 spelers waarvan er 4 amper zijn gekozen. Heel verrassend. Ik laat de jongens die niet veel kunnen en al een potje hebben gewonnen liggen. Slechts 5 punten voor hen. Ben gegaan voor de mannen die 45 punten of meer kunnen halen. Wel balen dat Marchenko zijn goede start geen vervolg geeft. Verder sta ik op de banken voor Dolgo deze week.
En om nog maar te zwijgen over Stakhovsky! Als enige vertrouwen in hem. Hup!
23-08-2010, 10:10 PM
Twee mensen met Stepanek! En ik ben in goed gezelschap zie ik.
Ook maar 2 mensen met Mayer en maar 5 met Berrer. Ik ga voor de wederopstanding!
23-08-2010, 10:11 PM
Sak is lekkere keuze CC. DIt is zeker geen typisch CC-team, maar dat zal idd te maken hebben met het feit dat je na de 1e ronde maar 5 punten krijgt. Vond echter de geplaatste spelers op papier niet veel sterker dan de underdogs. Jongens als Kukushkin, Gabashvili en Marchenko moeten het doen.
23-08-2010, 10:12 PM
Het is sowieso een hele gekke week met wel heel diverse teams. Ik heb bijv. geen enkele dezelfde speler als Tampie.
23-08-2010, 10:14 PM
Ad Wim Wrote:Twee mensen met Stepanek! En ik ben in goed gezelschap zie ik. Mooi zo Ad, wij hebben allebei Stepanek en Mayer, laat dat dan maar de finale worden. Sowieso hebben wij veel overeenkomsten, al vermoedde ik al dat jij Blake links zou laten liggen.
23-08-2010, 10:15 PM
Inderdaad, het gaat dan niet om veel punten, maar er zijn wel opvallend grote verschillen. Buurs die de meest gekozen speler niet heeft, dat is nooit eerder voorgekomen.
23-08-2010, 10:15 PM
Je gaat toch niet vertellen dat Ad hier Blake heeft na zijn tirade van afgelopen week?
|
« Next Oldest | Next Newest »
|