Threads: 76
Quote:'Rajczi Péter traint mee met Feyenoord'
Geschreven op 2010-08-11 om 16:52:45 | Bekeken: 9332 | Reacties: 87 | Foto: OrangePictures |
Vandaag deed een onbekende speler mee met de middagtraining van Feyenoord één. Het zou gaan om een ââ¬Ëtestspelerââ¬â¢, waarvan nog niet bekend is hoelang zijn verblijf in Rotterdam zal duren. Het schijnt te gaan om de Hongaarse spits Rajczi Péter, dit is echter nog op geen enkele manier bevestigt door Feyenoord of andere media.
Péter is een 29-jarige spits die momenteel uitkomt voor de Hongaarse club ÃÅ¡jpest FC. Ook speelde de voetballer al een aantal interlands (12) voor het Hongaarse elftal, waarvoor hij 3 keer het net wist te vinden.
De Hongaar kent indrukwekkende statistieken. In het seizoen 2005/2006 werd Péter topscorer van de Hongaarse competitie door 23 keer te scoren in 24 officiële wedstrijden. In de periode 1997 tot 2007 liep de spits ongeveer één doelpunt op 2 wedstrijden. Daarna ging het gemiddelde drastisch omlaag. 2 doelpunten in het seizoen 2007/2008 en vanaf 2008; 17 doelpunten in 46 wedstrijden.
ouwe dibbes!
Threads: 1
wat is de meerwaarde van dit bericht
Threads: 131
Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht
In ieder geval meer dan de meerwaarde die jij hebt voor dit forum!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 52
Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht
@Gerben: vind je ook niet dat het begrip 'meerwaarde' (in dit verband gebruikt) thuis hoort in het topic taalergernissen ?
Laat staan:
meer dan de meerwaarde.
Opvallend overigens dat iemand van de generatie van zinloze SMS-jes (Cor Rupt), zit te zeuren over een economische waardestijging van een voetbalforum.
Kennem, kennemer, kenneminst
Threads: 40
Is Cor Rupt de broer van Cor Rect?
May The Schwartz Be With You
Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht
Beste heer Zonderland ik heb deze week een paar berichten hier gepost en het valt me op dat jij overal commentaar op hebt. Vooral spelfouten enzo
Over meerwaarde gesproken, waarom gedraag jij je zo vervelend
Cor
Berend Botje Wrote:Is Cor Rupt de broer van Cor Rect?
correct.
Cor Rupt Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht
Beste heer Zonderland ik heb deze week een paar berichten hier gepost en het valt me op dat jij overal commentaar op hebt. Vooral spelfouten enzo
Cor
Je hebt hier deze week een paar berichten gepost die van een dusdanig bedenkelijk niveau waren dat er iets over gezegd MOEST worden. Wederom zeg ik: leestekens/interpunctie, hoofdletters en relevantie.
Threads: 122
Dat wordt Cor Rigeren.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht
Cor
Je hebt hier deze week een paar berichten gepost die van een dusdanig bedenkelijk niveau waren dat er iets over gezegd MOEST worden. Wederom zeg ik: leestekens/interpunctie, hoofdletters en relevantie.
Niet mee eens vind mijn reacties inhoudelijk sterk
Cor Rupt Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Cor Rupt Wrote:wat is de meerwaarde van dit bericht
Cor
Niet mee eens vind mijn reacties inhoudelijk sterk
Wel mee eens vind jouw reacties inhoudelijk EN taalkundig zwak
Threads: 35
Jij bent een zeur!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Gerben Zonderland Wrote:Wel mee eens vind jouw reacties inhoudelijk EN taalkundig zwak
Dat mag jij vinden
Bocaloca Wrote:Jij bent een zeur!
En jij bent een mongol!
Cor Rupt Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Wel mee eens vind jouw reacties inhoudelijk EN taalkundig zwak
Dat mag jij vinden
Dus daar zeg ik dan wat van. Dat mag ook in dit land.
Gerben Zonderland Wrote:Bocaloca Wrote:Jij bent een zeur!
En jij bent een mongol!
Spelfout!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Bocaloca Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Bocaloca Wrote:Jij bent een zeur!
En jij bent een mongol!
Spelfout!
:nanana: :beerbros: