The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2010
En Harrison is natuurlijk grote klasse, toekomstig GS-winnaar! Ik raad iedereen aan hem te gaan bekijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens de commentator is het broertje van Harrison zo mogelijk nog talentvoller dan zijn broer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Rugzak pakt de 1e set :cheers: :cheers: Stakkie mist 1 of 2 sp's.
Reply
Hahaha, en nog maar weer een sp op eigen service gemist en nu de TB verliezen Undecided
Hoe kan ik er in trappen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pff, mist Harrison wel even 3 bps...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het gaat dus maar door dit toernooi. Normaal had ie 'm nog wel in 4 gewonnen, nu weet ik niet hoe hij mentaal en fysiek hier op gaat reageren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik moet duidelijk niet dezelfde spelers hebben als CC...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Pff, mist Harrison wel even 3 bps...

Harrison is gewoon NID hoor, en niet omdat ie nou zelf zo goed speelt. Hij valt me zelfs wat tegen. Hij is zeker niet lang, heeft geen beste service en zijn slagen vind ik niet boven modaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klahn op love naar setwinst tegen kwerrie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Pff, mist Harrison wel even 3 bps...

Harrison is gewoon NID hoor, en niet omdat ie nou zelf zo goed speelt. Hij valt me zelfs wat tegen. Hij is zeker niet lang, heeft geen beste service en zijn slagen vind ik niet boven modaal.
Hij is 18 hè...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hahaha, en nog maar weer een sp op eigen service gemist en nu de TB verliezen Undecided
Hoe kan ik er in trappen?

tja, hoe ging het bij wimbledon toen hij rosmalen had gewonnen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Staky mist al meteen weer 2 bps in de 1e game.

Nu z'n 3e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
querrey speelt echt dramatisch.

berdych zo op eurosport 2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat zeg ik dus. Maar dit keer had ie wel een hele makkelijke loting en kon ie met links een paar rondjes winnen.

Hij mist ook alweer 3 bps.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Klahn staat heerlijk te raggen, hij heeft een WC verdiend op een of ander studententoernooi. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
querrey doet maar wat en slaat alles uit Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
RRH mist sp.
Reply
*6-5 Seppi. =D>

Querrey werkt 3 bps weg. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Dat zeg ik dus. Maar dit keer had ie wel een hele makkelijke loting en kon ie met links een paar rondjes winnen.

Hij mist ook alweer 3 bps.

dan moet het met rechts helemaal lukken :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Pff, mist Harrison wel even 3 bps...

Harrison is gewoon NID hoor, en niet omdat ie nou zelf zo goed speelt. Hij valt me zelfs wat tegen. Hij is zeker niet lang, heeft geen beste service en zijn slagen vind ik niet boven modaal.
NID is het natuurlijk niet, maar ik vind het vrij indrukwekkend wat ik zie. Heel compleet, heeft alles om een grote te worden, ook de mentaliteit. Alleen nog een beetje veel foutjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En Harrison is natuurlijk grote klasse, toekomstig GS-winnaar! Ik raad iedereen aan hem te gaan bekijken.

Ik acht de kans groter dat Harrison ooit een GS wint dan dat Murray dat ooit gaat doen inderdaad. Harrison heeft alleen de pech een generatiegenoot van Tomic te zijn... :8:
Reply
Nollie Sad
Reply
Ljubo zal de TB wel winnen, als die er komt. Daarbij: Haggie heeft Ljubo dus reken maar nergens op.
Reply
Allez Llodra!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:En Harrison is natuurlijk grote klasse, toekomstig GS-winnaar! Ik raad iedereen aan hem te gaan bekijken.

Ik acht de kans groter dat Harrison ooit een GS wint dan dat Murray dat ooit gaat doen inderdaad. Harrison heeft alleen de pech een generatiegenoot van Tomic te zijn... :8:
Voor Tomic maak ik me totaal geen zorgen zoals je weet, ben eerder bang dat Dolgo tegen die tijd alle GSs wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Neuj, Dolgo zie ik wel top-20 halen, maar verder dan dat zie ik hem toch niet komen. Doet overigens niets af aan zijn heldenstatus. Harrison en Tomic zijn mannen die verder zouden moeten kunnen komen.
Reply
Ik heb 't al heel vaak gezegd maar ik vind Ljubo echt treurig om te zien. Elke keer zie ik 'm ouder en trager worden. Het is echt puur service. Ik hem 'm dit jaar geloof ik 1x gekozen. Toen won ie op HC een Masters toernooi. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, nu heeft ie maanden niet fit gespeeld, dat is geen vergelijkingsmateriaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Neuj, Dolgo zie ik wel top-20 halen, maar verder dan dat zie ik hem toch niet komen. Doet overigens niets af aan zijn heldenstatus. Harrison en Tomic zijn mannen die verder zouden moeten kunnen komen.
Ik denk wel dat Dolgo top 10 kan halen en wellicht een GS. Hij heeft er iig het talent voor. En is compleet, net als Harrison. Tomic gaat het daardoor niet redden, zelfde redenering als Murray. En maar goed ook, met pushen moet je geen GS kunnen winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kijk echt m'n ogen uit hoor, wat staat die Harrison te spelen. Lekker energiek, soms nog wat dom helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: