The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2010
Tomic heeft nog tijd/kans zijn spel aan te passen/te ontwikkelen. Murray pushte in zijn beginjaren lang niet zoveel als nu en heeft zijn spel ook aangepast tenslotte. Hopelijk doet Tomic dat de goede kant op.

Dolgo ziet compleet in een verkeerd milieu, alleen daarom gun ik het hem al iets minder. Harrison zou ik wel weer prima vinden.
Reply
Ongelooflijk trouwens, hoe die Ljubicic opeens een geweldige TB speelt, het is echt een kwaliteit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een zak hooi die RRH, eerst nekt hij me al zo vaak bij de challengers en nu weet hij zijn sp niet te verzilveren.

Luczak wel lekker!
Reply
Dit is het einde van Harrison denk ik, hij heeft het nog niet in zich om 4 sets in deze hitte te spelen.

Stakh cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat was een dure 0-40 die Harrison miste.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:En Harrison is natuurlijk grote klasse, toekomstig GS-winnaar! Ik raad iedereen aan hem te gaan bekijken.

Ik acht de kans groter dat Harrison ooit een GS wint dan dat Murray dat ooit gaat doen inderdaad. Harrison heeft alleen de pech een generatiegenoot van Tomic te zijn... :8:
Voor Tomic maak ik me totaal geen zorgen zoals je weet, ben eerder bang dat Dolgo tegen die tijd alle GSs wint.

Die Ad Undecided

dolgo die alle GSs wint :o :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die TB van Stakh kan ook het verschil betekenen tussen 10 en 180 punten, en wel of geen medaille...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stakhy gaat er ineens hard af en zal zo wel opgeven, hij pakt bijna geen punt meer. Al die gemiste kansen in de TB hebben hem mentaal de das om gedaan. Fysiek zat 't er dik in dat 't niet top zou zijn. Maar zijn loting was zo easy dat ik 'm wel moest nemen. Zeker nadat ie me vorige week zilver had bezorgd. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Die TB van Stakh kan ook het verschil betekenen tussen 10 en 180 punten, en wel of geen medaille...

Ergens heb je wel gelijk. Normaal zou ik zeggen dat het pas bij de halve finales beslist wordt. Nu bijna iedereen voor Murray-Federer gaat worden de medailles idd door dit soort gasten bepaald.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
llodra Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Luczak van 30-0 naar 30-40. Kom terug in die pot jongen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stakkie is weer helemaal terug Undecided
Reply
En dan weer de break voor Luczak!
Reply
querrey steelt de 3e set van klahn.

klahn leek kramp in zijn duim te krijgen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Toch niet, Lukkie breakt alweer Undecided heerlijk cq frustrerend al die onlogica in zo'n best of 5. Seppi en GGL tanken ook even een setje weg, geweldig principe blijft dat toch.
Reply
Iemand beelden van Azarenka gezien? Die valt effe flauw en wordt afgevoerd in een rolstoel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
5-4 Llodra. Mooi moment om te breaken zometeen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bij Seppi is het natuurlijk geen tanken, maar een ongekende wederopstanding van Nollie :eten:
Reply
Haha, Nollie heeft het zwaar te verduren de laatste maanden. Super Seppi moet zich toch kunnen weren tegen zulk challengerniveau.
Reply
En maar weer een break van Stakhy. Houden nu dan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit is toch te belachelijk voor woorden. Zelfs een middelmatige pot CC-Haggie levert minder breaks op.
Reply
Klasse Nollie, 2 sets te gaan!
Reply
Zo'n belangrijke TB zo bij Llodra-Berdych. Llodra kan meer dan goed meekomen. ZIjn service en volley lopen super. Wint Berdych echter de TB dan wordt zo'n potje gewoon 7-6 6-3 6-2.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
sp rugzak!

2*-1 llodra
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
**2-1 Llodra [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
4-1 llodra!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
4-1** Llodra [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stakhy 5-5!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Llodra 4-2!
Reply
6-3 llodra!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: