The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2010
Haha, duidelijk geen typische Amerikaan die het verslag op de US Open-website heeft geschreven. Roddick wordt afgemaakt!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ik zie nu pas dat het weer iets koeler gaat worden, wat in die zin jammer is. Dan is Blake idd kansloos, maar Fish zeker niet.

Zelfs al is Fish nu een beetje in vorm, Djoko weet altijd 'genoeg' vorm uit de hoge hoed te toveren om de HF te halen, vervolgens alles of niets tegen Federer/Soderling!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die Roddick. Wat een gefaal, gelukkig voor FTM niet belangrijk. En Tipsa flikt 't 'm weer. Dat is voor toppers echt een nare gast om tegen te spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick laat maar weer eens zien dat hij een irritant kutventje is. =D>
Reply
Voor FTM idd niet heel belangrijk, maar nu gaat die Djoko toch weer de halve finale halen...

Wellicht kansen voor Anderson [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roddick was weer eens boos door een voetfout call. Na de wedstrijd gooide hij een setje rackets 't publiek in. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Anderson moet natuurlijk gewoon van Bellucci verliezen nu. En Gasquet van Davy. En Blake van Polansky. Dank u. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Al die potjes moeten andersom vallen. Kijkend naar de belangrijke potjes in het programma van vandaag:

Cuevas - Fish. Cuevas worstelt al het hele seizoen en is niet zoveel meer, zou niet al te lastig mogen zijn voor held Mardy.
Davydenko - Gasquet. Normaal gesproken zou Davy dit vrij simpel moeten kunnen winnen, maar ik heb wel vertrouwen in de Franse held.
De Bakker - Dodig. Niet alleen voor FTM belangrijk, maar met name voor het Nederlands tennis. Hup Thiemo!
PHM - Rufin. Na zijn heroische overwinning tegen Hewitt wacht nu Rufin, ik voorzie geen problemen.
Soderling - Dent. Soderling zal wakker zijn en zeker door de andere upsets vandaag een andere mentaliteit tonen, 3 makkelijke setjes.
Polansky - Blake. Polansky had een erg gemakkelijke eerste ronde, dit is andere koek.
Reply
mindlight Wrote:Al die potjes moeten andersom vallen. Kijkend naar de belangrijke potjes in het programma van vandaag:

Cuevas - Fish. Cuevas worstelt al het hele seizoen en is niet zoveel meer, zou niet al te lastig mogen zijn voor held Mardy.
Davydenko - Gasquet. Normaal gesproken zou Davy dit vrij simpel moeten kunnen winnen, maar ik heb wel vertrouwen in de Franse held.
De Bakker - Dodig. Niet alleen voor FTM belangrijk, maar met name voor het Nederlands tennis. Hup Thiemo!
PHM - Rufin. Na zijn heroische overwinning tegen Hewitt wacht nu Rufin, ik voorzie geen problemen.
Soderling - Dent. Soderling zal wakker zijn en zeker door de andere upsets vandaag een andere mentaliteit tonen, 3 makkelijke setjes.
Polansky - Blake. Polansky had een erg gemakkelijke eerste ronde, dit is andere koek.

Oftewel, de eerstgenoemde please. :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:En Anderson moet natuurlijk gewoon van Bellucci verliezen nu. En Gasquet van Davy. En Blake van Polansky. Dank u. :razz:


Schei uit CC, Anderson en Blake winnen sowieso. Gasquet-Davy wordt heel belangrijk voor mij. Door de nederlagen van Gulbis en Bagha gaat het er echter vooral om zo min mogelijk schade op te lopen. Fish is mijn probleem, maar die gaat nog ver komen ben ik bang.
Reply
De FTM weerman zegt morgen in day session geen tennis ivm regen. Dan maar naar rkc-volendam Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Come on Fish en Nishikori
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vis alweer een break achter, tegen Cuevas Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vis is echt in vorm.
Cilic ook al break achter, bijna 2 zelfs :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Sjonge die Fish, wat een armoedig niveau zeg.
Nishikori-Cilic 4-2. Helemaal top.
Ball-Montanes 4-4. Eerste TB zal hier vrij bepalend zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Montanes breakt Ball, einde verhaal.
Reply
GVD dan ineens Ball van 40-15 naar break tegen en Nishikori van 4-1* 15-40 naar 4-3*. pff.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fish zal nu toch zo wel terug gaan breaken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En weer een break voor Nishi. Cilic in elke game 1 of meer bps tegen gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Fish zal nu toch zo wel terug gaan breaken?

NID. 5-5. Nu geen grapjes meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, Cuevas is nou niet de sterkste mentaal de laatste tijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 7-5 Mardy. [gay]
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ook in de zijn 5e servicegame krijgt een Cilic een bp tegen, nu is het meteen een sp.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fish Hakkuh
Reply
Fish werkt ook direct weer een 0-40 weg, helemaal soepel gaat 't toch nog niet.
Cilic ondanks 2 sps tegen naar 5-5.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Cilic pakt de set, zonde.
Reply
Ik kwam binnen bij 5-3 Nishikori..... Maar ja als Balletje er maar af gaat en Fish wint
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Anders ga je even van 5-3 naar 5-7 0-5 cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op de baan waar Thiemo straks speelt leek het snel te gaan. Cibulkova stond 6-2 4-1 voor en is nu in de problemen Icon_evil
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat doet die Jap nou op BP 2e serve Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: