The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Jij houdt wel van een avontuurtje? :-"
Je hebt deze week in ieder geval denk ik het meeste mannen uit San José, de meeste hebben dat toernooi (op vooral Hewitt na) links laten liggen. En jou keuzes in Brazilië (op Andreev na) snap ik ook niet helemaal [-( Maar je neemt wel risico, daar heb je gelijk in!
Blue White Army!
Reply
Leuke teams. Iedereen heeft wel wat gewaagde keuzes moeten maken.
Ik ben zelf voor Soderling gegaan. Murray gaf aan niet fit te zijn. Ferrer lijkt mij gewoon minder dan Soderling op deze baan. Zou mooi zijn als Cilic weer in vorm raakt en Ferrer al eruit gooit.
Veruit de belangrijkste speler in mijn team na Soderling is Tsonga. Moet winnen van zowel Dimitrov als Llodra. Verwacht dat Dimitrov het nog te snel gaat tegen de echte toppers. Tsonga won al tweemaal van Llodra vandaar mijn keuze in deze. Mocht Tsonga het af laten weten verlies ik veel punten.

Monfils ben ik ook voor gegaan. Verdasco was te duur en moet waarschijnlijk tegen Karlovic waar hij al 3 keer van verloren heeft, en daarna del Potro of Hewitt.Monfils kan in theorie zo doorlopen omdat hij beter is dan Nishikori en dan Malisse/Berankis of Becker. Een goede Monfils staat dus op zeker in de finale, maar dat weet je nooit met hem.

Niet voor Almagro gegaan. Verloor al vaak zijn eerste gravelpartij van het jaar en Souza heeft al wat gravelritme te paken. Dolgopolov was een zekerheidje na de AO en met gravel als favoriete ondergrond. Robredo ook weer genomen, al vaker laten zin dat hij meerdere weken achtereen goed kan zijn.

Verder opvallend dat Malisse en Raonic zoveel gekozen zijn. Lijkt mij een 50-50 partij en daarna volgt Blake.

Verder laat Buurs zich weer van zijn slechtste kant zien met Paire en Simon....Maar dat verbaast eigenlijk niemand.
Reply
kooltje Wrote:Verder laat Buurs zich weer van zijn slechtste kant zien met Paire en Simon....Maar dat verbaast eigenlijk niemand.
Tja, een aantal anderen, CC en Arco bijv, ook. Ik heb het verzet maar opgegeven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Paire paste bij mij niet lekker, anders had ik hem ook genomen naast Simon. Met 20 punten is hij gewoon al rendabel genoeg. Stel dat hij wint, dan is het een topkeus.
Reply
Leg ze dat maar eens uit...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Overzichtelijke week gelukkig. Ik ben, vanzelfsprekend, het risico uit de weg gegaan en wil me niet branden aan een dure jongen als Soderling, Murray of Ferrer in Rotterdam. Het maximale aantal punten voor die jongens is 500 en de kans is voor alledrie reeel dat ze er minder halen. Dan kun je voor die 5000 euro's imo beter wat meer kleine gasten in de 250-toernooien nemen. Ik zal er geen medaille mee halen maar ik zie mezelf wel top 10 spelen deze week. Dan ben ik ruim tevreden.
Zoals Hiddink altijd zegt: Je moet nooit door de ondergrens zakken als je kampioen wilt worden. Minimaal een 6 met af en toe een 7 of 8 is genoeg.

Soderling, Tsonga en Ferrer zijn de grote jongens die niet ver mogen komen. Kleine knakkers als Karlovic, Machado, Young en Istomin mogen 20 punten halen. Daarna moeten ze eruit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:Leg ze dat maar eens uit...

Ik heb dat verzet al opgegeven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Paire snap ik prima, Simon minder.
Reply
The Player Wrote:Jij houdt wel van een avontuurtje? :-"
Je hebt deze week in ieder geval denk ik het meeste mannen uit San José, de meeste hebben dat toernooi (op vooral Hewitt na) links laten liggen. En jou keuzes in Brazilië (op Andreev na) snap ik ook niet helemaal [-( Maar je neemt wel risico, daar heb je gelijk in!

Om te stijgen zal je toch andere keuzes inderdaad moeten maken. En tja, het is altijd maar weer afwachten hoe het loopt. Kijk naar vorige week... Liep ook behoorlijk anders dan door de meesten voorspeld hier. En daar pak ik dan toch lekker wat punten terug na een behoorlijk mindere AO...
Reply
En top van MAC, die balk nu in beeld. Erg duidelijk met aantal spelers over van je totaal. Je plaats die continu mee veranderd, en je plaats in de weekstand. =D>
Reply
dagje ziek zijn heeft zo zn voordelen Smile
Reply
Ai dat is dan wel weer jammer, maar ziet er echt gaaf uit nu!
Reply
Ik heb ook iets aangepast waardoor je als het goed is ingelogd blijft op het moment dat je actief bent op de site. Laat me het even weten of het werkt en of jullie andere problemen tegenkomen met inloggen/ingelogd blijven. Dit is vrij lastig te testen namelijk.
Reply
Mac Wrote:Ik heb ook iets aangepast waardoor je als het goed is ingelogd blijft op het moment dat je actief bent op de site. Laat me het even weten of het werkt en of jullie andere problemen tegenkomen met inloggen/ingelogd blijven. Dit is vrij lastig te testen namelijk.
Lijkt goed te gaan. Half uur niks gedaan maar nog steeds actief. top!
Reply
timeout stond op een uur dus dat kan nog kloppen Wink
Reply
ok, geeft bij mij nog wat problemen, heb het weer verwijderd
Reply
ha ha, wat een laffe herder is cc zeg :eeeek:

hij heeft zowel becker en berankis als raonic en malisse in zijn team Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En Paire en Simon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En Paire en Simon.

daar kan ik nog inkomen aangezien paire bij verlies al erg rendabel is en simon goede kans op 90 pnt heeft.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zo zag het team van Buurs er ook uit, toen ie boven stond.

ps. Ik hoop dat Blake daar de Q haalt :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Zo zag het team van Buurs er ook uit, toen ie boven stond.

ps. Ik hoop dat Blake daar de Q haalt :razz:

Ik neem nooit spelers die tegen elkaar spelen.
alleen als er een rendabele qualie bij zit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Zo zag het team van Buurs er ook uit, toen ie boven stond.

ps. Ik hoop dat Blake daar de Q haalt :razz:

Ik neem nooit spelers die tegen elkaar spelen.
alleen als er een rendabele qualie bij zit.

Dan is er een nieuwe ergere versie van Buurs geboren, die geen risico's meer durft te nemen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik snap gewoon niet hoe je zo kunt spelen om niet te verliezen. Dat lijkt me vreselijk en zal ik dus ook nooit doen. Wellicht is dat mijn Ajax-mentaliteit en word ik daarom wel nooit kampioen. Maar ik hoef echt geen kampioen te worden na een seizoen lang allemaal saaie 1-0's.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zou CC met Feyenoord niet erg vinden :wink: !

De goedkoper jongens lijken te winnen, 1900 punten 0 punten. Wordt ie ermee afgestraft.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:En Paire en Simon.
En dan heeft Buurs nog Dimitrov en Tsonga, waarbij Dimitrov geen rendabele qualie is.
Reply
Maar Dimitrov heeft wel meer opgeleverd als een keuze voor Andreev/Giraldo.. overal is wat voor te zeggen! We zien wel aan het eind van de week wie er gelijk gaat krijgen, voorlopig is het Buurs-week..
Blue White Army!
Reply
Ad Wim Wrote:Ik snap gewoon niet hoe je zo kunt spelen om niet te verliezen. Dat lijkt me vreselijk en zal ik dus ook nooit doen. Wellicht is dat mijn Ajax-mentaliteit en word ik daarom wel nooit kampioen. Maar ik hoef echt geen kampioen te worden na een seizoen lang allemaal saaie 1-0's.

Mijn idee. Het is ook niet mijn ding, maar bij dit soort dingen is het terecht dat CC naar de ranglijst wijst. We weten dat er een bepaalde groep is die berekenend succes boeken, je kunt niet zeggen dat de calculisten onder ons het slecht doen. Dit was natuurlijk wel extreem (Raonic/Malisse/Becker/Berankis), goed dat dat wordt afgestraft.
Reply
Tja, en daarom ligt mijn prioriteit allang niet meer bij dit spel. Je moet dus zo berekenend spelen om bovenin te eindigen. Ik win graag, maar dat heb ik er niet voor over. Mijn hele spelplezier gaat weg als ik zo ga spelen. Dan maar wat meer risico en de ene week een medaille en de andere week laatste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij gaat op dit gegeven ook niet in, alleen op Paire. Nu maar hopen op Blake
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Hij gaat op dit gegeven ook niet in, alleen op Paire. Nu maar hopen op Blake

Uhh pardon? Volgens mij heb ik onderstaande vanmorgen al gepost en leg ik hier ook mijn keuze voor San Jose uit.

Prima nacht weer. Zeker de winst van Mello op Giraldo is heerlijk. Ook top dat Querrey er al weer uit ligt.
Verder winnen mijn eigen mannen bijna allemaal. Alleen Andreev is een prutser.
Enkele managers menen nu te kunnen zeggen dat de keuze Berankis/Becker en Raonic/Malisse verkeerd uit lijkt te vallen, maar ik wil dat graag tot eind vd week af wachten. Ik kon bij beide wedstrijden geen keuze maken en alle 4 de mannen konden in dit slappe schema heel ver komen. Alleen hebben ze een lastige 1e ronde. De 2 winnaars moest je gewoon hebben vind ik. Ik vind 't prima dat beide wedstrijden in 2 zijn gewonnen, Berankis en Raonic zullen beide goed in vorm zijn. In de QF tegen elkaar en de winnaar mag 't toernooi winnen. En dan hebben er toch wat gasten een probleem. De volgende bekende managers missen deze jongens:
Berankis: Andre, Kuiper, Arco, Ad en de nummers 6 t/m 9 in de stand.
Raonic: Andre, Ad, Buurs, Stille, Kooltje en de nummers 5 en 6 in de stand.

En het klinkt als een ad wim mode maar ik had als ik had moeten kiezen alleen Becker en Malisse gehad. Graag even de einduitslag van deze week afwachten. En teksten als ''ik word liever 30e met af en toe een medaille en af en toe laatste, als ik maar kan gokken'' kan ik niet zoveel. Maar die discussie is al te vaak gevoerd. Laat het groepje dat zoveel mogelijk punten wil halen gewoon de eigen strategie volgen en laat de gokkers ook fijn hun gang gaan, iedereen tevreden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: