The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Toch blijft het laf als je zo zeker weet dat die gasten winnen van die qualis. Dat geld kun je beter ergens anders in steken en je maximaal te halen punten eerhogen. Maar jij gaat liever voor een iets hogere ondergrens, net als CC vorige week, en dat vind ik dus laf.

En CC was idd nog iets erger met al die 1e rondes tegen elkaar, maar Querrey, Dabul, Lacko en Fish nemen is ook niet echt risicovol, he?
Hij gaat zeggen dat Querrey en Fish duur zijn...Maar iedere weldenkende manager weet dat je deze twee moet hebben deze week.
Ho ho, een van de twee. Ik heb ze namelijk ook niet beiden omdat ze beiden kneiteronzeker waren. Fish verliest niet van Gabashvili, maar die moet wel echt SF halen om rendabel te zijn. En dan zie ik Querrey als favoriet daar door vorig jaar en door de schildklierproblemen van Fish.
Als dat goed uitpakt pak je daar je winst op mij inderdaad. ik verwacht echter een 50-50 wedstrijd tussen beide, maar geef ze in de halve finale een goede kans tegen een vermoeide Raonic/Verdasco of Stepanek/Blake die ze moeten kunnen hebben.
Dus dan kan Fish zomaar in de finale staan...Die kon ik niet laten lopen dus.
Reply
Ad Wim Wrote:Je snapt het weer niet. Mijn doel is om jou voor te blijven. Dat is me eerder gelukt en afgelopen week ben ik even terug gezakt. Maar na deze week ben ik je weer voorbij.

haha, dat is een nog grotere grap :lol:

vertel hoe jij na deze week voor op mij wilt staan?

En wanneer ben jij voor mij geëindigd in de eindstand?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Toch blijft het laf als je zo zeker weet dat die gasten winnen van die qualis. Dat geld kun je beter ergens anders in steken en je maximaal te halen punten eerhogen. Maar jij gaat liever voor een iets hogere ondergrens, net als CC vorige week, en dat vind ik dus laf.

En CC was idd nog iets erger met al die 1e rondes tegen elkaar, maar Querrey, Dabul, Lacko en Fish nemen is ook niet echt risicovol, he?
Hij gaat zeggen dat Querrey en Fish duur zijn...Maar iedere weldenkende manager weet dat je deze twee moet hebben deze week.
Ho ho, een van de twee. Ik heb ze namelijk ook niet beiden omdat ze beiden kneiteronzeker waren. Fish verliest niet van Gabashvili, maar die moet wel echt SF halen om rendabel te zijn. En dan zie ik Querrey als favoriet daar door vorig jaar en door de schildklierproblemen van Fish.
Als dat goed uitpakt pak je daar je winst op mij inderdaad. ik verwacht echter een 50-50 wedstrijd tussen beide, maar geef ze in de halve finale een goede kans tegen een vermoeide Raonic/Verdasco of Stepanek/Blake die ze moeten kunnen hebben.
Dus dan kan Fish zomaar in de finale staan...Die kon ik niet laten lopen dus.
Klopt, maar ik dacht dus dat ie zeer onzeker was voor dit toernooi. Wat ik las, was dat hij wellicht niet eens zou spelen. Dan ga ik hem niet nemen voor 2000 euro...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wbt Fish helemaal eens met Ad. Die jongen was 2000 euro en heeft nog werkelijk niets laten zien, is zelfs niet helemaal fit. Dan liever 4 kneuzen. Je kunt er nooit veel op verliezen want de finale halen doet ie sowieso niet in zo'n veld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een onzin CC....
Speelde erg goed tegen Gabas de eerste set...(Dat baseer ik op beelden en niet op scorebord)
Reply
Maar wat vind je nou onzin dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Was er een stream van Memphis??
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vanaf morgen live beelden op sport1 vanaf 17 uur.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je hebt zelf toch ook Querrey gekeken, zeg je net?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Maar wat vind je nou onzin dan?
Waarom zou Fish op deze baan de finale niet kunnen halen? Krijgt geen onmogelijke tegenstanders. Zelfs in de finale tegen Roddick niet kansloos, won de laatste twee keer van Andy.
Maar zijn fitheid is natuurlijk wel een mogelijk probleem.
Reply
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:Even een verzoek aan de organisatie; kunnen de Qualifiers die niet de quali-ronde halen, worden verwijderd? Ik had nu de verkeerde Spanjaard te pakken. Helemaal mijn eigen fout natuurlijk, maar het was vrij onoverzichtelijk.

Tsja, wij voeren op zondag die loting in, vaak is maandag overdag nog wel iemand aanwezig om de lopende potten bij te houden (en de q's te verwijderen) maar je kan moeilijk van ons verwachten dat wij tot aan de deadline alle uitgeschakelde q's gaan verwijderen omdat iemand wellicht de verkeerde zou kunnen kiezen. Alternatief zou dan zijn q's die nog niet in het schema staan helemaal niet meer kiesbaar te maken.

Ik bedoel dus, dat je ze verwijderd als ze niet de quali-ronde halen, dus dat is op zondag al wel bekend. Blijft natuurlijk mijn eigen fout, maar meer voor het overzicht. De mensen die er in de quali-ronde uitvliegen, kunnen nog ll worden, dus die zou ik laten staan.
Reply
Dat doet de organisatie volgens mij altijd wel.

Die spanjaard die je nu in je team hebt, had toch ook ll kunnen worden?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel op je taalgebruik blijven letten, hè Tamp?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Dat doet de organisatie volgens mij altijd wel.

Die spanjaard die je nu in je team hebt, had toch ook ll kunnen worden?

Nee, hij lag er al uit voor de quali-ronde. Lastig al die dubbele namen, ik zag winst van Ramos-Vinolas en Navarro-Pastor. Ik dacht dus twee spaanse rukkers door uit de qualironde. Onderaan de sheet zag ik er twee staan, en de goedkoopste gepakt want die paste nog. Om er later achter te komen dat ik Navarro-Pastor had bedoeld.
Reply
Ad Wim Wrote:Wel op je taalgebruik blijven letten, hè Tamp?

Ik lees te veel op dit forum denk ik :wink: .
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Wel op je taalgebruik blijven letten, hè Tamp?

Ik lees te veel op dit forum denk ik :wink: .

Je moet niet alle posts van mij lezen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Je hebt zelf toch ook Querrey gekeken, zeg je net?

Ja via SC in mijn nest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het wordt vannacht pas een beetje spannend voor mij, go Monaco, Raonic en Del Potro!

Verder neem ik even een dagje forum ATV.
Reply
Fourm ATV? Dat heb ik elke dag :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Fourm ATV? Dat heb ik elke dag :Big Grin

Nee stille jij neem ATV van je werk, om op het forum aanwezig te zijn :8:
Reply
Maar is dat dan ATV om de hele dag op het forum te posten? Of ATV van het forum?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Snap echt niet dat zoveel mensen querrey hebben. Puur gebaseerd op resultaten van afgelopen jaren neem ik aan. Dit jaar heeft hij 3 wedstrijden gespeeld en 3 verloren, van dolgo, kubot en lacko. Het had me echt niet verbaasd als hij er hier afgegaan was tegen Istomin. Ik vond het in ieder geval een veel te groot risico voor 1800 euro.
Reply
Om eraf te gaan tegen Istomin moet je werkelijk niets kunnen.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar is dat dan ATV om de hele dag op het forum te posten? Of ATV van het forum?

ATV van het forum. Forum is de hoofdtaak van de dag. Werken doe ik om de rest van de tijd door te komen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mac Wrote:Snap echt niet dat zoveel mensen querrey hebben. Puur gebaseerd op resultaten van afgelopen jaren neem ik aan. Dit jaar heeft hij 3 wedstrijden gespeeld en 3 verloren, van dolgo, kubot en lacko. Het had me echt niet verbaasd als hij er hier afgegaan was tegen Istomin. Ik vond het in ieder geval een veel te groot risico voor 1800 euro.
Kijk naar vorig jaar. Verloor ie ook z'n 1e 3 potten, maar haalde SF San Jose en won Memphis. Hij kan het dus wel ineens uit het niets. En met deze loting en in het grootste toernooi leek het me niet eens een hele grote gok. Blijft wel een beetje een gok, maar ik vond Fish een grotere gok.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fish vanavond tegen Lacko...Erg belangrijke pot voor deze FTM week...
Reply
Idd! Held Lacko tegen Fish die er zsm uit moet!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Idd! Held Lacko tegen Fish die er zsm uit moet!

²

Manman, ik schrok me net in de bus kapot. Keek even op liveuitslagen, stond Jo 1-0 in sets achter, gelukkig heeft hij het goed gemaakt :-({|=
Blue White Army!
Reply
Punten van Fish en Kendrick kloppen nog niet...
Reply
bij mij staan ze op 90 en 110 punten. klopt toch?
Reply


Forum Jump: