The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Dat heb ik ook op mijn PC. De submit wordt af en toe niet verwerkt. Daarom ben ik blij dat ik nog een laptop heb.
Ook een oude niet zo snelle PC, Kooltje?
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Jij hebt Brown, Youzhny en Mayer niet aangeklikt en de ingenieuze database heeft deze voor jou aangeklikt? :roll:
Deze uiteraard wel gehad...
jammer zo een reactie...zeker van organisatie...van Buurs verwacht je zoiets...

En dan nog iets, niet alles wat ik zeg, zeg ik "als organisatie". Daar pas ik ook voor, dan kan ik nooit meer wat zeggen.
Reply
De eerste twee keer dit jaar team nog opgeslagen met print screen maar dat ook niet meer gedaan omdat het goed ging.
Was juist zo blij dat ik op tijd thuis was na trainen...
Reply
tip voor kooltje: als je je definitieve team hebt staan, controleer na het submitten je team nog even.

zo moeilijk is dat niet en scheelt veel frustraties.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:tip voor kooltje: als je je definitieve team hebt staan, controleer na het submitten je team nog even.

zo moeilijk is dat niet en scheelt veel frustraties.
Jij denkt dat ik dat niet doe en dan zo een reactie geef?

Maar snap dat jullie er blij mee zijn hoor...

zal uit moeten zoeken hoe dit kan gebeuren...Tijd voor nieuwe laptop..
Reply
Kap nou eens met die verongelijkte en "iedereen is schuldig aan het falen behalve ikzelf" houding Kooltje.
edit: Op persoonlijke noot!
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:tip voor kooltje: als je je definitieve team hebt staan, controleer na het submitten je team nog even.

zo moeilijk is dat niet en scheelt veel frustraties.
Jij denkt dat ik dat niet doe en dan zo een reactie geef?

Maar snap dat jullie er blij mee zijn hoor...

zal uit moeten zoeken hoe dit kan gebeuren...Tijd voor nieuwe laptop..

als je na het submitten naar team en dan profiel gaat, zie je je team.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
andre Wrote:Dat heb ik ook op mijn PC. De submit wordt af en toe niet verwerkt. Daarom ben ik blij dat ik nog een laptop heb.
Ook een oude niet zo snelle PC, Kooltje?
Mwa drie jaar...
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:tip voor kooltje: als je je definitieve team hebt staan, controleer na het submitten je team nog even.

zo moeilijk is dat niet en scheelt veel frustraties.
Jij denkt dat ik dat niet doe en dan zo een reactie geef?

Maar snap dat jullie er blij mee zijn hoor...

zal uit moeten zoeken hoe dit kan gebeuren...Tijd voor nieuwe laptop..

als je na het submitten naar team en dan profiel gaat, zie je je team.
yep controleer dit dubbel ook aan de hand van hoeveel budget over.

Ligt echt niet aan mij, maar aan een of andere bug in laptop...Zal voortaan met me telefoon doen.
Reply
mindlight Wrote:Kap nou eens met die verongelijkte en "iedereen is schuldig aan het falen behalve ikzelf" houding Kooltje.
edit: Op persoonlijke noot!
Iedereen is schuldig? Ik zeg helemaal niks over dat jullie schuldig zijn...1 niet serieuze opmerking naar Buurs van wachtwoord...

Maar ja...Blijft toch om Ferrer gaan...
Reply
wel balen voor je, kooltje.
al maakt het deze week waarschijnlijk niet heel veel uit.

ik blijf het vreemd vinden, dat het alleen bij jou gebeurt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Kap nou eens met die verongelijkte en "iedereen is schuldig aan het falen behalve ikzelf" houding Kooltje.
edit: Op persoonlijke noot!
Iedereen is schuldig? Ik zeg helemaal niks over dat jullie schuldig zijn...1 niet serieuze opmerking naar Buurs van wachtwoord...

Maar ja...Blijft toch om Ferrer gaan...

Je zegt letterlijk: "Maar snap dat jullie er blij mee zijn hoor...", en vervolgens geef je aan dat je alles hebt gecheckt. Je legt de schuld toch buiten jezelf door te zeggen dat het jouw pc of de database moet zijn?
Reply
eve deze week op voorhand ook een erg matig team.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:wel balen voor je, kooltje.
al maakt het deze week waarschijnlijk niet heel veel uit.

ik blijf het vreemd vinden, dat het alleen bij jou gebeurt.
Tja inderdaad balen...niet te hopen dat Querrey het toernooi daar wint...
Maar ja misschien presteert Youzhny boven mij verwachting. Zou zuur zijn als Simon hem pakt...

Dat het alleen bij mij gebeurd geeft aan dat het in mijn pc zit...maar hoe snap ik niks van...Zal me denk ik iets van 100-200 punten kosten verwacht ik dus dat is te overzien inderaad...
Reply
Ik wil trouwens niet uitsluiten dat het ook niet bij anderen zou gebeuren hoor, maar die komen misschien niet op het forum. Ik had vorige week ook zo'n last minute akkefietje (zie mijn posts rond de deadline), maar trok toen vrij snel de conclusie dat het aan mezelf lag...
Reply
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Kap nou eens met die verongelijkte en "iedereen is schuldig aan het falen behalve ikzelf" houding Kooltje.
edit: Op persoonlijke noot!
Iedereen is schuldig? Ik zeg helemaal niks over dat jullie schuldig zijn...1 niet serieuze opmerking naar Buurs van wachtwoord...

Maar ja...Blijft toch om Ferrer gaan...

Je zegt letterlijk: "Maar snap dat jullie er blij mee zijn hoor...", en vervolgens geef je aan dat je alles hebt gecheckt. Je legt de schuld toch buiten jezelf door te zeggen dat het jouw pc of de database moet zijn?
Snap dat jullie er blij mee zijn is de schuld toch niet bij jullie leggen...Dat is het gevolg.

Mijn pc of de database is inderdaad het probleem. Klinkt arrogant maar het is niet mijn eigen fout. 99% ligt het aan mijn pc dus kan ik de fout hopelijk wel voorkomen volgende keer...

zal ook niet meer submitten met andere teams.
WE houden erover op want we schieten er niks mee op...
Alleen als Mac een tip heb is die nog van harte welkom
Reply
De suggestie wekken dat andere deelnemers blij zouden zijn met een niet geslaagd team van een andere deelnemer vind ik al stuitend genoeg, maargoed, ook ik zal erover ophouden.
Reply
buurs Wrote::eten:

je bent vergeten te submitten, kooltje!
suggestie ml?
Reply
Zie wie er post, en neem het niet te serieus.
Reply
kooltje, weet je wel zeker dat je voor de deadline gesubmit hebt? het script checkt namelijk op het moment van submitten of de deadline niet al gepasseerd is. Dit om te voorkomen dat mensen de team pagina open laten staan en een uur na de deadline nog kunnen submitten omdat de submit knop er nog staat. Het kan dus zijn dat je 2 seconden na 22 uur op submit drukte met je nieuwe team en dat dat nieuwe team er dus niet is komen te staan.
Reply
Haggie 10 uur na de deadline al Roddick, Gil, Ramos Vinolas, RRH en Harrisson kwijt. :|
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mac Wrote:kooltje, weet je wel zeker dat je voor de deadline gesubmit hebt? het script checkt namelijk op het moment van submitten of de deadline niet al gepasseerd is. Dit om te voorkomen dat mensen de team pagina open laten staan en een uur na de deadline nog kunnen submitten omdat de submit knop er nog staat. Het kan dus zijn dat je 2 seconden na 22 uur op submit drukte met je nieuwe team en dat dat nieuwe team er dus niet is komen te staan.
Ik neem aan dat dit de klok is die ook in het FTM scherm staat. Indien dat zo is hou ik zelfs altijd al 5 minuten extra aan, om dit te voorkomen.
Het is niet anders....
Reply
yeps dat is die klok inderdaad, die zou overeen moeten komen met de servertijd. Anders zou ik het ook niet weten wat zoiets kan veroorzaken.
Reply
Pfff gister weer om 21.00 een heel nieuw team gemaakt.. Log in vanmorgen in staat het oude team er weer met o.a. Ljubicic.. Sad

En heb gister zelfs 3x op submit gedrukt Sad
Reply
Mac Wrote:yeps dat is die klok inderdaad, die zou overeen moeten komen met de servertijd. Anders zou ik het ook niet weten wat zoiets kan veroorzaken.
Ja klote...Maar niks meer aan te doen...
Zal met laptop van me vriendin of met telefoon submitten en nergens meer aankomen....
Reply
centre court Wrote:Haggie 10 uur na de deadline al Roddick, Gil, Ramos Vinolas, RRH en Harrisson kwijt. :|

Haggie-week! :cry:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
cruijff Wrote:Pfff gister weer om 21.00 een heel nieuw team gemaakt.. Log in vanmorgen in staat het oude team er weer met o.a. Ljubicic.. Sad

En heb gister zelfs 3x op submit gedrukt Sad
Hmmm...voor mij fijn dat ik niet alleen ben...voor jou een stuk minder.
Reply
Had alles nog even gecontroleerd via profiel en daar stond 100% het juiste team gisteravond om 21.00 uur... Daarna niet meer naar omgekeken helaas..
Reply
Vreemd. Mac, kan jij hierop met een mooi technisch antwoord komen?
Reply
Mensen.
Hebben jullie ook dat bij spelers over het aantal niet klopt? Mijn totaal aantal spelers klopt wel, 23, maar hoeveel ik er van over heb niet. Er staat 16, terwijl ik er 4 ben verloren. Dus volgens mij kom je dan uit op 19...
Iemand een idee?
Reply


Forum Jump: