The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Zie nu pas dat Cilic gewoon ook nog veel gekozen is, zelfs vaker dan Wawrinka Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zie nu pas dat Cilic gewoon ook nog veel gekozen is, zelfs vaker dan Wawrinka Undecided

ha ha, dat zeg je nu, terwijl hij ook 10 punten had kunnen hebben...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Laffe keuze Raonic eruit Hakkuh En terecht!

Achteraf had ik toch Djoko moeten kiezen.. kerel is wel enorm goed bezig zeg!
Blue White Army!
Reply
Pff Raonic wat slecht...
Gasquet zo overtuigend is mooi...Mag nu stunten tegen roddick al heb ik die ook...
Belangrijkste potten deze ronde worden Berdych tegen Wawrinka en Querrey tegen Robredo waarbij eerstgenoemde moet winnen voor mij....

Verwacht ook deze ronde geen prblemen voor Djoko, Nadal en Federer. Alles wordt vanavond gespeeld dus het gaat leuk worden!
Reply
Idd mooi dat Gasquet zo overtuigt, laat hem Roddick maar uitschakelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yes nog 3 man over, wat een topweek weer !!!! Echt een stille week

Heb laatste set van Raonic-Harrison vannacht gezien. Die Harrison was echt fantastisch en Raonic vond ik ook prima spelen. Veel mooie rallies en een geweldig publiek dat achter Ryan stond. Harrison stond 5-2 voor en werd nog terugebroken. Bij 5-4 verspeelde hij 2 MP en werd het 2x deuce nog. Zag het al voor me dat de Canadees het nog zou flikken, maar helaas, Na afloop een enorme ontlading bij de Amerikaan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Federer - Del Potro finale zoals verwacht nog steeds mogelijk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gasquet-Roddick wordt een interessant potje. Roddick nog niet echt goed en Gasquet lijkt on fire.
Zo fijn zijn als Gasquet een beetje niveau haalt en Roddick pakt. Maar ook als Roddick wint, gaat de 18x gekozen Gasquet eruit, dus dat is relaxed volgen.

Berdych-Wawrinka is dé wedstrijd voor mij vanavond. Devvarman verliest en Potro en Djoko winnen toch wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even een overzichtje dan maar...

Nadal - Devvarman. 90-10. Nadal lijkt scherp en fit dus dan zullen het twee eenvoudige sets worden...6-3 6-2...Moet ook voor FTM (oa Buurs en Ad met Somdev)
Karlovic - Montanes. 70-30. Karlo lijkt klaar met sukkelen, twee overtuigende overwinningen. Montanes verraste landgenoot Almagro maar gaat hier tekort komen op deze baan. (FTM niet van belang)
Kohlschreiber - Potro. 30-70. Potro weer terug van blessure en nadert topvorm alweer. Kohlschreiber maakt enkel kans als Potro het fysiek niet trekt. (Beide in team, maar Kohl minder gekozen)
Querrey - Robredo. 60-40. Robredo kan ook op deze baan uit de voeten, maar niet zo goed als Querrey zou je zeggen. Robredo echter beter gepresteerd dit jaar, maar Sam lijkt op tijd in vorm voor dit toernooi. Voor FTM moet Sam (CC, Player) dit winnen, Sam wel in team en Robredo (Buurs en Kuiper)niet.
Roddick - Gasquet. 65-35. Gasquet goed gespeeld dit toernooi, maar is hij meteen in staat Roddick hier te kloppen? Ik denk van niet, Roddick eenvoudig langs Isner. Heb beide met FTM, qua aantal beter als Gasquet wint maar geef Roddick meer kans in volgende ronde.
Troicki - Djoko. 20-80. Troicki won eenvoudig van Llodra, maar wat zegt dat? Djoko in bloedvorm dit jaar...Als hij het fysiek aan kan, wat makelijk moet kunnen voozie ik geen probleem. Voor FTM mag Troicki stunten.
Berdych - Wawrinka. 55-45. Wawrinka won vroeg in dit jaar eenvoudig van Berdych. Zal een gelijkopgaande partij worden, beide zitten goed in het toernooi. Verwacht dat de service van Berdych de doorslag geeft. Voor FTM moet Berdych winnen, ben de enige met hem in de bovenkant van AK. Wawrinka oa bij Ad en Stille.
Harrison-Federer. 20-80. Harrison met een knappe overwinning op Raonic, maar aan wie lag dat? Federer lijkt een maatje te groot, al speelt de Zwitser nog niet op zijn allerbest dit jaar. Voor FTM-leider Tampie mag dit geen verrassing van Harrison worden...
Reply
Kan ik me behoorlijk in vinden. Vind alleen Querrey-Robredo 50-50.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ziet er logisch uit al denk ik dat Montanes wel wat meer kans heeft. Voor FTM zou dit de mooiste KF line up zijn:
Nadal-Karlovic
Del Potro-Querrey
Gasquet-Djokovic
Wawrinka-Harisson
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daar teken ik wel voor ja. Dan loopt Djoko zo door naar de finale en pakt Wawrinka ook nog een ronde.
Maar dit wordt het natuurlijk niet, ook al is het een verrassend toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Daar teken ik wel voor ja. Dan loopt Djoko zo door naar de finale en pakt Wawrinka ook nog een ronde.
Maar dit wordt het natuurlijk niet, ook al is het een verrassend toernooi.
Ik denk dat het nu wel een beetje klaar is met de verrassingen...
Al kan Roddick natuurlijk wel van Djoko winnen ofzoiets...
Reply
Roddick gaat eraf tegen Gasquet. Ik kan me trouwens nog een pot tussen die 2 op Wimbledon herrinneren waarin Roddick tactisch zo ontieglijk dom speelde door werkelijk alles op de backhand van Gasquet te slaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En Roddick die pot weg chokete. Dat is een van de meest frustrerende verliezen uit mijn (F)TM-geschiedenis. Ik had toen als een van de weinigen geen Gasquet en wel Roddick...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zal in hetzelfde schuitje Ad. Ik weet nog precies waar ik die partij keek. Namelijk bij een kennis die geld had staan op Gasquet. We kregen toen zelfs bijna ruzie :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ook. Ik moest tijdens die partij voetballen en ging volgens mij weg bij 2-0 in sets en een break. Ik pakte nog net het einde van die pot mee in de kantine, wat een ellende was dat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kan Kooltje wel een eind volgen in zijn voorspellingen.
Erg belangrijke avond/nacht.
Querrey-Robredo en Gasquet-Roddick zijn echt heel belangrijk. Eerstgenoemden zijn troeven en hun tegenstanders moeten er zsm uit.
Natuurlijk ook belangrijk dat Djoko en Nadal winnen, maar dat zie ik wel goed komen. Net als dat ik Fedex easy zie winnen terwijl ik hoop dat ie verliest. Daar zal vanavond niet de spanning zitten. In Potro-Kohl en Berdych-Waw zie ik close potten waarin de eerstgenoemden echt moeten winnen.
Karlo-Montanes is de enige wedstrijd zonder belang.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wel jammer dat het eerste toernooi dat weer ergens om gaat sinds de AO ook de eerste niet-tampie week oplevert.
Al kan het nog redelijk goed komen als Federer van Djoko wint.

Nadal-Karlo
Potro-Querrey

Roddick-Djoko
Berdych-Fedex

dan

Nadal-Potro
Djoko-Fedex

en uiteraard Potro - Fedex als finale =P~
Reply
De week wordt voor 95% van de managers beslist bij Djoko-Federer. Voor de managers met Djoko moet hij het toernooi winnen, de managers zonder Djoko zijn voor Federer(en Roddick).
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maak daar maar Djoko-Roddick van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar zie ik persoonlijk geen problemen voor Djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Net zoveel als tegen Federer imo. En FTM-technisch is die wedstrijd voor mij vele malen belangrijk dan die tegen Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick mag er trouwens vanavond ook wel meteen uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zoals eerder gezegt komt het op de komende wedstrijden aan. Na deze wedstrijden weten we een stuk meer. Vanavond zal ik bijvoorbeeld Gasquet en Querrey 100% steunen, vliegen deze er beide uit heb ik alleen Federer over, waarbij we gelijk bij de volgende belangrijke pot komen. Federer-Djoko gaat de beslissing brengen wie deze week een goede week draait en wie gaan afzakken. Djoko lijkt superieur en ben er bang voor dat hij wederom te goed zal zijn voor Fedex..
Blue White Army!
Reply
Gasquet wint gewoon van een gast waartegen ie 2-0 in de H2H achterstond. Wat een vorm! Aan de samenvatting te zien werd op 6-1 5-2 wel ''gewoon'' even gebroken toen ie voor de match serveerde. Op 5-3* brak ie echter keurig voor de zege.
De wedstrijden van vanavond hebben geen schokkende H2H's. Waw-Berdych 4-4, Djoko dik voor tegen Troicki.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Robredo na een kwartier op 4-0 :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ai, en dan mist robredo 2 bp voor 5*-0
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
1e serv is 25% van robredo, maar nog geen punt verloren op zijn eigen service.
daarentegen wel al 9 bp gehad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: