The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Op ATP site staat helemaal niets in wedstrijdverslag over blessure Undecided

Sam Querrey, one of three Americans to reach the fourth round at the 2011 BNP Paribas Open, was unable to recover from a slow start Wednesday morning, falling to Spaniard Tommy Robredo 6-1, 6-3. Robredo also advanced to the quarter-finals last year in Indian Wells (l. to Roddick).

“I think I was playing great,” said the former World No. 5. “Sam, he was not having his best day because he wasn't putting a lot of first serves in. And also when the point was going long, it was always for me, no? I have to say that I planned the match perfectly, and I think I played a great match.”

Querrey, who committed six double-faults in the 20-minute opening set, said: “I don't think I played that well. Racquet didn't feel great today. Just couldn't get my rhythm. Couldn't really sink my teeth into it. I couldn't quite get it going.”
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
dat las ik ook, maar aan alles was te zien dat hij geblesseerd was.

ben benieuwd vanavond.

wellicht dat een bezoek aan de fysio wonderen heeft gedaan [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buurs liegt mensen hier gewoon voor. Het is niet anders.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
doe niet zo triest joh!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jij bracht 't hier op 't forum alsof ie totaal niet meer kon lopen en elk moment kon opgeven. Vreemd dat ie prompt 3 games op rij wint vanaf 3-3.
Gelukkig zag ik gister eerst de eindstand en pas later jouw geleuter op 't forum hier. Dan kan ik er al niet boos meer om worden, maar echt serieus neem ik je ook niet meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Deed je dat wel dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Buurs liegt mensen hier gewoon voor. Het is niet anders.

Hey sukkel, Robredo gaat niet eens spelen.

Kun je nagaan hoe slecht Querrey was.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buursweek!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bron?
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.hln.be/hln/nl/953/Tennis/article/detail/1237561/2011/03/17/Del-Potro-zonder-spelen-naar-halve-finale-Indian-Wells.dhtml">http://www.hln.be/hln/nl/953/Tennis/art ... ells.dhtml</a><!-- m -->
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk! Weg met die drol en meer rust voor de houthakker. Nu Nadal pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ideaal voor Potro idd, die kon wel wat rust gebruiken volgens mij.
Reply
Laat Nadal eerst Ivo maar eens breaken!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
76 76 Ivo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal door het oog van de naald, maar dat was eigenlijk niet belangrijk. Vanavond moet het gebeuren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal door het oog van de naald, maar dat was eigenlijk niet belangrijk. Vanavond moet het gebeuren.
Inderdaad....Vanavond moet Gasquet iets ongelofelijks gaan doen...
Reply
Come on Richard! [-o< Vanavond zal 20 man duimen voor Djoko en 20 voor Gasquet.. maar het lijkt me een onmogelijke opgave voor de fransoos!
Blue White Army!
Reply
Kijk Nadal het even vieren alsof ie net het toernooi heeft gewonnen. Dat zegt wel genoeg over z'n vorm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor vanavond denk ik: Gasquet-Djokovic 20-80 en Federer-Wawrinka 65-35.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kijk Nadal het even vieren alsof ie net het toernooi heeft gewonnen. Dat zegt wel genoeg over z'n vorm...
Karlo in deze vorm wint niemand zomaar even van...
Zeker Nadal niet die ritme nodig heeft...
Reply
Ad, Hag, cc, buurs of ml : kan iemand mij vanavond op de hoogte houden van de breaks etc. Ik land om 1930 uur en wil dan al graag een sms hebben met break voorsprong Djoko [-o< What's app zal waarschijnlijk niet lukken in de trein vanaf vliegveld (of wifi moet wel aanwezig zijn)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zal je wel even bijpraten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Thanks man!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heb er zelf gemengde gevoelens bij. Gasquet moet als troef eigenlijk winnen van Djoko maar dan wordt de kans wel heel groot dat Tamp met Federer voor de 1000 punten gaat. Dat mag sowieso niet gebeuren. Maar Djoko is toch voor 80% favoriet dus die zal wel winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
3-1 h2h voor Djokovic. Gasquet in een hele goede vorm dus ik denk geen 20-80 maar 35-65 ofzo. Federer zal wel eenvoudig winnen van Waw 70-30
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gelukkig is Djoko maar matig in vorm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol: Precies, Djoko walst natuurlijk gewoon over Gasquet heen. Laten we die gast niet ineens overschatten nu hij voor het eerst in drie jaar weer eens laat zien dat hij redelijk tegen een bal kan slaan.
Reply
Ik hoop op een stuntje van Gasquet, maar dat zal wel ijdele hoop blijken. FedEx ook 'gewoon' winnen dan hoop ik morgenavond deze kraker live te kunnen zien.
Reply
Federer de finale halen lijkt me bijna onmogelijk.

Tegen Harrison was het ook weer 1 drama.

Hij serveerde 2x voor de 1e set en werd 2x teruggebroken door allemaal ue...
Tegen Waw en Djoko moet je dat natuurlijk niet doen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Djoko 62 61 en Fedex 76 64 ofzo. NID.

Djoko-Fedex wordt een heerlijke pot! =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: